wojti2001 Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Macie moze jakies fotki jak to wyglada? I czy takie rozwiazanie jest technicznie mozliwe, bo lezy mi w garazu taki silniczek, prawie nowka tylko niewiem czy to bedzie jezdzilo :/ Bede wdzieczny za kazde odp ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Tomason cos takiego konstruował Ale na twoim miejscu skontruował bym bardziej cos takiego swojego(np 4 kołowca ;) ) a nie rometa z silnikiem od wiechy bo tego juz duzo jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Kumpel zrobil cos takiego. Dorobil uchwyty i bylo . Mocy pod dostatkiem mial hehe Ale urwaly mu sie wkoncu dorobione uchwyty i silnik spadl i wywalil rame na zlom<Lol> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 a jesli sie mozna spytac ile silnik WSKi 125 pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 oj to zalezy od wielu czynnikow. Moj silnik 2 szlif troszke katowany palil z 4 l. Ale mialem wywalona ta przyduzke miedzy gaznikiem a cylindrem (podbno moc wieksza i spalanie tez :-D :-D ) Ale niejest tak zle dobry silnik powinien zmiescic sie gdzies w 3 . ( normalnie uzytkowany) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 W sumie odradzam ten pomysł ze względu na słabą konstrukcję ramy itp Ogara. Przy rometowskich prędkościach czasami nie daje rady, a co dopiero z silnikiem WSK ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 W sumie odradzam ten pomysł ze względu na słabą konstrukcję ramy itp Ogara. Przy rometowskich prędkościach czasami nie daje rady' date=' a co dopiero z silnikiem WSK ;)[/quote'] Dooookładnie bałbym sie an to wsiąśc bo przy 80km/h może coś odpaśc.Minusem takich "MIXów" jest słaba rama nie przystosowana do takiech przeciażen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Niech kolega robi, moze jak je*nie głową o asfalt dozna oświecenia. * Zacznij się cenzurować, dobrze? - Dominik Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 ja mam takie cos ... zrobilem bo rama stala silnik za free prawie elektrody i trcze do boscha za free takze malym kosztem mam moto co lata i to nawet niezle PLUSY-1.2.3. wyrywa na kolo-niema gory co pod nia nie podjedziesz-zbiera sie jakmalo co :mrgreen: MINUSY-ta moc jest za duza i :-obraca sie felka w oponie i urywa wentel-zawieszenie PORAZKA tyl ZLAMALEM 2 razy teraz mam od jawy-przod ... w teren to pozdzierasz rece bo jak dobie jawieszenie [sredni co 30 metrow] to zdzierasz rece o manetki-WYGLAD-w h*j roboty ale jak niemasz moto i kasy na jakies a chcesz jezdzic to czemu nie Faja zabawa jak na torze kartingowym siadasz na baku, gaz do dechy puszczasz sprzeglo i na jednym kole zapierniczasz przez 10 metrowhttp://www.bikepics.com/members/sobekkk/03...ometwithwsk125/jak bedziesz mial jakies pytania to wal na gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Bo ja wiem czy to ma taa moc??A pozatem ta zaiecha z przodu to odpada na maxa w zwykłym Ograku czeto dobijała i była sztywna w uj.A co dobiero przy takiech przeróbkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Z tego połączenia wyjdzie tzw. samopał. Posiada wbudowany odkurzacz (zdjęcia) do wciągania syfu który po wzbogaceniu benzyną dokonuje utylizacji w cylindrze 125cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Ja sie bawilem z tym i mialem jedno zalozenie ze "niebede dokladal do tego zadnej kasy bo niema sensu"...niby tu 10 tam 20... a potem sie okaze ze wlozylem 500 zeta...wiec z ciezkim bolem serca wydalem 20 zeta na opone [bo bez tego sie ciezko jezdzi] ale 18stka za 2 dni to moze kasa wpadnie i jakies moto sie kupi... a to bedzie do craschtestow :mrgreen: Z tego połączenia wyjdzie tzw. samopał. Posiada wbudowany odkurzacz (zdjęcia) do wciągania syfu który po wzbogaceniu benzyną dokonuje utylizacji w cylindrze 125cm. filtr byl tez samorobka z bandaza i gazy ale strzelilo w gaznik i sie spalil ;) Bo ja wiem czy to ma taa moc??a widziales zebatke z tylu ?? ma kolo 20 zebow wiecej niz seryjna od wski z przadu o 1 mniej i kolo mniejsze A pozatem ta zaiecha z przodu to odpada na maxa w zwykłym Ograku czeto dobijała i była sztywna w uj.A co dobiero przy takiech przeróbkach i tu mam najwiekszy problem ... zakup innego niewchodzi w gre usztywnic sie raczej nieda, bynajmniej ja niewiem jak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 No wiem ze masz od Ogara ale w sumie to nie wiem jak to wymiata wiec nie bede sie udzialeł a co tej zawiechy to chociaż od Simsona bym zasadził byle nie od Ogara!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 sobek... dla mnie to on juz wyglada jakby przezyl z 10 porzadnych crashtestow. widelec od simsona jets stosunkowo drogi, lepiej sie pobawic w seryjny od wski jesli juz. czyli jednak takie cos da sie stworzyc i skoro jezdzi- to jakos wytrzyma wiec robic cos takiego mozna...;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 sobek... dla mnie to on juz wyglada jakby przezyl z 10 porzadnych crashtestow. widelec od simsona jets stosunkowo drogi' date=' lepiej sie pobawic w seryjny od wski jesli juz. czyli jednak takie cos da sie stworzyc i skoro jezdzi- to jakos wytrzyma wiec robic cos takiego mozna...[/quote'] 10 to jest tygodniowo ;]raz zawislem na 2 drzewach bo wylecialem z toru i byla stok i zawislem na kierownicy ;]raz robilem cos przy tylnim kole i zapomnielem zalozyc druta od hampla [dlatego niemam przedniego blotnika]innym razem otworzylem brame zamknieta na klodke i taki rygiel o srednicy 10mma sytuacji kiedy ucze sie jezdzic na 1 kole spdam na plecy a moto cudem wraca do pionu i jedzie tak z 40 km/h potem koziolkuje bylo baaaaardzo duzoooi to jest w tym fajne ze niemartwisz sie o moto tylko o siebie [i wyrabia sie zatem fajny nawyk bo zycie jet tylko jedno ;) ] obecnie zlamalem kierwnice i silnik w remoncie ;) a co do amorkow od wski... to skad ja je wezme :?: pozatym niechce mi sie tego robic... jakby dalo sie te jakos podniesc i zwiekszyc skok to juz by bylo cos ale jeden warunek 0 KOSZTOW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.