aders Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Witam! Szukam sobie jakiegoś enduro na początek. Najpierw myślałem o DT80,ale jest za droga. Honda MTX80 jest tańsza, ale potrzebuję kilka informacji których nie mogę znaleźć w internecie. 1. Ile toto pali? (W trasie, w lekkim terenie, pałowana w cięższymterenie) 2. Na początek wystarczy? Nie znudzi mi się za szybko? Może lepiejkupić DT80? 3. Można tanio dorwać plastiki? W większości ogłoszeń którychśbrakuje, a nie wygląda to zbyt ładnie. Nie będę mógł się lansować namieście :P 4. Oczywiście podnóżki dla pasażera są? 5. Od czego zależy, czy kanapa zachodzi na bak? Brak kanapy na bakumocno przeszkadza? 6. Na fotkach widzę, że zawieszenie jest niższe niż w DT(albo mi sięzdaje),nie dobija zbyt często? 7. Wielkość. Jest podobnej wysokości co DT? (nie mam jak sprawdzić) 8. Jakieś linki? Aha. Myślę raczej o wersji R2 TIA :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 A ile masz kasy na moto?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 r2 jest wielkosciowo identycza dt a motorki oba sa podobnej kalsy i pokroju a roznicy ceny to moze niebyc miedz mtx r2 a dt lc2 Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Rożnica ceny może być a nawet zwykle jest.. chocby dlatego ze dt jest bardziej popularna i zdecydowana wiekszosc wybiera wlasnie Yamahe. Pozatym mtx jest nieco delikatniejszy wzgledem jakby nie patrzeć topornej dt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aders Opublikowano 27 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 A ile masz kasy na moto?? To zależy ile ojciec sypnie :D Narazie jakieś 600zl, ale to raczej wystarczy na strój;) Myślę że około 2500 na moto + strój(jakieś używki) [ Dopisane: 27-10-2005, 18:16 ]r2 jest wielkosciowo identycza dt a motorki oba sa podobnej kalsy i pokroju Spoko. A ile toto pali, nie wiesz? (pisałem do strzalka, miał kiedyś MTX'a ale jakoś nie odpowiada) Aha, qpa jestes z Lublina czy z okolic? [ Dopisane: 29-10-2005, 09:53 ]Szkoda, że nikt nie jest chętny do odpowiedzi, znacie może jakieś inne forum, na którym mógłbym zadać moje pytania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Spoko. A ile toto pali' date=' nie wiesz? (pisałem do strzalka, miał kiedyś MTX'a ale jakoś nie odpowiada) [/quote'] Bo miał problemy z netem :roll: MTX pali koło 4-5 litrów , a jak ja ostro bedziesz krecił to w terenie nawet do 7 może dojść.Co do kanapy to zalezy od wersji i rocznika. Ta bez zachodzacej kanapy to wersja HD06 czyli ta najtarsza produkowana do 83 roku - niestety u nas ludzie wciskaja kit, że to nowsze motocykle.Na reszte pytań odpowiedzieli Ci koledzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 2. Na początek wystarczy? Nie znudzi mi się za szybko? Może lepiej kupić DT80? 3. Można tanio dorwać plastiki? W większości ogłoszeń którychś brakuje' date=' a nie wygląda to zbyt ładnie. Nie będę mógł się lansować na mieście 4. Oczywiście podnóżki dla pasażera są? 5. Od czego zależy, czy kanapa zachodzi na bak? Brak kanapy na baku mocno przeszkadza? 6. Na fotkach widzę, że zawieszenie jest niższe niż w DT(albo mi się zdaje),nie dobija zbyt często? 7. Wielkość. Jest podobnej wysokości co DT? (nie mam jak sprawdzić[/quote'] Mtx 80r2 będzie tańszy od dt. Zawieszenie to podobna klasa, tak samo jak rama...silnik ma taką samą moc. Ogólnie sprzęt tej samej klasy ale dt jakoś się wylansowała. Plastiki da się dorwać ale trzeba:-poszukać-być przygotowanym na to że będą do malowaniaCo do dobijania to jeśli jesteś wyjątkowo ciężki to zmieniasz olej na gęstszy i wszystko jest spoko. A za 2,500zł spokojnie wyrwiesz i dt i mtx-a. A nie myślałeś o suzuki ts?? To też jest fajny sprzęt... