Skocz do zawartości

R6 kontra BMW w Rabce w ta niedziele


LAMASSU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co ty za bzdury opowiadasz, to ma naped na tylna os, jak by dal buta, to by jeszcze bardziej tyl zaczal przod wyprzedzac, wlasnie powinien odpuscic i tak jak napisales mocniej skontrowac ale pewnie sie uniosl honorem i zrobil jak powiedziales..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wiesz co znaczy wyciągnięcie auta mocą z klasycznym napędem to się nie wypowiadaj. Tym większa kontra powinna być założona im większa moc na tylnej osi. Przy dobrym stanie technicznym auta taki zakręt można przejść w 4ro kołowym poślizgu. Wiem, bo kilka razy właśnie tak DOKŁADNIE TEN zakręt pokonywałem.

 

BTW LAMASSU - widać, że miejsca do ćwiczeń macie tak samo nieciekawe jak na Mazowszu... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW LAMASSU - widać, że miejsca do ćwiczeń macie tak samo nieciekawe jak na Mazowszu...

eeeeee!!!!!!tam jest super tylko non stop wypadki i paly wpadaja i gonia :-x :D

 

[ Dopisane: 27-10-2005, 00:37 ]

ja tam pierwsze buty szlifowalem i podnozki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ak nie wiesz co znaczy wyciągnięcie auta mocą z klasycznym napędem to się nie wypowiadaj.

 

 

No widocznie nie wiem. Powiedz mi w jaki sposob wyciagniesz auto w ktorym tyl wyprzedza przod dodajac gazu?? Jakos moj ograniczony umysl nie moze tego pojac :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widocznie nie wiem. Powiedz mi w jaki sposob wyciagniesz auto w ktorym tyl wyprzedza przod dodajac gazu?? Jakos moj ograniczony umysl nie moze tego pojac  :?

 

Poszukaj sobie poradników pana Sobiesława Zasady na ten temat. Za jego czasów taka technika jazdy to była norma (bo w rajdach startowały auta z tylnim napędem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeeeee!!!!!!tam jest super tylko non stop wypadki i paly wpadaja i gonia

No właśnie o tym mówię - miejsce byłoby super gdyby nie fakt, że duży ruch tam panuje... Zresztą stalowe bariery rozdzielające pasy to też nie jest najbardziej szczęśliwe rozwiązanie dla motocyklisty... :?

moj ograniczony umysl nie moze tego pojac

Potrzebna jest wyobraźnia, nie wiem jak to wytłumaczyć. Dobrze wywarzone, nadsterowne auto tak ma. Trzeba wjechać szerokim łukiem, mocy na uślizgniętej osi musi być w nadmiarze i wszystko trzeba kontrolować kontrą na kierownicy. Silnik musi mieć duży zapas mocy na wypadek gdyby była potrzeba ustawić auto jeszcze bardziej na zewnątrz (przy założeniu mocniejszej kontry).

 

Kierowca BMW popełnił masę błędów - za ciasno, przód bez poślizgu, tył z poślizgiem, ale niekontrolowanym - za późno.

 

Jak tył wyprzeda przód to na ogół jest już za późno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o tym mówię - miejsce byłoby super gdyby nie fakt, że duży ruch tam panuje... Zresztą stalowe bariery rozdzielające pasy to też nie jest najbardziej szczęśliwe rozwiązanie dla motocyklisty...

to tu wlasnie nam kasztanki rzucaja :-D nie ma smiechu tu wielu naszych poleglo :? :D sam kilku wyciagalem z pod barierek ;) ale tylko tu mamy gdzie pojezdzic :?

 

[ Dopisane: 27-10-2005, 01:06 ]

poza slowacja

 

[ Dopisane: 27-10-2005, 01:12 ]

Poznan daleko :P my toru nie mamy :P :P http://img484.imageshack.us/my.php?image=s...000p014a5ft.jpg http://img484.imageshack.us/my.php?image=s...000p017a6nu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...