Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Czolem , znowu mam pytanie , czy jak wykrecacie swiece z pieca to sciagacie zbiornik , airbox i te blache co laczy obie polowki ramy ze soba ?? Bo ja inaczej chyba nie podejde jak wlasnie wywalajac te rzeczy .

Edytowane przez trufel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiornik trzeba wyjąć lub odchylić. Ja zdejmowałem. Airbox - nie pamiętam, ale chyba też trzeba go zdemontować (robiłem to w zeszłym roku). "Blachy" łączącej ramy nie trzeba zdejmować. Tyle, że bardzo się namęczyłem z wykorzystaniem kilku kluczy, w tym płaskiego, który zakładałem na klucz do świec. Generalnie to wymiana świec w MT to jest EXTREMALNY HARDCORE. Teresa Orlowski to przy tym dziewczę z podstawówki. Po całej wymianie, która zajęła mi chyba z półtorej godziny, miałem porozcinane dłonie i poobtłukiwane kostki :) :) :).

Nie wyobrażam sobie wymiany świecy na drodze ...

Edytowane przez RaKu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie jak to jest ,że niby są hydrauliczne popychacze czyli kasują luzy zaworowe , a jednocześnie trzeba ustawiać luzy zaworowe na warsztacie znaczy samemu trza wyregulować

 

Nie mam przekonania, że trzeba regulować zawory w przypadku popychaczy hydraulicznych. Choć potrafię sobie to wyobrazić: popychacze mają określony, skończony zakres regulacji. Więc zawory trzeba "wstępnie ustawić" aby popychacz mógł nim poprawnie sterować. Ale to moja wyobraźnia :)

 

Jeśli zaś chodzi o cykanie to to rzeczywiście są zawory i ich hydrauliczne popychacze. Mój kolega ściągnął moto ze stanów. Sprzęt stał sobie na statku przez pare tygodni. Jak już go zapaliliśmy to można było odnieść wrażenie, że silnik się rozsypie :), samo cykanie i nawet lekkie pukanie.

Ale wiedząc czego się spodziewać poczekaliśmy 20 minut i wszystko się uspokoiło. Po prostu w czasie postoju z popychaczy wysączył się olej i trzeba było poczekać na ich napełnienie.

Stąd też uważam, że dla naszych silników (w MT), tzn dużych pojemności i V-ałek lepiej jest nawet dać olej mineralny, ale o poprawnych lepkosciach niż najlepszy syntetyk o nieprawidłowych.

Edytowane przez RaKu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwisówka strona 3-5 mówi i pokazuje jak się reguluje zawory zgłupiałem już całkiem , a strona 3-3 mówi o hydraulice . No chyba że coś źle przeczytałem .

mattej8 a jak się niby synchronizuje wtryski ? bo słyszę o tym po raz pierwszy :eek:

Edytowane przez trufel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...