Pompka Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Z RevTechem to raczej nie ma problemu. http://moto.allegro.pl/item916314487_plyn_...t_5_harley.html .Ale to jest minerał ,a ja będę szukał syntetyka. To z takich łatwo dostępnych pozostaje Motul 7100. Ewentualnie inne marki klasy lepkości 10/15W60 ale jakoś wole 20W50. Do sprzęgła w zasadzie wszystko da radę, do skrzyni dobre są oleje klasy 75W140 - syntetyki lub semi 75W90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Myślicie że mineralny nadaje się do sprzęgła? Nazbierałem kilka litrów 15W40 Lotos`a i myślę wlać go do sprzęgła na próbę w tym roku. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 A ten Twój Lotos to nie jest czasem olej samochodowy?Jeśli tak to nie nadaje się raczej do mokrego sprzęgła. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 (edytowane) Mhm. Muszę rzucić okiem na etykietę. Leję go do motocykli i skuterów w serwisie i jest OK. Pewnie chodzi Ci o środki zmniejszające tarcie itp? Edytowane 15 Lutego 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 O tym pomyślałem. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Tak zupelnie informacyjnie zalaczam link do strony na ktorej widac caly zestaw Redline http://www.morethantires.com/Redline_Oil.html Ja uzywam: - 20w60 Harley Davidson V Twin Redline Synthetic Motor Oil - Manual Transmission Lube Redline Synthetic Fluid / V-Twin Primary Case Oil - Heavy Weight Redline Synthetic Shock Proof Gear Oil / V-Twin Transmission Oil with ShockProof Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Myślicie że mineralny nadaje się do sprzęgła? Nazbierałem kilka litrów 15W40 Lotos`a i myślę wlać go do sprzęgła na próbę w tym roku. Nie wiem czy jest sens coś takiego robić.15W40 chyba średnio się do sprzęgła nada. Jak masz kilka litrów to zamień się z kimś na litr czy dwa oleju do motocykli 10W40 i będzie po problemie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Mhm. W sumie jakbym się postarał to bym załatwił sobie kilka litrów Motula 10W40 który leje się do silników moto, a tam sprzęgło też smaruje ten olej. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Gurim a nie lepiej zalać coś normalnego, nie jest to drogi olej żeby tak kombinować http://moto.allegro.pl/item913798917_harle...la_revtech.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Tak by było najłatwiej. :biggrin: Ale pytam bo pracuję w serwisie moto i czasem jakiś olej "skapnie" to odkładam dla siebie. Do SHL nie naleję Motula za 40PLN bo szkoda. :icon_mrgreen: Tzn. leję Motula 2T do SHL ale do mieszanki i jest miodzio, ale do przekładni Lux10 i jest OK. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ale takiego Motula możesz jakiemuś koledze z drobne sprzedać i kupić "oryginalny olej do Harleya".Tak osobiście do Motula nic nie mam.Zrobiłem na nim Yamahą Road Star w ciągu trzech lat 50 tyś km. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Mhm. Czyli jednak polecacie to co powinno być wlane. :biggrin: Muszę się przestawić na ten system. Wcześniej na japońcach, szczególnie na kurierce lałem to co było pod ręką i nigdy nie było problemów. W GN250 w ogóle nie nadążałem kupować oleju, wypijał pół litra dziennie. :eek: A niski poziom oleju poznawałem po tym gdy sprzęgło zaczynało ciężko pracować. :biggrin: W GS500E tylko raz zmieniałem olej, wlałem Castrol GPS i na tym latała kolejne 100 tys km. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariowmario Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 cześć jestem nowy witam wszystkich. zastanawiałem się czy do sprzęgła nie będzie dobry czerwony do automatycznych skrzyń, tam też są tarcze większe momenty obrotowe itd a olej syntetyczny tańszy od specjalistycznego. co wy na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ktoś mi kiedyś polecał ATF ale już nie pamiętam czy do sprzęgła czy do skrzyni biegów miałem to wlać. Chyba Nasz naczelny spec Adam M. coś o tym pisał kiedyś. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariowmario Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 na pewno myślałem tylko o sprzęgle :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.