Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

ja mam 208 GP na przodzie i Sportec M1 na tyle i trzymają, ale na torze nie byłem :icon_question:. czytałem, że Metzeler Z6 jest BDB ale nie wiem jak wypada na sport jeździe.

 

ja jeżdżę na Metzeler Z6 (przód i tył) i jestem bardzo zadowolony. Co prawda na torze nie jeździłem ale przy bardziej agresywnej jeździe spisują się super dobrze. Świetnie trzymają sie drogi zarówno podczas dynamicznych zmian kierunku, ostrego hamowania (mam wrażenie że wgryzają się w asfalt, naprawdę trzeba sie postarać aby je uślizgnąć) jak i w zakrętach (tył zamknięty). Poza tym naprawdę dobrze spisują sie na mokrym. Jeżdżę na moto w każdą pogodę i nie raz jechałem w deszczu i po deszczu.

Naprawdę polecam... aha no i niedługo będę na torze w Biłgoraju to dam znać jak się spisały.

 

Rozmiar oczywiście jedyny słuszny czyli zalecany przez producenta (110/60/17, 160/60/17)

 

zresztą wystarczy looknąć tu: http://www.conti-bike.pl/t4.php

Edytowane przez Corben
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeżdżę na Metzeler Z6 (przód i tył) i jestem bardzo zadowolony. Co prawda na torze nie jeździłem ale przy bardziej agresywnej jeździe spisują się super dobrze. Świetnie trzymają sie drogi zarówno podczas dynamicznych zmian kierunku, ostrego hamowania (mam wrażenie że wgryzają się w asfalt, naprawdę trzeba sie postarać aby je uślizgnąć) jak i w zakrętach (tył zamknięty). Poza tym naprawdę dobrze spisują sie na mokrym. Jeżdżę na moto w każdą pogodę i nie raz jechałem w deszczu i po deszczu.

Naprawdę polecam... aha no i niedługo będę na torze w Biłgoraju to dam znać jak się spisały.

 

Rozmiar oczywiście jedyny słuszny czyli zalecany przez producenta (110/60/17, 160/60/17)

 

zresztą wystarczy looknąć tu: http://www.conti-bike.pl/t4.php

 

Zgadzam się z moim przedmówcą. Dokładnie jest tak jak pisze Corben. Mając te opony nie mam żadnych blokad w zakrętach :P Wiem, że nie puszczą.

Już o tym pisałem, ale jeżdząc na wiosnę w tem 10-14 stopni czułem, że opony również super trzymają. Jeżeli chodzi o zużycie to po 5 tyś km mięsa jeszcze jest dużo.

I co najwazniejsze opony ścierają się równomiernie, ale to może kwestia sposobu prowadzenia motocykla :flesje:

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeżdżę na Metzeler Z6 (przód i tył) i jestem bardzo zadowolony. Co prawda na torze nie jeździłem ale przy bardziej agresywnej jeździe spisują się super dobrze. Świetnie trzymają sie drogi zarówno podczas dynamicznych zmian kierunku, ostrego hamowania (mam wrażenie że wgryzają się w asfalt, naprawdę trzeba sie postarać aby je uślizgnąć) jak i w zakrętach (tył zamknięty). Poza tym naprawdę dobrze spisują sie na mokrym. Jeżdżę na moto w każdą pogodę i nie raz jechałem w deszczu i po deszczu.

Naprawdę polecam... aha no i niedługo będę na torze w Biłgoraju to dam znać jak się spisały.

 

Rozmiar oczywiście jedyny słuszny czyli zalecany przez producenta (110/60/17, 160/60/17)

 

zresztą wystarczy looknąć tu: http://www.conti-bike.pl/t4.php

 

Witam, przecież rozmiar zalecany to 110/70/17 i 160/60.17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doprecyzuję, podając rozmiany miałem na mysli FZS600 z '02

Witam czy ma ktos w swoim fazerku tłumnik leo vince lub arrow? jesli tak to prosił bym o podanie mi gdzie tak tłumnik moge kupic adres badz namiar na dilera! Kupił bym takze uzywany jesli posiada ktos pod fzs 600 z 2002. Z góry dziękuje za wszelkiego rodzaju info:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doprecyzuję, podając rozmiany miałem na mysli FZS600 z '02

 

mea culpa, oczywiście koniaczek ma rację. Zajżałem do manuala a tam przód-110/70/17 tył-160/60/17. Nie wiem skąd mi się wzięło to 60 na przodzie

Edytowane przez Corben
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 dni bez deszczu ;)

 

miodzio ;)

Hehe

Ja dziś wróciłem z MotoGP w Brnie. W sumie z plecaczkiem na Fazerku nakulaliśmy 1800km z czego 500 w solidnym deszczu. Nawet się zaaklimatyzowałem w deszczowych warunkach i byłoby całkiem ok gdyby nie to, że przemokliśmy totalnie :icon_evil: Fazer dał radę :icon_twisted:

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie.

 

Ostatnio zauważyłem,że podczas hamowania a w zasadzie dohamowywania mam drżenie owiewki i takie uczucie, jakbym jechał po tarce.

 

Nie było takiego zjawiska przed zmianą opon (mam nowe Pirelli Diablo Strada).

 

Dodam, żoe koło wyważone prawidłowo i ciśnienie też ok.

 

Może to olej w lagach do wymiany.

 

Jeśli ktoś się spotkał z czymś takim, to proszę o poradę.

 

 

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...