Jacekmt-01 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Poczekamy na to jak mistrz stworzy to cudo o nazwie crash pady. Najważniejsze, ze jest forum gdzie możemy się powymieniać swoimi doświadczeniami na temat naszych moto. A co do tematu opon to zamierzam teraz zakupic Metzeler Roadtec Z8 Interact, wczesniej na innym moto jeździłem na Metzelerach Z6 i byłem zadowolony. A co wy sądzicie na temat tych oponek? Cytuj MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi73 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Czy ktoś może obniżał wysokość swojego MT ? Jeśli tak to o ile cm. da się obniżyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 (edytowane) Czy ktoś może obniżał wysokość swojego MT ? Jeśli tak to o ile cm. da się obniżyć ? Witam Ja kupiłem ostatnio w Larssonie obniżenie do MT-01. Taka tuleja z przeciętą ścianką. Koszt około 350 zł. Ale nie założyłem :bigrazz: .... leży w garażu i czeka na montaż albo zbycie Na ta chwilę pośmigam jeszcze na oryginale (moto zakupione w listopadzie i przejechałem nim dopiero z 300 km, generalnie daję radę). Zacząłem mieć trochę obawy, czy aby moto nie straci na jakości prowadzenia i amortyzacji (to obniżenie realizowane jest kosztem możliwości kompresji całego amora). Deklarowane przez producenta obniżenie to 25 mm. Znam jeszcze inne metody obniżenia MT: ja wyjąłem gumowe podkładki pod siodłem - obniżenie około 1 cm, można także wyciąć trochę pianki z siodła, znajdziesz to na forum angielskim MT-OWNERS-CLUB.ORG. Pozdrawiam PS 1 Są jeszcze obniżenia jakiejś innej firmy, ale za jakieś kosmiczne pieniądze. Można je znaleźć na Allegro. Nie wiem jak wyglądają i na jakiej zasadzie działają, ale jak pisałem do tych ludków z Allegro to z opisu wynikało, że zasada obniżania jest taka sama jak z Larssona. PS 2 Jestem trochę krótki :icon_biggrin: więc oglądając każde moto interesuję się wysokością siedzeń. I wychodzi na to, że MT należy do grupy motocykli o jednych za najwyższych wysokości siedzenia :icon_eek: ... Edytowane 7 Lutego 2011 przez RaKu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi73 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam Ja kupiłem ostatnio w Larssonie obniżenie do MT-01. Taka tuleja z przeciętą ścianką. Koszt około 350 zł. 25 mm. to by pasowało tylko cena jak za zwykłą tulejkę za bardzo wypasiona. Ale co tam, trzeba będzie zakupić tą tulejkę lub buty na wysokim obcasie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 25 mm. to by pasowało tylko cena jak za zwykłą tulejkę za bardzo wypasiona. Ale co tam, trzeba będzie zakupić tą tulejkę lub buty na wysokim obcasie ;) No liczą sobie pewnie za te swoje niemiecki certyfikaty, ale to i tak niska cena w porównaniu do tego co jest na Allegro firmy WILBERS. To obniżenie kosztuje ponad 8 paczek. A koleś odpowiedział mi na miala coś takiego: "Zestaw do tego motocykla jest bardzo drogi ponad 800zl ze wzgledu na to ze w sklad zestawu wchodzi specjalna tuleja bez niej niemozliwe jest obnizenie zawieszenia podobna sytuacja jest w przypadku niektorych Hond. Zestaw obniza zawieszenie o 30mm montuje sie go pomiedzy wahacz i amortyzator. Mozliwe jest jeszcze obnizenia zawieszenia do -50mm wylacznie przy uzyciu specjalnego amortyzatora wilbers cena od 1249zl." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Krótkie pytanko kod "51" w MT01 czy ktoś zna tabelę wszystkich błędów? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Krótkie pytanko kod "51" w MT01 czy ktoś zna tabelę wszystkich błędów? prawdopodobnie to będzie to : Symptoms: Signal from key not being received by immobiliser receiver Possible Causes: Interference from other keys or magnet Faulty key transponder Faulty immobiliser transceiver Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Serdeczne dzięki za szybką odpowiedź. Kolega kupując ten motocykl dostał dwa czarne kluczyki oryginalne, czy konieczny jest kluczyk matka? