Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do użytkowników FZS, czy udało Wam się zatankować bak do pełna (18L)?

ja przy tankowaniu ok 16L już wymiękam strasznie wolno opada poziom, czy to jest wina odpowietrznika?

 

Z góry dziękuję za info

 

 

Nic się nie pękaj TTTM i już. Ja co prawda mam 21 litrowy zbornik ale jest to samo i u kolegi w FZS 1000 tez tak jest, że końcówke trzeba wkrapiac powoli :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To możesz powiedzieć jak to się robi?

Normalnie. Wyciagasz obydwie zarowki razem z wtyczkami i tymi gumowymi okraglymi oslonami i zamieniasz je miejscami. Nawet nie musisz nic rozlaczac.

 

Ja mialem podobnie u siebie ale nie do konca. Zarowki siedzialy w odpowiednich "polowkach" lampy, i tylko same wtyczki byly powpinane odwrotnie. Efekt byl podobny, tzn. na swiatlach mijania swiecila sie prawa polowka zamiast lewej, tylko ze tam siedziala zarowka odpowiedzialna za dlugie swiatla czyli H4. Dowiedzialem sie o tym jak zaprowadzilem moto na przeglad. Do tamtego momentu myslalem ze fazer ma zajebiste swiatla :icon_mrgreen:. Natomiast jak pozamienialem wtyczki z powrotem tak jak powinno byc i ustawilem swiatla to zaczalem bac sie jezdzic w nocy bo na mijania nic nie bylo widac :biggrin:. W kazdym razie mozesz zrobic jak wolisz, czyli albo zamienic miejscami same wtyczki albo cale komplety czyli wtyczki + zarowki. Chodzi po prostu o to zeby na swiatlach mijania zaczela sie swiecic ta "druga" polowka lampy.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie. Wyciagasz obydwie zarowki razem z wtyczkami i tymi gumowymi okraglymi oslonami i zamieniasz je miejscami. Nawet nie musisz nic rozlaczac.

 

Ja mialem podobnie u siebie ale nie do konca. Zarowki siedzialy w odpowiednich "polowkach" lampy, i tylko same wtyczki byly powpinane odwrotnie. Efekt byl podobny, tzn. na swiatlach mijania swiecila sie prawa polowka zamiast lewej, tylko ze tam siedziala zarowka odpowiedzialna za dlugie swiatla czyli H4. Dowiedzialem sie o tym jak zaprowadzilem moto na przeglad. Do tamtego momentu myslalem ze fazer ma zajebiste swiatla :crossy:. Natomiast jak pozamienialem wtyczki z powrotem tak jak powinno byc i ustawilem swiatla to zaczalem bac sie jezdzic w nocy bo na mijania nic nie bylo widac :D. W kazdym razie mozesz zrobic jak wolisz, czyli albo zamienic miejscami same wtyczki albo cale komplety czyli wtyczki + zarowki. Chodzi po prostu o to zeby na swiatlach mijania zaczela sie swiecic ta "druga" polowka lampy.

 

Tak tylko w modelu 2003, gdy są włączone światła mijania to świecą się obie "połówki" lampy, więc taka zamiana nic nie da.

Edytowane przez Prog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów Fazerowców.

 

Mam pytanko do Was.

Otóz chciałem się zapytać czy FZS6 jest wystarczająco duży dla kogoś o wzroście 190cm?

czy moze już trzeba się gimnastykować?

Jeżeli ktoś z Was jest o podobnym wzroście to bardzo proszę o parę słów.

Wiem , że jest jeszcze tysiączek , ale to już nie ten przedział cenowy dla mnie ...

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów Fazerowców.

 

Mam pytanko do Was.

Otóz chciałem się zapytać czy FZS6 jest wystarczająco duży dla kogoś o wzroście 190cm?

czy moze już trzeba się gimnastykować?

Jeżeli ktoś z Was jest o podobnym wzroście to bardzo proszę o parę słów.

Wiem , że jest jeszcze tysiączek , ale to już nie ten przedział cenowy dla mnie ...

 

Pozdrawiam.

