Skocz do zawartości

kupowanie cbr


Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio zaczołem sie zastanawiac nad zakupem cbr 600 z pierwszych lat produkcji tj 87-90,tak sobie mysle że jakby zaczał oszczędzac to moze na wiosne by była,w zwiazku z tym mam do was pare pytań zwiazanych z tym motocyklem,najlepiej jak by wypowiedzieli sie użytkownicy modeli z tych lat albo ktos kto taki motocykl posiadał.dane było mi wczoraj obejrzec taka własnie cebre z 90 roku przywiezionom z niemiec w lutym,nie rejstrowana,zaczne od tego że każda owiewka miała inny kolor :? ,co raczej nie świadczy o jej bezwypadkowości,miała ona także koła juz takie jak sa w modelach F2 czyli 5ramienne,czy takie koła kładli do tego modelu czy po prostu mógł ktos pokrzywic orginały i załorzyc od nowszego modelu,koles który ja posiadał mówił że praktycznie na niej nie jezdził,tylnia opona nadawał sie juz tylko do spalenia :twisted: ,bo na środku to była łysa jak kojak,na rantach też była skatowana,przewody w stalowymm oplocie,wydech Sebringa :lol: (ładnie mróczał),miała przejechane 47 tys i koles mówił że tyle ma bo kupił ja z salonu,na pierwszy żut oka nie była taka zniszczona ale te owiewki są podejrzane,po co ktos miałby zakładac każdą inną,co wy sadzicie na ten temat :?:

a teraz drugie pytanie,na co zwraca głownie uwage przy oglądaniu tego modelu ceebery,czy ten motocykl posiada jakies przypadłości,bo z tego cosie orientuje to są to raczej niezawodne sprzęty.ale,(wracają do pierwszego pytania kolo chciał 5500 tysiaka,jest tez inna do sprzedania z 87 r przywieziona ze szwajcarii,dzwoniłem do gościa,mówił że jest okej,silnik zdrowy,opny na sezon jeszcze wystarcza,tylko ma pękniety przedni błotnik,chce 4600,przebiegu nie pamietał bo ma 60 motorów do sprzedania,co wy o tym sadzicie :?: ,prosiłbym o jakies sensowne odpowiedzi.thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony jako kupujacego, bardzobym uwazal na tego typu sprzety, chodzi mi przede wszystkim o wiek. Kolejna sprawa to jak piszesz maly przebieg, no chyba ze ktos kupil moto i robil wypady co weekend, wowczas mozna sie zgodzic :) Natomiast niekompletne owiewki, pochodzace z roznych moto, kola i pewnie inne pierdoly, ktorym jak sie dokladnie przyjzysz beda pewnie inne, mowia same za siebie. NA twoim miejscu nie wierzylbym za grosz sprzedajacemu, zapytal sie czy mozesz jechac do serwisu, wzial ze soba jakiegos znajacego sie na rzeczy delikwenta, zapytal czy mozesz na policji sprawdzic numery itp.itd. Jezeli sprzedawca zacznie mataczyc to od razu odpusc sobie ten sprzet, przynajmniej bedziesz bogatszy o te kilka kilo zlotych....

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maly przebieg, no chyba ze ktos kupil moto i robil wypady co weekend

oglądałem motocykl z kolega który zna sie na tych niemieckich papierach i mówił że honda miała jednego właściciela w niemczech,

 

jechac do serwisu, wzial ze soba jakiegos znajacego sie na rzeczy delikwenta, zapytal czy mozesz na policji sprawdzic numery itp.itd

to jest najlepsze rozwiazanie,salon hondy mam niedaleko,tylko nie wiem czy maja serwis ale raczej maja mozna podskoczyc i sie wypytac na początek,pózniej jechac z motorkiem.

 

Napinacz potrafi troche hałasować, oraz kosz sprzęgłowy.

po czym to rozpoznac,jest jakiś charakterystyczny odgłos,

chodzi mi przede wszystkim o wiek

w sumie mysle że wizyta w serwisie rozwieje wszystkie wątpilwosci,jeszcze sie porozglądam za innymi sprzetami tego typu.

dzieki za porady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Możesz poszukać kogoś u siebie kto sprowadza na zamówienie

i za nieco większe pieniądze będziesz miał moto w lepszym stanie

niż zakładasz.

