Gość wskboy Opublikowano 23 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2003 Kupilem tą maszynkę za 200zł przejehałem z miejsca zakupu do Domciu (4 Km )Zdehła 100m przed domem i już nie odpaliła (stoi całą zime w gararzu ) bo nic nie potrafięz nia zrobić (nie trudno wyobrazic sobie jak wygląda sprzęt za 200zł ). Więc BŁaaaaaGAM pomocy jak się reguluje zapłon gaźnik i inne tego tupu żeczy(prosze o totalnie najprostrzy opis czynności max chłopski na ile się da bo jestem totalnie zielony) ;) :) :( dzieki za pomoc WSKzmartionyholernieBOY 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 23 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2003 Jak odpaliła przy zakupie i zdechła potem, to nie jest kwestia regulacji tylko czegoś innego (w tej chwili trudno stwierdzic czego - to może być wsztstko). Moja rada jest taka. Gaźniczek do domciu, kranik paliwowy do domciu układ zapłonowy do domciu, wszystko na części pierwsze, czyścić polerować i powoli składać. Następnie cały nowy układ wysokiego napięcia (faja, świeca, kabel) na tym nie ma co oszczędzać. Nie było sprzętu który by potem nie odpalił. Zresztą najlepiej wziąć się za cały silnik od razu. Powodzenia Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 24 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2003 Byc moze to tylko swieca, kto wie, zawsze od niej trzeba zacząć. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 24 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2003 cześć.Poczytaj sobie ten pierwszy poscik przyklejony na samym początku tematu. Są tam opisy wszystkiego chyba co może się stać. Włącznie z opisem regulacji zapłonu - mojego autorstwa.Pozdrwiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...