Ja mam 187cm. Fazer generalnie jest wygodny, tylko oryginalna szybka jest tak slaba ze wysoka osoba musi sie garbic zeby sie schowac przed wiatrem. Na dluzsza mete jest to dosc meczace. Ja mam teraz taka wypukla (tzw. double-bubble) ale duzo lepiej nie jest. Natomiast bylem bardzo zdziwiony tym jak dobrze mi sie jezdzi po przesiadce na gsxf-a. Nareszcie moge jezdzic z wyprostowanymi plecami i nie walczyc jednoczesnie z wiatrem. Tak ze na Twoim miejscu kierowalbym sie bardziej w strone jakiegos sprzeta ze sportowa kierownica, na przyklad thundercata.

 

Edit: doczytalem ze interesuje Cie FZ6. Tam oryginalna szybka moze nie jest tak tragiczna jak w FZS, ale dalej podtrzymuje ze lepszy bedzie sprzet ze sportowa kierownica. Z reszta widze ze jezdzisz gpz-em wiec chyba masz juz swoje zdanie na ten temat :flesje:.

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów Fazerowców.

 

Mam pytanko do Was.

Otóz chciałem się zapytać czy FZS6 jest wystarczająco duży dla kogoś o wzroście 190cm?

czy moze już trzeba się gimnastykować?

Jeżeli ktoś z Was jest o podobnym wzroście to bardzo proszę o parę słów.

Wiem , że jest jeszcze tysiączek , ale to już nie ten przedział cenowy dla mnie ...

 

Pozdrawiam.

 

Otóż dziś właśnie ujeżdżam testowego nowiutkiego FAZERA ... i niestety jestem rozczarowany.

Moto ma świetny silnik, który pięknie i łagodnie wchodzi na obroty, fajnie chodza biegi, hamulce pierwsza klasa.. tylko niestety ta pozycja.

Ja mam "tylko" 180 a czuję sie na FZ6s jak na psie.. po kilkunastu minutach jazdy napieprza mnie kręgosłup lędźwiowy i nadgarstki. Nogi za bardzo podkulone, brak możliwości wyprostowania sie choćby na chwilę to nie dla mnie :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów Fazerowców.

 

Mam pytanko do Was.

Otóz chciałem się zapytać czy FZS6 jest wystarczająco duży dla kogoś o wzroście 190cm?

czy moze już trzeba się gimnastykować?

Jeżeli ktoś z Was jest o podobnym wzroście to bardzo proszę o parę słów.

Wiem , że jest jeszcze tysiączek , ale to już nie ten przedział cenowy dla mnie ...

 

Pozdrawiam.

 

ja mam 193 cm wzrostu i nie narzekam na bóle...ostatnio zrobiłem 350 km non stop i było ok... pozycja jak dla mnie wygodna. fakt, że przy większych prędkościach i oryginalnej owiewce trzeba się troche siłować z wiatrem - ale przyjemność z jazdy Fazerem rekompensuje wszystko :flesje: pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 193 cm wzrostu i nie narzekam na bóle...ostatnio zrobiłem 350 km non stop i było ok... pozycja jak dla mnie wygodna. fakt, że przy większych prędkościach i oryginalnej owiewce trzeba się troche siłować z wiatrem - ale przyjemność z jazdy Fazerem rekompensuje wszystko :eek: pozdrawiam

 

Pytanie - Który model???

Poprzedni Fazer był zupełnie inny niż teraz jeśli chodzi o pozycję.. miał wyżej kierownicę i ogolnie był mniej wydłużony a wyższy. Teraz Fazer zrobił się trochę jakby bardziej sportowy.

Poza tym Ty młody jesteś :flesje: nie ten kręgosłup :biggrin:)

Edytowane przez simon_r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - Który model???

Poprzedni Fazer był zupełnie inny niż teraz jeśli chodzi o pozycję.. miał wyżej kierownicę i ogolnie był mniej wydłużony a wyższy. Teraz Fazer zrobił się trochę jakby bardziej sportowy.

Poza tym Ty młody jesteś :icon_eek: nie ten kręgosłup :wink:)

 

To fakt...ja jeżdżę Fazerem z 2003 roku. Powiem szczerze, że nowe modele nie podobaja mnie się... przynajmniej pojemność 600. Bo nowy Fazer 1000 jest zaje*isty :) pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

jezdziłem wieloma sprzętami a ostatnio zamieniłem fzs 600 na fzs 1000 i nie widzę lepszego moto dla siebie.oczywiscie to moje zdanie. a te "lepsze" sprzety od fazera dla Ciebie to np. jakie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...