Skocz do zawartości

ES Trophy 251 (syfiasta i niezapalająca) Co robić pomocy.


Gość wskboy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem tą maszynkę za 200zł przejehałem z miejsca zakupu do Domciu (4 Km )

Zdehła 100m przed domem i już nie odpaliła (stoi całą zime w gararzu ) bo nic nie potrafię

z nia zrobić (nie trudno wyobrazic sobie jak wygląda sprzęt za 200zł ).

 

Więc BŁaaaaaGAM pomocy jak się reguluje zapłon gaźnik i inne tego tupu żeczy

(prosze o totalnie najprostrzy opis czynności max chłopski na ile się da bo jestem totalnie zielony) ;) :) :( dzieki za pomoc WSKzmartionyholernieBOY 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpaliła przy zakupie i zdechła potem, to nie jest kwestia regulacji tylko czegoś innego (w tej chwili trudno stwierdzic czego - to może być wsztstko). Moja rada jest taka. Gaźniczek do domciu, kranik paliwowy do domciu układ zapłonowy do domciu, wszystko na części pierwsze, czyścić polerować i powoli składać. Następnie cały nowy układ wysokiego napięcia (faja, świeca, kabel) na tym nie ma co oszczędzać. Nie było sprzętu który by potem nie odpalił. Zresztą najlepiej wziąć się za cały silnik od razu. Powodzenia

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysztof

cześć.

Poczytaj sobie ten pierwszy poscik przyklejony na samym początku tematu. Są tam opisy wszystkiego chyba co może się stać. Włącznie z opisem regulacji zapłonu - mojego autorstwa.

Pozdrwiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proponuję najpierw sprawdzić akumulator i skrzynkę z bezpiecznikami. "Tropki" ze swoją instalacją 6V są wrażliwe na utlenione styki... miałem taką maszynę - pamiętam, ze odpalała na batrerii "płaskiej" 4,5 V(!!)

Pozdrawiam

Paweł

P.S Szukam części do MZ ES 250/1 ("Jaskółka")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji