redline Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Jako że nie jeździłem modelem na wtrysku chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica w pracy silnika,osiągach i codziennym użytkowaniu. Oczywiście podstawą jest wyeliminowanie dźwigienki ssania, ciekawi mnie jak długo model na wtrysku podtrzymuje wyższe obroty po zapaleniu?Jedni mówią że na wtrysku pali więcej,inni odwrotnie.Jak to w końcu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 ssanie bardzo szybko i plynnie wylacza sie ,na kolo idzie lepiej niz gaznik[moje odczucie] chyba jednak wiecej pali na wtrysku co jest dla mnie dziwne :? osiagi- pewnie to blad licznika ale kilka razy pokazala ponad 270 :? przebieg mam 25 tys. i narazie wymienilem tylko naped ale dlatego ,ze daje na kolo bo pewnie by jeszcze sluzyl :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 na kolo idzie lepiej niz gaznik[moje odczucie] tak idzie lepiej ale pochwał sie jeszcze swoim przelożeniem :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 ja mowie bez przelozenia .z zebatka poprostu wystarcza krotszy odcinek na postawienie z gazu. [ Dopisane: 28-10-2005, 17:33 ]pozatym 1 zab mniej z przodu nie zawazy czy bedziesz jezdzil na gumie czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 pozatym 1 zab mniej z przodu nie zawazy czy bedziesz jezdzil na gumie czy nie. moze i nie decyduje ale niepodważalnie ułatwia..? [ Dopisane: 28-10-2005' date=' 17:07[/i'] ]zreszta nie wypowiadam sie co idzie na koło łatwiej ponieważ nigdy nie jezdziłem cbr600f4i,wiec cieżko o porównanie ale uważam że lepszym wyborem przy kupnie jest oczywiscie f4i ponieważ gazniki są troche bardziej uciążliwe w serwisowaniu [ Dopisane: 28-10-2005, 17:08 ]i jeszcze jedno LAMASSU zdecydowałes na co zmieniasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej-bc Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Główny plus :] Możliwość podłączenia Power Commandera :] Hehs... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Główny plus :] Możliwość podłączenia Power Commandera :] zgadza siew gażnikach zostaja tylko DYNOJETY... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 i jeszcze jedno LAMASSU zdecydowałes na co zmieniasz??testowalismy tysiaczki R1 i RR ale kurde sie rozczarowalem bo te nowe wogule z dolu nie ida jest prawie tak samo jak na 600 tylko pozniej dostaja zajebistego kopa a ja chcialem cos zeby z dolu ciagnelo wiec moze Suzuki SV1000? [ Dopisane: 29-10-2005' date=' 00:28[/i'] ]Vtr sp2 mi sie zajebiscie podoba ale podobo pozeracz paliwa :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 testowalismy tysiaczki R1 i RR ale kurde sie rozczarowalem bo te nowe wogule z dolu nie ida jest prawie tak samo jak na 600 tylko pozniej dostaja zajebistego kopa a ja chcialem cos zeby z dolu ciagnelo wiec moze Suzuki SV1000? [ Dopisane: 29-10-2005' date= 00:28 ] Vtr sp2 mi sie zajebiscie podoba ale podobo pozeracz paliwa JAK JUZ CI MOWILEM JA BYM SIE ROZGLADAŁ ZA VTR SP1/2 ALE JAK MOWISZ ILE WLEJESZ TYLE WCIAGNIE :? HMMM CIEŻKI WYBÓR..TO MOŻE JEDNAK WARRIOR? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Ja mam porównanie co do obydwu modeli gdyż kumpel śmiga na gaźnikach i po pierwsze faktycznie F4i idzie na gume super łatwo ja miałem zębatkę tylną 46 zębów i na drugim biegu szła mi z gazu,co przy sprintach było uciążliwe(poza tym jeżdże na moto dopiero rok)ale zmieniłem na 45 i jest git.Po drugie moja cebra jest troche szybsza niż kumpla F4 (licznikowe 256) i mniej pali przy normalnej jeździe a co ciekawe jak dajemy ostro w palnik to więcej.Trzecia rzecz to ssanie,brak dźwigienki i obroty które spadają przy 42 stopniach.Z różnic jakie zauważyłem wymieniłbym jeszcze słabsze hamulce w wersji z gaźnikami ale może jest to tylko pojedyńczy przypadek,ogólnie jak miałbym wybierać to jasne że wskazałbym na wtrysk z tym że trzeba więcej wydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Lamassu - R1 nie ciagnie z dołu? na którym roczniku jeżdzileś? Ja jechalem na 2002 roku to przy 4 tysiącach ciągnie jak moja szostka przy 10. Tak więc przesiadając się na R1 z F4 powinieneś czuć sie jak w odrzutowcu a po przesiadce w drugą stronę jak na bocianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Z tego co zauważyłem to hamulce w F4 i F4i są takie same (poza złotym kolorem zacisków w niektórych wersjach) więc może to różnica spowodowana innym rodzajem klocków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Z tego co zauważyłem to hamulce w F4 i F4i są takie same (poza złotym kolorem zacisków w niektórych wersjach) więc może to różnica spowodowana innym rodzajem klocków...też mi się tak wydaje że układ jest ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 siemka z tego co ja sie orjentuje to mylimy tu 3 modele!!!F4 ta na gaznikach do roku 2000 F4i F po roku 2000F4i FS po roku 2000 jesli chodzi o roznice miedzy modelem F a FS po roku 2000 to te 2 modele pozatym ze roznia sie wygladem to i maja jeszcze pare roznic miedzy soba!! roztaw osi FS jest troche dluzasza,FS ma inne sprzeglo bardziej sportowe i lepiej odchodzi po przelozeniach niz model F wczoraj nawet czlowiek co byl moja ogladac powiedzial ze troche jest w modelu FS zmieniony silnik (zawory i cos tam jeszcze ). jesli chodzi o roznice miedzy gaznikami a wtryskiem w spalaniu to wynosi ona 1 litr wiecej spalania na wtryskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 FS ma też wyżej podnóżki i ogólnie siedzi się na niej wyżej ale to nie na temat wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.