rybson13 Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 zrob ta uszczelke z tego co tam masz se zrobic, albo z aluminium i posmaruj najzwyklejszym smarem jakims samochodowym czy jakims tam, uwierz mi zda egzamin w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 jezeli kolega ma moto chlodzone ciecza to cos czarno widze ze jakakolwiek uszczelka samodzielnie wykonana zda egzamin. Co innego jak sie ma dwusuwa chlodzonego powietrzem, to mozna wpieprzyc blaszke alu i po sprawie. chyba ze kolega ma idealna powierzchnie bloku i glowicy. A moze cos takiego wymyslic ze dac blaszke alu ladnie powycinana , a na kanaly wodne poukladac jakies oringi (nie wiem jakie to ksztalty sa tych kanalikow). Albo inna opcja wyciac z kingierytu uszczele, a dookola komory spalania dac okragla blaszke alu ladnie spasowana z ta uszczelka z kilngierytu. Jak bedzie sam klingieryt to predzej czy pozniej przedmucha go i przepali.. [ Dopisane: 12-10-2005, 22:43 ]a co do silikonu to uwazaj bo w nadmiarze moze co nieco pozatykac :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 O wielkie dzieki chlopaki wreszczie jakies dobre odpowiedzi.Wiec radzicie ten klingierit czy jak mu tam do srodka a na zew. blache aluminiowa?Ma ktos moze doswiadczenia takiego typu ze: wkladal sam klingierit... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 sam kriengielit nie wytrzyma cisnienia gazow i wydmucha ci go szybciej niz myslisz, dal bym na twoim miejscu kringielit zbrojony badz poszukal blachy miedzianej zrobil uszczelke porzadnie wyrzazyl i sprobowal zalozyc...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 sam kriengielit nie bedzie z jednej i 2 strony bedzie alu.blacha :/ wytrzyma?? dzieki za wiadomosc ze jest zbrojony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 nie dawaj orignow zaraz go dziada spali i wydmucha :) ma silnik chlodozny powietrzem czy ciesza?? jak powietrzem to zrob tak jak ja mowilem bedzie dzialac jak solidnie zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Silnik 2 cylindrowy chlodzony ciecza wiec jaka jest najlepsza propozycja :? [ Dopisane: 13-10-05,11;12 ]porzadnie wyrzazyl i sprobowal zalozyc... co zrobil :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 blache miedziana wyrzazyc, tzn. podgrzac do wysokiej temperatury i gwaltownie schlodzic w wodzie, zrobi sie bardzo mieciutka i idealnie ulozy po docisnieciu srobami glowicy...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 A jakis smar nakładac czy cos do dodatkowego uszczelnienie???aaaaa i jeszcze 1 pytanie moze byc blacha aluminiowa?? [ Dopisane: 14-10-05,11;08 ]Kupilem kawalek blachy miedzainej jutro chyba si bedzie dorabiac :/ wrrrrrrrrrr ciezka przeprawa:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 A jakis smar nakładac czy cos do dodatkowego uszczelnienie???aaaaa i jeszcze 1 pytanie moze byc blacha aluminiowa?? najzwyklejszy smar samochodowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 najzwyklejszy smar samochodowyczyt. tawot :mrgreen: Mam pytanie: jaka jest zalecana grubość tej blachy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Blacha ma byc taka jak uszczelka ktora byla ,chyba ze miales cos robione z glowica:/ Ja mam chya 2mm ale nie jestem pewnie maly arkusik takiej blachy 50zł :/ 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Blacha ma byc taka jak uszczelka ktora byla ,chyba ze miales cos robione z glowica:/ Ja mam chya 2mm ale nie jestem pewnie maly arkusik takiej blachy 50zł :/ 8O blache 2mm?? nie zaduzo?? ona nie bedzie chciala sie odksztalcic do glowicy i cylindra, pasuje raczej cos takiego 0,5mm, ale tego to juz nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 16 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 No wlasnie o to chodzi ze mialem plan. glowice najprawdopodobniej a co do grubosci tez mam jakies dziwne przeczucie -blache kupil ojciec tez wg mnie jest za gruba:/ bo niby jak ma sie ukladac!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 2mm to stanowczo za gruba. Najlepiej 0,5mm - 1mm. A patrzyles za uszczelkami na larssonie i KLASIE?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.