RaKu Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 kurcze ...w moto akcesoria .... stelaż pod kufer centralny heppko i becer ...5 tygodni czas oczekiwania ....nie posiadają w kraju stelaża ...ma ktoś moze wieści gdzie go nabyć szybciej ...potrzebny na gwałt :)))))))) Zadzwoń też do www.moto-center.pl. Tu masz nr GG: 4192194 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtengi Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Cześć wszystkim!Od zeszłego sezonu mam MT-ka ale dopiero teraz trafiłem przypadkiem na to forum - przy okazji pozdrawiam wszystkich ze Śląska i całej Polski :notworthy: Trafiłem tu bo jak każdy mający problem szukam odpowiedzi u "wujka google" :icon_razz: Pojawił mi się kod błędu 22 i nie wiem jak podejść do tematu. Z manuala wynika, że to: cylinder 1 intake air pressure sensor - czyli co? ...przepływomierz? Co najdziwniejsze z motorem nic sie nie dzieje jeździ ciągle tak samo dobrze jak jeździł więc WTF?Miał ktoś z Was już z czymś takim do czynienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Witaj w szeregach MT Odłącz akumulator na kilka minut i zresetuj komputer. Ten błąd z Tego co wyczytałem jest od sensora przepływu powietrza lub czujnik temperatury powietrza.( Kod błędu nr 22 Symptom czujnik temperatury powietrza: otwarty lub zwarcie wykryte.)Moim zdaniem ten czujnik padł i jest do wymiany. W mrozie może być problem z prawidłowym działaniem ssania. Jak chcesz się upewnić zadaj pytanie na forum Mt0wnersClub Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtengi Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 dzięki za szybką podpowiedź :wink: Zrobie jak napisałeś i zobaczymy czy pomoże. Ten czujnik temperatury znajduje się gdzieś w przedniej lampie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 dzięki za szybką podpowiedź :wink: Zrobie jak napisałeś i zobaczymy czy pomoże. Ten czujnik temperatury znajduje się gdzieś w przedniej lampie? Nie mam pojęcia ale nie sądzę. Zdejmowałem lampę kilka razy, wymieniałem żarówki - rozbierałem ją i nie widziałem by tam coś takiego było. Ale kto wie Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtengi Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 dzięki za szybką podpowiedź :wink: Zrobie jak napisałeś i zobaczymy czy pomoże. Ten czujnik temperatury znajduje się gdzieś w przedniej lampie? Nie mam pojęcia ale nie sądzę. Zdejmowałem lampę kilka razy, wymieniałem żarówki - rozbierałem ją i nie widziałem by tam coś takiego było. Ale kto wie w manualu na stronie 1-2 jest schemat usytuowania czyjników w motorze i wygląda na to, że ten czujnik jest właśnie w lampie. Ja też w lampie grzebałem i niczego tam takiego nie widziałem. Mam serwis Yamahy "pod nosem" więc w tygodniu podjade i zapytam. Dam znać jak coś ustale, żeby w przyszłości inni mieli łatwiej z tego typu problemem....pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekmt-01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam. Czujnik temperatury jest przymocowany na tyle przedniej lampy. Jest to taka czarna kostka do której dochodzą kable, sprawdzić trzeba czy jest dobry styk na połączeniu przewodów na wtyczce czujnika. Następnie wejść w tryb diagnostyczny do komputera i pod numerem 5 wyświetlana będzie temperatura powietrza własnie z tego czujnika. jeżeli wyświetla poprawna temperature to znaczy ze czujnik dziala tylko gubi styk gdzieś na złączce lub przetartym kablu. W trybie diagnostycznym pod numerem 62 wykasować wszystkie błędy i zobaczyć czy znowu zacznie pojawiać się kod bład 22.Spotkałem sie z podobnym przypadkiem braku styku na złączu i co jakiś czas pokazywało błąd. Cytuj MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam,koledzy mam tak sprawe,mój MTek nie pokazuje błędu ale raz na jakiś czas zdarza mu sie coś takiego,że kręci rozrusznikiem ale nie odpali,wystarczy,że wtedy przekręce jeszcze raz stacyjke albo przełącze przełącznikiem na kierownicy i odpali na dotyk,czy wiecie co to może byc?spotkał sie ktoś z czymś takim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Maciej a nie jest to czasem tak ze w trakcie odpalania zbyt szybko puścisz on nie zdarzy chwycić a ty błyskawicznie przyciskasz jeszcze raz ? Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Nie Tomek,tak sie dzieje jak normalnie odpalam ale rzadko,pan Piotr z forum mówił,że to może byc błąd w komunikacji immobilaizera,ale jestem ciekaw czy ktoś jeszcze tak miał,ale jest też opcja tak jak piszesz tyle,że to nie ja puszczam przycisk rozrusznika ale może coś nie łaczyc albo jakiś przekażnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Ja miałem podobnie ale raczej miałem wrażenie ze zbyt wcześnie puszczałem i później jak natychmiast załączałem drugi raz to miał opory Coś o tych immobilizerach słychać w MT. Chyba to słabe ogniwo jest. lubią się rozprogramowywać. Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Trzeba poszukac jak sie koduje kluczyk od nowa,czy jakby to facowo nazwac :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekmt-01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam,koledzy mam tak sprawe,mój MTek nie pokazuje błędu ale raz na jakiś czas zdarza mu sie coś takiego,że kręci rozrusznikiem ale nie odpali,wystarczy,że wtedy przekręce jeszcze raz stacyjke albo przełącze przełącznikiem na kierownicy i odpali na dotyk,czy wiecie co to może byc?spotkał sie ktoś z czymś takim?Maciej... a jak juz odpalisz i znowu zgasisz. wyłanczasz na kierownicy i stacyjke a potem ponownie próbujesz stacyjka potem przełącznik na kierownicy iodpali od razu czy tez zdaza sie nie odpalić? Cytuj MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Więc tak Jacek,jak kręci a nie odpali to obojętnie co zrobie czy tylko przełącze przełącznik czy samą stacyjke to odpali odrazu,to sie dzieje rzadko i nie idzie tego przewidziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekmt-01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Więc tak Jacek,jak kręci a nie odpali to obojętnie co zrobie czy tylko przełącze przełącznik czy samą stacyjke to odpali odrazu,to sie dzieje rzadko i nie idzie tego przewidziecJak sporadycznie sie zdarza to cięzko bedzie wykryć. Zwróć uwagę na to jak przełączasz wyłącznik na kierownicy czy słychać pompe paliwa jak dobija cisnienie w układzie paliwowym. słychac takie bzykanie :) pompa musi wytworzyć cisnienie zeby motocykl odpalił. Wiec jak nie słychać może przekaźnik pompy nie łapie za każdym razem, brak styku i takie podobne.. Cytuj MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.