Widziałem parę modeli z 92r. ze sporym przebiegiem w orginalnych

owiewkach, były i takie bez jednej poważniejszej rysy,

owiewki spasowane bez luzów i różnic, mocowania proste

i wszędzie w tym samym stanie.

Nie bierz byle czego, te pieniądze, które na tym zaoszczędzisz

wydasz później i jeszcze nie będziesz mógł jeździć bo moto

będzie stało w naprawie.

 

W przyp. cbr możesz naprawdę trafić tak, że policzysz sobie

koszta za sezon i Ci wyjdzie: paliwo + wymiany + ew. regulacja

(jak wypadnie) i nic więcej.

Również w starszych rocznikach.

 

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja zamówiłem cbr z 1994 roku za 5600.Stan ideał po prostu.

Motocykl juz widziałem,oponki nowe,klocki i zestaw napędowy tak samo.Koleś sprowadził to z austrii gdzie od nowosci pedzał nią 60 letni dziadek.Oczywiście książka serwisowa jest ostatnio wypelniona na przebiegu 40tys. Teraz moto ma 42tys.Niestety ma połamaną czache,z klejenia nic nie wyjdzie bo brakuje jednego elementu ale i tak cena nie jest chyba az tak straszna.Jak cos to dam Ci namiary na faceta ktory to wozi.Ma naprawde dobre sprzeciki i nic nie pucuje.Kolega wział od niego africe i juz 3 sezon smiga.POLECAM CBR bo to super sprzęt!!

Wydaje mi sie ze jak masz smigac f1 to lepiej dozbieraj z 1tys i kp f2 nawet i z pierwszych lat produkcji.EF dwójka wygląda dużo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na wiosne tego roku kupilem cebre z 89r dalem 4700zl i jestem zadowolony lac i jezdzic! Naprawde super sprzet! A co do tych owiewek to połozysz nowy lakier i po kłopocie! Ja wylozyłem sie przy 40 km/h jak stawialem na koło i odrazu popekaly :? posklejałem lakierek i jak nowe! jak bedziesz kupowal zwroć uwage na przednie zawieszenie czy nie cieknie koszt naprawy ok 200zł, czy niekopci jak zimna.jak kopci to zdala od takiego sprzetu (silnik do niczego) a jak sie przejedziesz to bedziesz wiedzial czy niewypadaja pierwsze 3 biegi. niezawodny motorek! ah jak ja ja kupilem to miała przejechane 42tys.zycze udanego zakupu!pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOj kolega ma f1 i musze przyznać że sprzet osiagami nie odstaje od f2 czy nawet f3 (według moich obserwacji)albo tak minimalnie f1 jest slabasz.Cbr postawial wysoko poprzeczke w tamtych latach co do osiagów ...a zreszta kazdy wie ze honda to po prostu honda :banghead: nie ma nic lepszego 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz kupowal zwroć uwage na przednie zawieszenie czy nie cieknie koszt naprawy ok 200zł' date=' czy niekopci jak zimna.jak kopci to zdala od takiego sprzetu (silnik do niczego) [/quote']

 

zawieszenie to miała wporządku,czysto i bez wycieków,ale co do tego silnika to jak koles ja odpalił to kopciła,ale wydaje mi sie że to przy zimnym silniku normalne,zalerzy też na jakii kolor kopci,no i jak juz cos to powinna kopci przez chwile,dopóki nie złapie tempertatury.no nic narazie to będe odkładał kase,i sie rozgladał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buła sprzęt nie powinien kopcić ewentulanie moze dymić na czarno wtedy to rzecz tylko regulacji a nebieskie dymek nie jest dobrą oznaką jak by się wystrzegał czegos takiego.....wiesz zawsze można zrobic taki silniczek ale wątpie zeby sie to opłacało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypadku motocykli takich motocykli to napewmno sie nie opłaca,tej hondzie juz podziekowałem,narazie musze zrobic sprzegło w etce,ale za innymi cebrami bede sie ogladał :banghead:

 

[ Dopisane: 29-10-2005, 13:17 ]

była ostatnio ładna(przynajmniej na foto) z niemiec na allegro ale bardzo szybko poszła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...