Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Poczekamy na to jak mistrz stworzy to cudo o nazwie crash pady. Najważniejsze, ze jest forum gdzie możemy się powymieniać swoimi doświadczeniami na temat naszych moto.

A co do tematu opon to zamierzam teraz zakupic Metzeler Roadtec Z8 Interact, wczesniej na innym moto jeździłem na Metzelerach Z6 i byłem zadowolony. A co wy sądzicie na temat tych oponek?

MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może obniżał wysokość swojego MT ?

Jeśli tak to o ile cm. da się obniżyć ?

 

Witam

Ja kupiłem ostatnio w Larssonie obniżenie do MT-01. Taka tuleja z przeciętą ścianką. Koszt około 350 zł.

Ale nie założyłem :bigrazz: .... leży w garażu i czeka na montaż albo zbycie

 

Na ta chwilę pośmigam jeszcze na oryginale (moto zakupione w listopadzie i przejechałem nim dopiero z 300 km, generalnie daję radę). Zacząłem mieć trochę obawy, czy aby moto nie straci na jakości prowadzenia i amortyzacji (to obniżenie realizowane jest kosztem możliwości kompresji całego amora). Deklarowane przez producenta obniżenie to 25 mm.

Znam jeszcze inne metody obniżenia MT: ja wyjąłem gumowe podkładki pod siodłem - obniżenie około 1 cm, można także wyciąć trochę pianki z siodła, znajdziesz to na forum angielskim MT-OWNERS-CLUB.ORG.

 

Pozdrawiam

 

PS 1

Są jeszcze obniżenia jakiejś innej firmy, ale za jakieś kosmiczne pieniądze. Można je znaleźć na Allegro. Nie wiem jak wyglądają i na jakiej zasadzie działają, ale jak pisałem do tych ludków z Allegro to z opisu wynikało, że zasada obniżania jest taka sama jak z Larssona.

 

PS 2

Jestem trochę krótki :icon_biggrin: więc oglądając każde moto interesuję się wysokością siedzeń. I wychodzi na to, że MT należy do grupy motocykli o jednych za najwyższych wysokości siedzenia :icon_eek: ...

Edytowane przez RaKu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja kupiłem ostatnio w Larssonie obniżenie do MT-01. Taka tuleja z przeciętą ścianką. Koszt około 350 zł.

 

 

 

25 mm. to by pasowało tylko cena jak za zwykłą tulejkę za bardzo wypasiona.

Ale co tam, trzeba będzie zakupić tą tulejkę lub buty na wysokim obcasie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 mm. to by pasowało tylko cena jak za zwykłą tulejkę za bardzo wypasiona.

Ale co tam, trzeba będzie zakupić tą tulejkę lub buty na wysokim obcasie ;)

 

No liczą sobie pewnie za te swoje niemiecki certyfikaty, ale to i tak niska cena w porównaniu do tego co jest na Allegro firmy WILBERS. To obniżenie kosztuje ponad 8 paczek. A koleś odpowiedział mi na miala coś takiego:

 

"Zestaw do tego motocykla jest bardzo drogi ponad 800zl ze wzgledu na to ze

w sklad zestawu wchodzi specjalna tuleja bez niej niemozliwe jest

obnizenie zawieszenia podobna sytuacja jest w przypadku niektorych Hond.

Zestaw obniza zawieszenie o 30mm montuje sie go pomiedzy wahacz i

amortyzator. Mozliwe jest jeszcze obnizenia zawieszenia do -50mm wylacznie

przy uzyciu specjalnego amortyzatora wilbers cena od 1249zl."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótkie pytanko

kod "51" w MT01 czy ktoś zna tabelę wszystkich błędów?

 

prawdopodobnie to będzie to :

 

Symptoms: Signal from key not being received by immobiliser receiver

Possible Causes: Interference from other keys or magnet

Faulty key transponder

Faulty immobiliser transceiver

Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdeczne dzięki za szybką odpowiedź.