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aders Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 o miał problemy z netem Zdarza się :) MTX pali koło 4-5 litrów ' date=' a jak ja ostro bedziesz krecił to w terenie nawet do 7 może dojść. [/quote'] Oj niedobrze' date=' niedobrze ;( Zawsze można dać iglice na maksa w dół;) Co do kanapy to zalezy od wersji i rocznika. Ta bez zachodzacej kanapy to wersja HD06 czyli ta najtarsza produkowana do 83 roku - niestety u nas ludzie wciskaja kit' date=' że to nowsze motocykle. [/quote'] Spoko, będę wiedział kiedy mnie ktoś robi w bambuko. A za 2' date='500zł spokojnie wyrwiesz i dt i mtx-a. A nie myślałeś o suzuki ts?? To też jest fajny sprzęt...[/quote'] Cóż. Jak już będę miał kasę to będę szukał i DT i MTX'a. Chodzi ci o TS70? Słyszałem, że jest mniejszy od DT, a ja mam 185 cm wzrostu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Chodzi ci o TS70? Słyszałem' date=' że jest mniejszy od DT, a ja mam 185 cm wzrostu...[/quote']Niemiecka TS jest rozmiarow DT'tki ale jezeli bys sie na takowa zdecydowal to szukaj 80cc chlodzonej ciecza (tylko nie powietrze!!) Oj niedobrze' date=' niedobrze ;( Zawsze można dać iglice na maksa w dół [/quote']Mylisz sie :) . Wtedy bedzie zly sklad mieszanki i wogole bedzie kiszka, a co do spalania to niestety kazdy 2suw bedzie sporo palil- taka natura tych silnikow ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Mylisz sie . Wtedy bedzie zly sklad mieszanki i wogole bedzie kiszka' date='[/quote'] w koncu jest sruba do regulacji ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aders Opublikowano 5 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Niemiecka TS jest rozmiarow DT'tki ale jezeli bys sie na takowa zdecydowal to szukaj 80cc chlodzonej ciecza (tylko nie powietrze!!) Niemiecka, tzn.? Bo jak mam sprowadzać z niemiec(albo w ogóle z zagranicy), to odpada bo są problemy z zarejestrowaniem na motorower. Mylisz sie :) . Wtedy bedzie zly sklad mieszanki i wogole bedzie kiszka, a co do spalania to niestety kazdy 2suw bedzie sporo palil- taka natura tych silnikow ;) NIestety nie stać mnie na 4T (np.125ccm) + prawko A1, a po ulicy też muszę czymś jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 NIestety nie stać mnie na 4T (np.125ccm) + prawko A1, a po ulicy też muszę czymś jeździć. no mnie bylo stac tylko na to pierwsze (3tys) a A1 to pomyslalem ze nie robie bo za 1,5roku 18 lat, juz tylko zostalo 4 miesiace :) a po miescie pomykam, po ulicach tez, nie szalejesz, przestrzegasz prawa, nie rzucasz sie w oczy, to Cie nie zatrzymaja, nie raz patrol mijalem, chociaz pare razy tez uciekalem bo oralismy okoliczne tereny przy blokach i nam Ducato wyskoczylo z prewencyjnej, i to jest juz niestety ryzyko, wiec jak jestes glupi albo lubisz igrac z prawem jezdzij bez prawka, mi ojciec tylko powiedzial : nie daj sie zlapac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 enduroguy napisał: Mylisz sie . Wtedy bedzie zly sklad mieszanki i wogole bedzie kiszka, w koncu jest sruba do regulacji ;pTa śruba jest do ustalania mieszanki na wolnych obrotach i ma nieduży wpływ na skład przy dużym otwarciu przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Ta śruba jest do ustalania mieszanki na wolnych obrotach i ma nieduży wpływ na skład przy dużym otwarciu przepustnicy. yhm, mowa byla o przestawieniu iglicy na dol, czyli rozumiem ze chodzi wlasnie o wolne obroty, wiec nalezalo by sie chyba pobawic sruba od mieszanki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 yhm' date=' mowa byla o przestawieniu iglicy na dol, czyli rozumiem ze chodzi wlasnie o wolne obroty, wiec nalezalo by sie chyba pobawic sruba od mieszanki,[/quote']Ustalanie położenia iglicy zazwyczaj ma wpływ na góre i jak moto sie kręci, także skład mieszanki na wolnych praktycznie sie nie zmiania. Nie wiem czemu tak jest ale tak jest :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.