Gość Occult Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Cześć, Mam do sprzedania cały zestaw kufrów GIVI do Fazera od 2000 roku. W skład wchodzą stelaże i 3 kufry.Myślę, ze cena jest atrakcyjna :notworthy: proszę o kontakt przez gg 124075. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Są dwa ząbki na ślimaku. Te ząbki wchodzą w zagłębienia w kole. Jeśli nie złożysz tego dokładnie to masz prawie pewne, że jak ruszysz to się urwą. Ja tak właśnie zrobiłem u siebie :P Sklejone jakimś super klejem wytrzymały 160km.Bić nikt nie będzie :D Postawisz kiedyś tam przy okazji piwo wszystkim fazerowcom i będzie git :D Oprócz tych rzeczy które wymieniłeś, zwróć uwagę na śruby czy są takie same, czy może różne np te mocujące lusterka. Popatrz na wystające elementy podnóżki lusterka końcówki kierownicy czy nie są poobcierane. Popatrz na lakier czy nie ma gdzieś podejrzanych pęknięć. Zajrzyj pod siedzenie, zajrzyj pod bak, to tylko jedna śruba do odkręcenia,a jak sprzedający nie ma nic do ukrycia to nie powinien robić kłopotów. Jak coś jeszcze wymyślę to dopiszę :D http://www.conti-bike.pl/t4.php ja sie wlasnie mocno zastanawiam nad continentalem road attack. jesli nie znajde nigdzie pilot road'a w moim rozmiarze to sie zdecyduje na continentala. Ostatnio na bazarze prawie wszyscy handlarze oponami mieli continentala, ale nikt doslownie nie mial pilot road'a w rozm 160/60/17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaz Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ja mam pilot road'a 170 i lata sie na nim bardzo dobrze :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Witam, Kupiłem Fazera z nóweczkami Metzelera Z6, po nawinięciu już 200 km w tym sezonie mogę tylko powiedzieć, że są rewelacyjne. Zobaczymy jak będą się sprawowac na mokrym i jaki zrobię na nich przebieg... czas pokaże. Teraz mogę powiedzieć, że przy temperaturach rzędu 8-15 stopni trzymają bosko. Kiedyś byłem przekonany wyłacznie do Dunlopów. Na początku latałem na D205, które były ok, później przesiadłem się na nowsze D220. Nie jeździło mi się na nich najlepiej i nie miałem do nich wielkiego zaufania. Z Danlopów najpewniej czułem się na D207, które nikną w oczach zwłaszcza w ciężkich motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
match Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Ja również najlepiej czułem sie na D207, ale jak juz powiedział Occult nikną w OCZACH!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Witam,w zwiazku z tym ze juz zmienilem zestaw napedowy i akurat wczoraj bylo w miare ładnie postanowilem przewietrzyc sprzeta. Po tym smignieciu mam takie refleksje: - Dlaczego jak zmienia sie 1 na 2 to musi byc ŁUP ewentualnie grgrgrŁUP???? troche mnie to irytowalo, dalej jak w maslo.- Hamulce - super nawet az za dobre jak na moje przyzwyczajenie, musialem uwazac bo udawalo sie zablokowac kolo.- Przyspieszenia - super- Prowadzenie - perfekcyjne - Na miescie moze 3 razy wrzucilem 3ke... a na 2ce i tak jezdzilem powyzej przepisowej predkosci, a nie katowalem silnika, jakios 7-8 rpm mialemJuz sie nie moge doczekac kolejnych jazd. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) - Dlaczego jak zmienia sie 1 na 2 to musi byc ŁUP ewentualnie grgrgrŁUP???? troche mnie to irytowalo, dalej jak w maslo.Ten typ tak ma, ale opanujesz sprawę jak bardziej wczujesz się w pracę skrzynki :icon_mrgreen:Ja zmieniam na dwójkę na "półsprzęgle" i czynię to dotykając dźwigni delikatnie i nie mam problemów ze stukami :icon_mrgreen: Edytowane 20 Marca 2007 przez Wicher Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 dwójka jest głośna a dalej bez sprzęgła i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 potrzebuje kod lakieru srebrnego z fazera 600 '01 rok. lakiernik zabil mnie cena wykonczenia i lakierowania plastikow - 350 PLN, no ale .... mam nadzieje ze swiadomosc jakie sa koszta malej gleby uchroni mnie przed kolejnymi :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEVRE Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 dwójka jest głośna a dalej bez sprzęgła i jest git Witam Wszystkich :icon_arrow: Ario czy ja dobrze widze nowy awatarek- nowy motocykl ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nagly Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Drodzy koledzy, nosiłem się z zamiarem wymiany króćców ssących no i oczywiście dzwonię do serwisu pytam o cenę 396zł myślę sobie OK nawet gdzieś czytałem, że tyle to kosztuje. Za 2tygodnie dzwonię żeby konkretnie się dogadać no i króćce kosztują 600zł :flesje: zatkało mnie i postanowiłem, że sprawdzę skąd taka różnica. Od serwisu otrzymałem maila, że te za 600zł to oryginał, a za 396zł zamienniki. Dzwoniłem jeszcze do innego serwisu i tam też mi powiedziano, że 600zł, jak by nie było dla biednego studenta 200zł różnicy to dużo. W związku z tym mam pytanie, czy wymienialiście króćce ssące jeśli tak to na jakie, jak to przedstawiało się cenowo i czy warto dać 200zł więcej za oryginał :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 W związku z tym mam pytanie, czy wymienialiście króćce ssące jeśli tak to na jakie, jak to przedstawiało się cenowo i czy warto dać 200zł więcej za oryginał :icon_mrgreen: IMHO nie warto. Wszyscy pakuja zamienniki i nie slyszalem by ktos narzekal. Predzej sprzedasz i zapomnisz fazera niz odczujesz roznice pomiedzy trwaloscia org a zamiennikow :-) pozdrladzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) Drodzy koledzy, nosiłem się z zamiarem wymiany króćców ssących no i oczywiście dzwonię do serwisu pytam o cenę 396zł myślę sobie OK nawet gdzieś czytałem, że tyle to kosztuje. Za 2tygodnie dzwonię żeby konkretnie się dogadać no i króćce kosztują 600zł :icon_razz: zatkało mnie i postanowiłem, że sprawdzę skąd taka różnica. Od serwisu otrzymałem maila, że te za 600zł to oryginał, a za 396zł zamienniki. Dzwoniłem jeszcze do innego serwisu i tam też mi powiedziano, że 600zł, jak by nie było dla biednego studenta 200zł różnicy to dużo. W związku z tym mam pytanie, czy wymienialiście króćce ssące jeśli tak to na jakie, jak to przedstawiało się cenowo i czy warto dać 200zł więcej za oryginał :icon_mrgreen: w Louisie za niecałe 100 EUR masz zamienniki o ile się nie mylę produkcji japońskiej. takie założyłem w zeszłym roku i jest ok. myślę, że 200 zł nie ma co przepłacać Witam Wszystkich icon_biggrin.gif Ario czy ja dobrze widze nowy awatarek- nowy motocykl ?? avatar nowy, reszta jak najbardziej stara :buttrock: Edytowane 23 Marca 2007 przez Ario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nagly Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 ladzior i Ario dzięki za odpowiedź, tak też zrobię :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 ladzior i Ario dzięki za odpowiedź, tak też zrobię :P jeszcze jedno, nie wiem ile serwis woła za wymianę, ale jeżeli dużo to warto zrobić to samemu (jak kiedyś pisałem) jest to bodajże 2,5-3h pracy z piwkiem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.