plok Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 mi na motulu7100 przy ostrym piłowaniu w mieście ślizgało się sprzęgło. zalałem "Bel-Ray V-Twin Motor Oil 20W-50 Semi Synth" i przestało :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 W moim moto zalany jest już od 10 tyś km pełen syntetyk Motul 7100 ester 20W50 dedykowany do dwucylindrowych silników i nie mam z nim żadnych problemów. Trochę przechwaliłem. Na 4 i 5 biegu po mocnym odkręceniu przy około 3000obr/min zaczyna mi się sprzęgło ślizgać. Zmienię olej na Motula 5100 10W40 - mam nadzieję, że pomoże :( http://allegro.pl/79zestaw-naped-na-pas-yamaha-mt-01-wahacz-pas-kola-i2347962338.html ktoś z nas to sprzedaje? Zastanawiam się nad zmianą napędu i zapytam czy ktoś ma już u siebie w MT coś takiego? Jak się sprawdza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras31 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Zestaw z aukcji, którą podałeś ja wystawiłem :) Zestaw kupiłem dla siebie, ale z uwagi na to, iż jeszcze w tym sezonie chce wystawić moto, zrezygnowałem z robienia komuś prezentu i sprzedaję osobno. Co do doświadczenia w użytkowaniu takiego napędu to coś więcej może Ci powiedzieć maciej MT01 on, jeśli się nie mylę miał założony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinkey Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Olej.Moja Niunia MT służy mi wiernie już piąty sezon. Zwiedziła każdy zakątek kraju. Ościennych też. Ale nie o tym.Wlewałem do niej syntetyki i półsyntetyki. Repsola, Castrola, Motula. Jakakolwiek firma - ciągle słychać sprzęgło :)I po co szukać miodu w dupie? Dziś zakupiłem 4l OLEJU MINERALNEGO. Skoro inżynierowie Yamahy chcą by taki właśnie wlewać do MT-01 to chyba wiedzą co robią?Wymienię, przejadę 1000km i opowiem. Kupiłem ***W50 więc nie powinno być żadnych problemów, a z powodu jego gęstości liczę, że sprzęgło zacznie pracować ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Ja lałem olej BEL-RAY V-TWIN 20W50 SYNTETIK BLEND i nie było rzadnych problemów ze sprzęgłem a zrobiłem na nim 18tys.km,a co do napędu na pas to miałem przez krótki czas takowy załozony ale potem zrezygnowałem i wróciłem do łańcucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinkey Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 1. odkręcasz plastikową osłonę pod silnikiem2. Wykręcasz korek spustowy w zbiorniku oleju3. Wykręcasz z bloku silnika korek spustowy oleju (jak dobrze pamiętam to klucz 17 nasadowa z przedłużką)4. odkręcasz filtr oleju znajdujący się z przodu sinikaGdy już cały olej zleci a powinno go być około 4 litrów to:1. jeśli zakładasz nowy filtr to najlepiej nalej mu troszkę oleju do środka i pozwól mu się wchłonąć i koniecznie naoliw uszczelkę gumową przy filtrze i dokręć go ręką2. Zakręć wszystkie korki spustowe3. możesz zacząć nalewać oliwę do silnika tylko pamiętaj że wchodzi tam ponad 4 litry oleju i podczas nalewania musisz kontrolować stan w zbiorniku oleju żeby nie przelać. jeśli zbiornik oleju się zapełni to możesz delikatnie zakręcić rozrusznikiem ale bez odpalania żeby pompa go zaciągnęła do silnika.Stan oleju w tym motocyklu kontroluje się po rozgrzaniu silnika czyli odpalasz sprzęt na 10, 15 minut gasisz i sprawdzasz stan oleju. powinien znajdować się pomiędzy maximum a minimum Dominik: MT-01 posiada suchą miskę olejową więc zgodnie z instrukcją serwisową powinno się wlać najpierw 2,5l oleju, zakręcić wlew, odpalić silnik i lekko przegazować 3 do 5 razy. Następnie wyłączyć silnik i dolać pozostałą część oleju. Dokładnie tak robię co roku. Link do instrukcji serwisowej: http://www.manualedereparatie.info/en/download/yamaha-mt-01-t-2005-Service-manual.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Panowie,Czy wiecie coś na temat amorka skrętu? czy coś poprawia ile kosztuje i takie tam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Maciej, co spowodowało, że jednak wróciłeś do łańcucha? zastanawiałem się nad pasem, ale może nie warto.Może jesteś w stanie podpowiedzieć co może powodować shimi przy małych prędkościach (do 80km/h), łożysko główki wydaje się być dobre.Z góry dzięki za informacje.PS. MT ma się bardzo dobrze, a banan nie schodzi mi z twarzy kiedy na nim siedzę nawet kiedy niebieski wypisuje mandat.Pozdrawiam Ja lałem olej BEL-RAY V-TWIN 20W50 SYNTETIK BLEND i nie było rzadnych problemów ze sprzęgłem a zrobiłem na nim 18tys.km,a co do napędu na pas to miałem przez krótki czas takowy załozony ale potem zrezygnowałem i wróciłem do łańcucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaruś Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 (edytowane) z pewną dozą nieśmiałości chciałem przywitać wszystkich użytkowników MT 01 do których od tygodnia sam się zaliczam...pozdrawiam Panowie... czy możecie mi doradzić jaki stelaż i jaki kufer centralny można zamontować do mt ... chciałbym plecakowi ulżyć w oparciu i dzwiganiu Edytowane 23 Maja 2012 przez Jaruś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Ja lałem olej BEL-RAY V-TWIN 20W50 SYNTETIK BLEND i nie było rzadnych problemów ze sprzęgłem a zrobiłem na nim 18tys.km,a co do napędu na pas to miałem przez krótki czas takowy załozony ale potem zrezygnowałem i wróciłem do łańcucha nie mam mt, ale zapytam z ciekawości:dlaczego zrezygnowałeś z psa na rzecz łańcucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zrezygnowałem po pewnej przygodzie mojego kumpla,któremu w dalekiej trasie zerwał sie pas w wariorze bo podszedł pod niego kamyszek :banghead: i stwierdziłem,że pas jest cichszy i czyściejszy od łańcucha ale za to łańcuch sie z byle powodu nie zrywa :biggrin: A na chwile obecną najbardziej mi pasuje kardan :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 miałem nadzieję, że po zmianie z Motula 7100 na 5100 sprzęgło przestanie się ślizgać.. nic to, trzeba zabrać się za wymianę tarczek :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 W moim przypadku po rozebraniu okazało się że sprężyna nietrzymała wymiaru i to ona chyba była winna ślizgania ale skoro kupiłem też tarcze to je zmieniłem.Nowe tarcze i te orginalne miały te same wymiary. Gdzieś w necie czytałem że do nowych V maxów zakładają podwójną sprężynę(DD mod) tzn. dokładają jeszcze jedną i można zapomnieć o ślizganiu sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsakul1978 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Coś nie mam szczęścia w tym sezonie.. Najpierw zaczęło ślizgać się sprzęgło, a teraz jeszcze Mt'ek zaczął mi palić bezpieczniki i nie chodzi pompa paliwa :( Dziś wyciągam alarm bo może to od niego i zabieram się za reanimację.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 oj jeśli pompa Ci padła to współczuje cena ok 1000 euro - też mi padła jak miałem jeszcze mteka zacierają się a używki cięzko dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.