Kolega kupując ten motocykl dostał dwa czarne kluczyki oryginalne, czy konieczny jest kluczyk matka?

 

Tu masz linka do forum węgierskiego, skąd można ściągnąć serwisówkę (o ile pamiętam tam są kody błędów): http://www.mt01.hu/index.php?page=letoltes

W serwisówce na stronie 7-81 masz opisany ten błąd.

 

A tu masz trochę informacji na temat kodów ze strony angielskiego forum:

 

Q: How do I enter and use DIAG mode?

 

- with the ignition key OFF

- press and hold RESET button

- then turn the ignition key ON

- and continue to hold RESET button for at least 8 sec

- after "dIAG" appears on LCD

- press and hold both SELECT and RESET buttons for at least 2 sec

- switch ENGINE STOP button (the red one) off

 

- press SELECT button to cycle thru sensors/actuators

- press ENGINE STOP button on to execute an actuator

 

For example, if you want to check the engine temperature, press SELECT few times to go to the number "d11". Note that with some sensors/actuators you need to do additional things, like spin the wheel, or crank the engine. Check the Service Manual for details.

 

Q: What are ECU fault codes in brief?

 

12 - crankshaft position sensor

15 - throttle position sensor (TPS)

13 - cylinder #1 intake air pressure sensor (MAP)

14 - cylinder #1 intake air pressure sensor (MAP)

25 - cylinder #2 intake air pressure sensor (MAP)

26 - cylinder #2 intake air pressure sensor (MAP)

17 - EXUP servo motor

18 - EXUP servo motor

22 - air temperature sensor (IAT)

28 - engine temperature sensor (ECT)

29 - decompression solenoid

38 - decompression solenoid

30 - vehicle has overturned

33 - cylinder #1 ignition coils

34 - cylinder #1 ignition coils

35 - cylinder #2 ignition coils

36 - cylinder #2 ignition coils

37 - idle valve (ISC)

42 - speed sensor or neutral switch

43 - ECU (battery) voltage

46 - ECU (battery) voltage

62 - muffler temperature sensor

63 - muffler temperature sensor

50 - faulty ECU

 

Q: What is sensors and actuators test table in brief?

 

d01 - throttle angle (TPS)

d03 - cylinder #1 intake air pressure (MAP)

d04 - cylinder #2 intake air pressure (MAP)

d05 - air temperature (IAT)

d07 - vehicle speed pulse

d08 - lean angle cut-off

d09 - ECU (battery) voltage

d11 - engine temperature (ECT)

d12 - muffler temperature

d20 - side-stand switch

d21 - neutral switch

d30 - cylinder #1 ignition coils

d31 - cylinder #1 ignition coils

d32 - cylinder #2 ignition coils

d33 - cylinder #2 ignition coils

d36 - cylinder #1 injector

d37 - cylinder #2 injector

d49 - intake solenoid ("flapper")

d50 - fuel pump

d51 - muffler cooling fan

d52 - headlight

d53 - EXUP servo motor

d54 - idle valve (ISC)

d55 - decompression solenoid

Edytowane przez RaKu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktoś potrzebował to posiadam do MT-01 w pliku PDF instrukcje obslugi oraz pełną Service manual. Wszystko po angielsku.

 

Ja mam (w PDF) katalog części do całego moto.

 

Pytanko:

Jaki olej lejecie do swego sprzeta? Syntetyk, mineralny i jakiej lepkości

Pytam bo poczytałem w necie, że jak się zaleje nieodpowiedni olej to ślizga się wtedy sprzęgło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie to będzie to :

 

Symptoms: Signal from key not being received by immobiliser receiver

Possible Causes: Interference from other keys or magnet

Faulty key transponder

Faulty immobiliser transceiver

 

 

Dałeś radę zrobić ?

 

Musi być kluczyk matka - czerwony. Za jego pomocą zapalić motocykl, zgasić i zapalić ponownie czarnymi kluczykami. Powinno pomóc przynajmniej taką procedurę podaje instrukcja.

Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...