Gość Occult Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 ale to jest chyba pierwotna wersja .. bo ta nowa po 2000 roku miała mieć obwódke zegara carbon i jakiś zegar dzienny i jeszcze coś tam ? Tak, Zegary wyglądają tak samo jak w modelu 98-99. Carbon pojawił się w 2001 roku. W 2000 dodatkowo elektroniczny wyświetlacz został wyposażony w zegarek i drugi licznik dzienny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Ostatnio założyłem w Fz1 wyższą szybkę i mówie Was wypasik sypiesz ponad 2 paczki i spoko :notworthy: nie miącha nie telepie aż strach dynię wystawić nad szybkę :banghead: Jesli ktos śmiga czesto w dłuższe trasy z prędkościami "troszke" wyzszymi od dozwolonych to polecam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Fakt widać to bardzo wyraźnie, ale po prawej (patrząc z pozycji kierowcy) u siebie mam światło mijania gdzie jest żarówka H1, a po lewej niby tylko drogowe, gdzie jest żarówka H4, która jak wiadomo działa jako mijania i drogowe, więc jak to z tym jest? :notworthy: Swiatło mijania żarówka H7 (ostatnio zmieniłem ją na Philipsa NightPower 150GT - jest wyraznie mocniejsze swiatło)Swiatło drogowe zarówka H4 ( umnie nie ma az takiej duzej róznicy po właczeniu siatła drogowego - mozna powiedziec ze bardziej doswietla lewą część drogi)Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Ostatnio założyłem w Fz1 wyższą szybkę i mówie Was wypasik sypiesz ponad 2 paczki i spoko :) nie miącha nie telepie aż strach dynię wystawić nad szybkę ;) Jesli ktos śmiga czesto w dłuższe trasy z prędkościami "troszke" wyzszymi od dozwolonych to polecam ;) a gdzie ją kupowałeś? daj jakiś link, to też dla siebie coś zamówię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 a propos liczników zainstalowałem w swoim fazerku rocznik 99 licznik rowerowy :icon_rolleyes: taki do 199,9 km/h. ustawiłem go że wskazuje takie same dystanse jak oryginalny licznik motocyklowy.różnice pojawiają się i to znaczne przy wskazaniach prędkości. przy wskazaniu: motocyklowy rowerowy140 km/h 130,7 km/h200 km/h 182,2 km/h220 km/h 199,9 km/h tak że, im szybciej rym większa odchyłka musze go jeszcze zlitrażowaqć z GPS ale chyba nie będzie tu już znacznych różnic a propos światełmam u siebie H1 i H4 zamiast h1 wstawiłem xenona i nie zamienie tego już na nic innego. nocą przy właczonym xenonie jakoś nie widać w ogóle światła długiego teraz zastanawiam sie nad zainstalowanie jeszcze xenona w długim ale nie wiem czy to jest najlepsze rozwiązanie (zbyt częste właczanei i wyłączanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 proszę o przesłanie serwisówki do FZS 600 '98 (potrzebuję numer czujnika prędkości i całego elementu czujnika) [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 (edytowane) @Ario http://www.fazer-hispania.com/biblia_fazero.htm ostatnio przy okazji smarowania lancucha (porzucilem smary kosztem nafty i oleju przekładniowego)... zauwazylem jakie szambo zrobil mi smar przy zebatce silnika... ostatnio probowalem zdemontowac dekiel oslaniajacy w/w zebatke i po odkreceniu srub blokowal mi jeszcze zacisk z pedału zmiany biegów (domyslalem sie ze jak odkrece srube calkiem to dopiero wtedy zjedzie - narazie tylko zacisk popuscilem i schodzil do pewnego momentu)... pytanie co musze jeszcze odkrecic zeby dekliel zdemontowac i dostac sie do w/w zebatki celem oczyszczenia z syfu. musze chyba zdemontowac jeszcze linke ze sprzegla... czy cos jeszcze ?? ogolnie to bede chcial zdjac lancuch i wykapac go, a caly naped porzadnie wyczyscic i przesmarowac.... Edytowane 26 Czerwca 2007 przez popek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 odkręcasz dźwigienkę zmiany biegów (klucz 8 albo 10 - nie pamiętam) i śruby trzymające dekiel - jest ich całkiem sporo (około 8?), poza tym nic nie musisz odkręcać - nie ma w tym żadnej filozofii. przy okazji sprawdź czy naketka dobrze trzyma zębatkę - zdarza się, że podkładka puszcza - wiem z autopsji, bo musiałem wymienić cały dekiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 ja naliczylem 5 srub... dwie z gory, dwie z dolu, i jedna dluzsza z boku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 to się myliłem co do ilości ;) @ALL dzięki za odzew, seriwsówka (ki) dotarły :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Może komuś się przyda najprostszy sposób dla tych co chcą podwójne światło mijania w FZ6 2004-2006 :icon_biggrin: http://solsar.com/fz6/headlight.htm Poczytałem trochę tematów na sportbikes.net i istnieje jeszcze kilka sposobów na "Dual headlight mod" :smile: Znalazłem nawet temat jak zrobić światła z żarówkami 2 x H4 :wink: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Może komuś się przyda najprostszy sposób dla tych co chcą podwójne światło mijania w FZ6 2004-2006 :icon_mrgreen: http://solsar.com/fz6/headlight.htm Witam, Niestety ten prosty sposób ma jedną zasadniczą wadę - przy włączeniu długich powoduje zapalanie się obu włókien w prawej żarówce - zamiast tylko jednego :wink: Lepszym rozwiązaniem są modyfikacje, o których można poczytać na sportsbike.net lub ta z YT. Za oceanem kupę ludzi zrobiło tego moda... ciekawe jak u nas? Sam poważnie się zastanawiam nad tą modyfikacją, wkurzające są znaki światłami od innych kierowców, którzy myślą że mam jedną żarówkę spaloną... kwestia lepszego wyglądu też nie jest bez znaczenia :clap: Nie wiem tylko jak z gwarancją (mam nowe moto). PS. Jak ktoś z tutejszych Fazerowiczów zrobił już tego moda - niech się przyzna i podzieli wrażeniami :icon_mrgreen: Pozdrawiam,Peet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 W moim przyadku, poprzedni wlasciciel zrobil ta modyfikacje za mnie :banghead: nie wyobrazam sobie sytuacji zeby mi tylko jedna strona swiecila... :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 W moim przyadku, poprzedni wlasciciel zrobil ta modyfikacje za mnie :icon_mrgreen: nie wyobrazam sobie sytuacji zeby mi tylko jedna strona swiecila... :eek: W przypadku Twojego moto dwa światał ściecą się oryginalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrowa Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 W przypadku Twojego moto dwa światał ściecą się oryginalnie. Dokładnie tak. U mnie też się oba świecą i wiem że TTTM bo 2002-2003 świecą obydwoma reflektorami na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.