RaKu Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Co do MOTULA kumpel też testował go w swoim MTeku i też sprzęgło ślizgało,przeszedł na BEL-RAY i było igła.Ja na V-TWINie zrobiłem 20tys i absolutnie nic sie nie działo. więc jednak coś jest na rzeczy ... już się bałem o swoje zdrowie psychiczne :) :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattej8 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Ja polecam stelaż z motostel.pl - bardzo solidny i ma dobrze przemyślane mocowanie. Ja śmigam na Yamalube 20W50 półsyntetyk. P.S. Maciej w jaki sposób przerabiałeś air box? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) no to pochłonąłem informacje i powtórzę pytanie kolegi z góry :rolleyes: Jak przerobiłeś air boxa , na czym polega na przeróbka ? czy nie czasem o nawiercenie dodatkowych otworów w pokrywce od filtra ? Znalazłem coś takiego http://www.vereindeu...ryamahamt01.pdf Edytowane 19 Listopada 2012 przez trufel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Dokładnie o takie coś jak przedstawił trufel mi chodzi,ja miałem powycinane otwory w oryginalnej pokrywie,może jak kolega afrikaniec będzie miał zdjęty zbiornik to zrobi foty i to zademonstruje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 takie coś ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Tak też może byc,ja akurat miałem inne kształt wycięty.Jak zdejmiesz tą klapke to od spodu zobaczysz jak można powycinac :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) dobra , ale to przy okazji zmiany filtra powietrza , jutro zabieram się rozbieranie klamotów , czyszczonko i takie inne małe przeróbki co by mi się podobało Edytowane 19 Listopada 2012 przez trufel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eda Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Pytanko :gdzie w naszych szacownych sprzętach jest zbiornik oleju-nie mówię o misce,do której wlewamy olej i może przy okazji jak sprawdzać poziom oleju,bo coś mi jego jest ciągle mało na bagnecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iks Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 piekna sztuka MT-01 stoi w salonie Volvo w Poznaniu, kogo to? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Pytanko :gdzie w naszych szacownych sprzętach jest zbiornik oleju-nie mówię o misce,do której wlewamy olej i może przy okazji jak sprawdzać poziom oleju,bo coś mi jego jest ciągle mało na bagnecie?tak gdzie lejesz to jest własnie zbiornik olejowy dlatego czasami gmola zakładają a co do stanu to mtek ma suchą miskę olejową więc trzeba poczekac jak spłynie olej i wtedy luknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattej8 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Czy ktoś z was ma założone karbony od gościa, który czasami wystawia na alle...>? W skład wchodzą błotniki, osłony lag, wloty, pokrywa zbiornika i inne. Jakie jest ich wykonanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eda Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 mlubon-dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Czolem , znowu mam pytanie , czy jak wykrecacie swiece z pieca to sciagacie zbiornik , airbox i te blache co laczy obie polowki ramy ze soba ?? Bo ja inaczej chyba nie podejde jak wlasnie wywalajac te rzeczy . Edytowane 23 Listopada 2012 przez trufel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Zbiornik trzeba wyjąć lub odchylić. Ja zdejmowałem. Airbox - nie pamiętam, ale chyba też trzeba go zdemontować (robiłem to w zeszłym roku). "Blachy" łączącej ramy nie trzeba zdejmować. Tyle, że bardzo się namęczyłem z wykorzystaniem kilku kluczy, w tym płaskiego, który zakładałem na klucz do świec. Generalnie to wymiana świec w MT to jest EXTREMALNY HARDCORE. Teresa Orlowski to przy tym dziewczę z podstawówki. Po całej wymianie, która zajęła mi chyba z półtorej godziny, miałem porozcinane dłonie i poobtłukiwane kostki :) :) :).Nie wyobrażam sobie wymiany świecy na drodze ... Edytowane 23 Listopada 2012 przez RaKu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 aha czyli jednym słowem trzeba rozebrać prawie całe moto :biggrin: spokojnie ogarnę temat jak tylko świeczki do mnie dotrą ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.