Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

ale to jest chyba pierwotna wersja .. bo ta nowa po 2000 roku miała mieć obwódke zegara carbon i jakiś zegar dzienny i jeszcze coś tam ?

 

 

Tak,

 

Zegary wyglądają tak samo jak w modelu 98-99. Carbon pojawił się w 2001 roku. W 2000 dodatkowo elektroniczny wyświetlacz został wyposażony w zegarek i drugi licznik dzienny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio założyłem w Fz1 wyższą szybkę i mówie Was wypasik sypiesz ponad 2 paczki i spoko :notworthy: nie miącha nie telepie aż strach dynię wystawić nad szybkę :banghead:

Jesli ktos śmiga czesto w dłuższe trasy z prędkościami "troszke" wyzszymi od dozwolonych to polecam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt widać to bardzo wyraźnie, ale po prawej (patrząc z pozycji kierowcy) u siebie mam światło mijania gdzie jest żarówka H1, a po lewej niby tylko drogowe, gdzie jest żarówka H4, która jak wiadomo działa jako mijania i drogowe, więc jak to z tym jest? :notworthy:

 

Swiatło mijania żarówka H7 (ostatnio zmieniłem ją na Philipsa NightPower 150GT - jest wyraznie mocniejsze swiatło)

Swiatło drogowe zarówka H4 ( umnie nie ma az takiej duzej róznicy po właczeniu siatła drogowego - mozna powiedziec ze bardziej doswietla lewą część drogi)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio założyłem w Fz1 wyższą szybkę i mówie Was wypasik sypiesz ponad 2 paczki i spoko :) nie miącha nie telepie aż strach dynię wystawić nad szybkę ;)

Jesli ktos śmiga czesto w dłuższe trasy z prędkościami "troszke" wyzszymi od dozwolonych to polecam ;)

 

 

a gdzie ją kupowałeś? daj jakiś link, to też dla siebie coś zamówię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos liczników

 

zainstalowałem w swoim fazerku rocznik 99 licznik rowerowy :icon_rolleyes: taki do 199,9 km/h.

ustawiłem go że wskazuje takie same dystanse jak oryginalny licznik motocyklowy.

różnice pojawiają się i to znaczne przy wskazaniach prędkości. przy wskazaniu:

motocyklowy rowerowy

140 km/h 130,7 km/h

200 km/h 182,2 km/h

220 km/h 199,9 km/h

 

tak że, im szybciej rym większa odchyłka

 

musze go jeszcze zlitrażowaqć z GPS ale chyba nie będzie tu już znacznych różnic

 

 

a propos świateł

mam u siebie H1 i H4

zamiast h1 wstawiłem xenona i nie zamienie tego już na nic innego.

nocą przy właczonym xenonie jakoś nie widać w ogóle światła długiego teraz zastanawiam sie nad zainstalowanie jeszcze xenona w długim ale nie wiem czy to jest najlepsze rozwiązanie (zbyt częste właczanei i wyłączanie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ario http://www.fazer-hispania.com/biblia_fazero.htm

 

ostatnio przy okazji smarowania lancucha (porzucilem smary kosztem nafty i oleju przekładniowego)... zauwazylem jakie szambo zrobil mi smar przy zebatce silnika... ostatnio probowalem zdemontowac dekiel oslaniajacy w/w zebatke i po odkreceniu srub blokowal mi jeszcze zacisk z pedału zmiany biegów (domyslalem sie ze jak odkrece srube calkiem to dopiero wtedy zjedzie - narazie tylko zacisk popuscilem i schodzil do pewnego momentu)... pytanie co musze jeszcze odkrecic zeby dekliel zdemontowac i dostac sie do w/w zebatki celem oczyszczenia z syfu. musze chyba zdemontowac jeszcze linke ze sprzegla... czy cos jeszcze ??

 

ogolnie to bede chcial zdjac lancuch i wykapac go, a caly naped porzadnie wyczyscic i przesmarowac....

Edytowane przez popek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręcasz dźwigienkę zmiany biegów (klucz 8 albo 10 - nie pamiętam) i śruby trzymające dekiel - jest ich całkiem sporo (około 8?), poza tym nic nie musisz odkręcać - nie ma w tym żadnej filozofii. przy okazji sprawdź czy naketka dobrze trzyma zębatkę - zdarza się, że podkładka puszcza - wiem z autopsji, bo musiałem wymienić cały dekiel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może komuś się przyda najprostszy sposób dla tych co chcą podwójne światło mijania w FZ6 2004-2006 :icon_biggrin:

http://solsar.com/fz6/headlight.htm

 

Poczytałem trochę tematów na sportbikes.net i istnieje jeszcze kilka sposobów na "Dual headlight mod" :smile:

Znalazłem nawet temat jak zrobić światła z żarówkami 2 x H4 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może komuś się przyda najprostszy sposób dla tych co chcą podwójne światło mijania w FZ6 2004-2006 :icon_mrgreen:

http://solsar.com/fz6/headlight.htm

 

Witam,

 

Niestety ten prosty sposób ma jedną zasadniczą wadę - przy włączeniu długich powoduje zapalanie się obu włókien w prawej żarówce - zamiast tylko jednego :wink: Lepszym rozwiązaniem są modyfikacje, o których można poczytać na sportsbike.net lub ta z YT. Za oceanem kupę ludzi zrobiło tego moda... ciekawe jak u nas?

 

Sam poważnie się zastanawiam nad tą modyfikacją, wkurzające są znaki światłami od innych kierowców, którzy myślą że mam jedną żarówkę spaloną... kwestia lepszego wyglądu też nie jest bez znaczenia :clap:

Nie wiem tylko jak z gwarancją (mam nowe moto).

 

PS. Jak ktoś z tutejszych Fazerowiczów zrobił już tego moda - niech się przyzna i podzieli wrażeniami :icon_mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Peet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przyadku, poprzedni wlasciciel zrobil ta modyfikacje za mnie :icon_mrgreen: nie wyobrazam sobie sytuacji zeby mi tylko jedna strona swiecila... :eek:

 

 

W przypadku Twojego moto dwa światał ściecą się oryginalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...