Hube Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 ostatnio zanotowałem, że po wymianie oleju po 1000 km słyszę na rozgrzanym silniku lekkie cykanie przy ruszaniu a'la zaworki. Wszyscy mówią, że tak ma być, ale ja szukam dziury w całym.... Cześć, Gratuluję wyboru. Kupiłem MT01 w sierpniu 2007 i po chyba miesiącu miałem podobny problem z jakimś cykaniem z silnika. Dealer RAPID Motocykle w Poznaniu zachował się przytomnie i stwierdził, że trzeba poszukać i wymienić. Zostawiłem moto na dzień i okazało się, że do wymiany są popychacze, a konkretnie jeden. Wymienili - problem znikł. Sugeruję Ci wizytę w serwisie i wymianę części (jeśli to to). Serwis będzie miał trochę roboty, bo trzeba rozebrać 1/3 silnika (bardzo marne dojście to tego elementu), ale warto. Co pozotywne, z tym można jeździć, ale po co? Na początku stuka, a jak się rozgrzeje i ciut rozszerzy to przestaje. Kurde, nie kupiłem moto za >50k, żeby mi trzeszczało i przestawało. Teraz chodzi jak mjut. Jakiego maxa wykręciłeś Kodo? Mi, na A2 udało się polecieć 215 km/h.Czy masz założone jakieś akcesoria? Ja mam przedłużane (obniżone) podnóżki dla pasażera, niewielką szybkę, która bardzo ułatwia szybsze śmiganie w trasie), oploty z przodu, crashpady na ramę, silnik i widelec. Hube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Wprawdzie nigdy nie użytkowałem tego motocykla ale moim zdaniem to piękna i już w pewnym sensie kultowa maszyna! Wspaniały, muskularny wygląd i ta niepowtarzalna melodia silnika, ehhhhh gdybym nie był tak zakochany w przecinakach... :icon_mrgreen: :banghead: Kultowy to jest Vmax, MT jedynie pretenduje do tego miana... :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Przecież V-Max i MT-01 to dwa różne motocykle... Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Przecież V-Max i MT-01 to dwa różne motocykle... ale czy ktos twierdzi, ze jest inaczej... :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 W takim razie idąc tym tokiem rozumowania, to powiem, że przy Sportsterze, to V-Max pretenduje do miana kultowego :icon_question: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 musze przyznac ze udal ci sie dowcip.... :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać tak jak one :icon_question: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Dobra nie zasmiecajmy tematu, co yamaha to yamaha nie wazne MT czy Vmax... :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Dokładnie, nieważne czy MT-01, czy V-Max, czy nawet GB1... ważne, że Yamaha :icon_question: :icon_mrgreen: :banghead: :icon_eek: Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 (edytowane) Kultowy to jest Vmax, MT jedynie pretenduje do tego miana... :) Dlatego mówię, że MT jest już "w pewnym sensie" kultowa. W takim razie idąc tym tokiem rozumowania, to powiem, że przy Sportsterze, to V-Max pretenduje do miana kultowego :biggrin: :banghead: :banghead: Edytowane 22 Maja 2008 przez patryk.cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sea Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Witam Miałem okazję dosiąść to monstrum, wrazenia - rewelacja!!!Do miasta coś wspaniałego, ze świateł idzie jak burza, za miastem jak już było wspomniane wcześniej daje sie odczuć brak owiewki. Spalanie za miastem (V - ok 120-140km/h) ok 7L.Niestety cena zwala z nóg :) A to cudowne brzmienie..... :icon_mrgreen: Pozdrawiam wszystkich użytkowników, może kiedyś do Was dołączę :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbeg Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Czesc możesz napisac jak ci sie jeżdzi MTekiem. I jaki miałeś wcześniej motor? Ja mam jeszcze Fazera 1000 ale na wiosne chce kupic MTeka. Mialem okazje tylko posiedziec na nim. I nie wiem jak to bedzie po przesiadce z R4 na V2. Ale mysle ze rozczaruje sie pozytywnie..:) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Mój przyjaciel nabył jesienią MT 01 i miałem okazję prejechać ok. 50 km. Wraźenie na mnie zostawiła ogromne , ogromny moment , bardzo elastyczny silnik , heble brzytew . Jest to takźe idealna maszyna do lansu , gdy jechaliśmy przez wioski i miasteczka nie było człowieka który by się nie obejrzał , wydechy Akrapović robią swoje . Zastanawiałem się nad nabyciem tego cuda , lecz niestety nie jest on stworzony na długie trasy a to dla mnie bardzo waźnne. Do wad naleźy takźe zaliczyć częste wizyty na stacji benzynowej , duźe spalanie mały zbiornik , lecz dla zakochanych w MT jak mój kumpel nie ma to znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Mój przyjaciel nabył jesienią MT 01 i miałem okazję prejechać ok. 50 km. Wraźenie na mnie zostawiła ogromne , ogromny moment , bardzo elastyczny silnik , heble brzytew . Jest to takźe idealna maszyna do lansu , gdy jechaliśmy przez wioski i miasteczka nie było człowieka który by się nie obejrzał , wydechy Akrapović robią swoje . Zastanawiałem się nad nabyciem tego cuda , lecz niestety nie jest on stworzony na długie trasy a to dla mnie bardzo waźnne. Do wad naleźy takźe zaliczyć częste wizyty na stacji benzynowej , duźe spalanie mały zbiornik , lecz dla zakochanych w MT jak mój kumpel nie ma to znaczenia. panie kolego, a co to sa dlugie trasy? niebardzo rozumiem, czemu MT by miala byc zla na dlugie trasy.. tak jakby cie nie bylo stac na MT i szukasz wymowki, dlaczego go nie kupisz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Na mnie przebiegi 500 - 600 km maxem nie robia wrazenia wiec nie rozumiem czemu MT nie nadaje sie na dluzsze traski :icon_question: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.