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 (edytowane) Serdeczne dzięki za szybką odpowiedź. Kolega kupując ten motocykl dostał dwa czarne kluczyki oryginalne, czy konieczny jest kluczyk matka? Tu masz linka do forum węgierskiego, skąd można ściągnąć serwisówkę (o ile pamiętam tam są kody błędów): http://www.mt01.hu/index.php?page=letoltes W serwisówce na stronie 7-81 masz opisany ten błąd. A tu masz trochę informacji na temat kodów ze strony angielskiego forum: Q: How do I enter and use DIAG mode? - with the ignition key OFF - press and hold RESET button - then turn the ignition key ON - and continue to hold RESET button for at least 8 sec - after "dIAG" appears on LCD - press and hold both SELECT and RESET buttons for at least 2 sec - switch ENGINE STOP button (the red one) off - press SELECT button to cycle thru sensors/actuators - press ENGINE STOP button on to execute an actuator For example, if you want to check the engine temperature, press SELECT few times to go to the number "d11". Note that with some sensors/actuators you need to do additional things, like spin the wheel, or crank the engine. Check the Service Manual for details. Q: What are ECU fault codes in brief? 12 - crankshaft position sensor 15 - throttle position sensor (TPS) 13 - cylinder #1 intake air pressure sensor (MAP) 14 - cylinder #1 intake air pressure sensor (MAP) 25 - cylinder #2 intake air pressure sensor (MAP) 26 - cylinder #2 intake air pressure sensor (MAP) 17 - EXUP servo motor 18 - EXUP servo motor 22 - air temperature sensor (IAT) 28 - engine temperature sensor (ECT) 29 - decompression solenoid 38 - decompression solenoid 30 - vehicle has overturned 33 - cylinder #1 ignition coils 34 - cylinder #1 ignition coils 35 - cylinder #2 ignition coils 36 - cylinder #2 ignition coils 37 - idle valve (ISC) 42 - speed sensor or neutral switch 43 - ECU (battery) voltage 46 - ECU (battery) voltage 62 - muffler temperature sensor 63 - muffler temperature sensor 50 - faulty ECU Q: What is sensors and actuators test table in brief? d01 - throttle angle (TPS) d03 - cylinder #1 intake air pressure (MAP) d04 - cylinder #2 intake air pressure (MAP) d05 - air temperature (IAT) d07 - vehicle speed pulse d08 - lean angle cut-off d09 - ECU (battery) voltage d11 - engine temperature (ECT) d12 - muffler temperature d20 - side-stand switch d21 - neutral switch d30 - cylinder #1 ignition coils d31 - cylinder #1 ignition coils d32 - cylinder #2 ignition coils d33 - cylinder #2 ignition coils d36 - cylinder #1 injector d37 - cylinder #2 injector d49 - intake solenoid ("flapper") d50 - fuel pump d51 - muffler cooling fan d52 - headlight d53 - EXUP servo motor d54 - idle valve (ISC) d55 - decompression solenoid Edytowane 8 Lutego 2011 przez RaKu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Dzięki za linka do manuala Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekmt-01 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Jak by ktoś potrzebował to posiadam do MT-01 w pliku PDF instrukcje obslugi oraz pełną Service manual. Wszystko po angielsku. Cytuj MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Jak by ktoś potrzebował to posiadam do MT-01 w pliku PDF instrukcje obslugi oraz pełną Service manual. Wszystko po angielsku. Ja mam (w PDF) katalog części do całego moto. Pytanko: Jaki olej lejecie do swego sprzeta? Syntetyk, mineralny i jakiej lepkości Pytam bo poczytałem w necie, że jak się zaleje nieodpowiedni olej to ślizga się wtedy sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Ja używam oleju BEL-RAY V-TWIN 20W-50 półsyntetyk,zrobiłem juz na takim oleju 18tys.km i nic sie nie dzieje więc jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jot 23 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 ja mojego zalałem motul 5100 10w/40 choć serwis zaleca castrola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 prawdopodobnie to będzie to : Symptoms: Signal from key not being received by immobiliser receiver Possible Causes: Interference from other keys or magnet Faulty key transponder Faulty immobiliser transceiver Dałeś radę zrobić ? Musi być kluczyk matka - czerwony. Za jego pomocą zapalić motocykl, zgasić i zapalić ponownie czarnymi kluczykami. Powinno pomóc przynajmniej taką procedurę podaje instrukcja. Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.