Skocz do zawartości

Rg 80


Jędker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2t bedzie mial nieciekawy glos i trzeba sie z tym pogodzic,

Nie wiem jak Tobie ale mi sie podoba, wprawdzie zalerzy to od marki, silnika, przeznaczeni i paru innych aspektów ale ogulnie podoba mi sie.

 

mi tez sie podoba, dopoki nie przejedzie obok mnie jakies r4 czy Vka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.... ja w swojej hondzie mbx 80 wczesniej mialem seryjny wydech i gaznik.... wtedy jechal zaledwie 80 km/h i to bylo na tyle..... jednak zakupilem tuningowany gaznik z niemiec (80 euro), ktory nie posiada dyszy wolnych obrotow i ma wiekrza srednice ;) i kupilem wydech tuningowany przez firme gianneli, poprzedni dlawil motorek :/ no i zalozylem wiekrza zebatke z przodu (17 zebow). Efekty: V max - 110 <lol> i dopiero dostaje kopa na wysokich obrotach, pow. 7 tys :P Nic w module nie grzebalem ani nic :) PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2t bedzie mial nieciekawy glos i trzeba sie z tym pogodzic,

Nie wiem jak Tobie ale mi sie podoba, wprawdzie zalerzy to od marki, silnika, przeznaczeni i paru innych aspektów ale ogulnie podoba mi sie.

 

mi tez sie podoba, dopoki nie przejedzie obok mnie jakies r4 czy Vka :)

 

Mi sie ogulnie żadko które 4T podobaje z dzwięku co najwyżej to pona 600ccm.COs typu ZX12R !!!!!!;):D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Kolejne pytanko:

Przy porannym rozruchu zimnego silnika w moim RG występuje bardzo mocne dymienie z rury wydechowej. Silnik przy tym pracuje bardzo "twardo". Po około 100 - 200 metrach spokojnej jazdy objaw mija i wszystko wraca do normy. Rura wydechowa przy końcówce jest dość mocno "obrzygana" niespalonym olejem. Podejrzewam, że może to być skutkiem np przecieku oleju ze skrzynki biegów do skrzyni korbowej przez nieszczelne uszczelnienie.

Co o tym myślicie?

Czy ktoś rozbierał silnik suzuki RG - jakie uszczelniacze są tam zastosowane - simmeringi?

Ile może kosztować naprawa - czy wiąże się to z rozpoławianiem silnika, czy wystarczy tak jak w silnikach rometa zdjąć sprzęgło i wymienić uszkodzoną część?

Będę wdzięczny za info.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba normalne, bo u mnie w GT 80/ZR 50 jest to samo :). Tez mam dym na poczatku po odpaleniu (w upalne dni nie) i lekko brudna koncowke rury. Poza tym nigdy nie odpalalem jeszcze go na ssaniu :P. Olej oczywiscie z dozownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupia sprawa - znalazłem usterkę: ssanie blokowało się o przewód paliwowy i było wiecznie włączone od pewnego czasu :-)

 

Swoją drogą, to chyba nie dobrze, że da się łatwo uruchomić bez ssania - nie świadczy to czasem o zbyt bogatej w paliwo mieszance?

 

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...