Gość blazejk Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 witam, mam małe pytanko do użytkowników ducati. Zdecydowałem się już na monstera 900, wizualnie po prostu mnie powala i nie chce jeździć plastikiem przy zachowaniu dobrych osiągów. Poza tym L-twin brzmi zajebiście. Wiem że są drogie, ale z jakimi kosztami eksploatacji muszę się liczyć? Gdzie w Polsce znajdę profesjonalne serwisy do wymiany paska i regulacji rozrządu? Na co zwracać uwagę przy kupnie ? Czy ma jakieś typowe dla siebie usterki? Jeżeli ktoś zrobił nim więcej przebiegu i może mi na te pytania ospowiedzieć byłbym bardzo wdzięczny. I ogólnie jak tym się jeździ , jeździłem większymi sprzetami ale niestety żaden znajomy nie posiada dukata. Opcji szukaj używałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 napisz do tomek9, on ma diuka z już niezłym przebiegiem to ci coś doradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek9 Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A więc tak...Moja Duka ma już 40 tys. nawinięte na liczniku i niedługo będę robił kolejny przegląd. Jeśli robisz przeglądy w autoryzowanym serwisie to co 20 tys. zmiana dwóch pasków rozrządu (ok. 400 zł plus łożyska, ale to już groszowa sprawa). Co do łożysk jednak to koniecznie tego przypilnuj, napiszę zaraz dlaczego. Co 40 tys. wymiana napinaczy, a to z tego co wiem to chyba ponad 300 zł (ceny wszystkie z autoryzowanego serwisu). Oprócz tego standard jak wymiana oleju. Jak nie masz gwarancji to robisz sam i płacisz tylko za nowy olej. Co jakiś czas wymiana płynu hydraulicznego w sprzęgle (jak masz hydrauliczne) i w hamulcach. Cena 400 zł jaką zapłaciłem za paski przy przeglądzie po 30 tys. to była cena oficjalna jaką mi podał autoryzowany dealer. Teraz jadę na przegląd po 40 tys. ale już do zwykłego mechanika. Paski podobno można dostać już za 80 zł więc to wcale nie są duże koszty. Niedługo się dowiem też po ile są napinacze. Co do regulacji rozrządu to nie mam pojęcia. Przy poprzednim przeglądzie płaciłem za wymianę pasków i możliwe że regulacja była już w cenie. Niedługo się dowiem jak to jest u normalnego mechanika. Przy wymianie pasków zwróć jednak koniecznie uwagę na łożyska. Kosztują niewiele a mogą narobić kupę szkód. Poprzedni dealer Ducati, czyli Pomirski robił przegląd przy 20 tys. (jeszcze jak właścicielem Duki był Staszek) i nie wymienili łożysk. Przypuszczam, że dlatego bo poprostu nie wiedzieli że powinno się takie coś wymienić. Jak przyjechałem na przegląd po 30 tys. to się okazało że jeden z pasków trzymał się już na włoskach, a wszystko przez kompletnie zużyte łożyska. Musiałem wymienić paski, które miały dopiero 10 tys. przejechane. Z typowych usterek to sprawdź bak czy nie cieknie na uszczelkach od spodu przy przewodzie paliwowym. Co do awaryjności to ja akurat z tym nie mam problemów. Na Dukach nawinąłem już łącznie ponad 40 tys. i nie miałem żadnej poważnej awarii. Ostatnio tylko pierdła mi uszczelka w pompce sprzęgła. Z tym też mam kłopot, bo pompka na gwarancji była wymieniana. Teraz dealera Ducati w 3mieście już nie ma i żeby zgłosić to na gwarancji musiałbym jechać do Bydgoszczy. Podsumowując to dla mnie Duka była idealnym motocyklem, na dzień dzisiejszy z dukatów to zdecydowałbym się tylko na 996, ale to już nie na moją kieszeń. Monstery mimo że prowadzą się bardzo dobrze to już dla mnie są za słabe. [ Dopisane: 10-10-2005, 11:45 ]sorry za chaotyczną wypowiedź ale bardzo się spieszyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 A ja mam też pare pytań: 1.Jakie jest spalanie Monstera 900 (ale realne a nie z katalogu :icon_biggrin: )2.Od którego roku montowane są zegary z LCD 3.Czy warto kupić Monstera '95 czy lepiej SV650 '02 (bo chyba cenowo będzie podobnie) Pozdrawiam ALL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 1.Jakie jest spalanie Monstera 900 (ale realne a nie z katalogu :icon_biggrin: ) U mnie w Monster 900 (gaźnikowy na wolnych wydechach) minimalne na poziomie 6 l, średnie 6,5 l/100km. 2.Od którego roku montowane są zegary z LCD Bodajże od 2000. 3.Czy warto kupić Monstera '95 czy lepiej SV650 '02 (bo chyba cenowo będzie podobnie) Jakiego Monstera z 95 roku? 600 czy 900? Myślę też, że w cenie SV650 z 2002 roku kupisz Monstera 900 z ok. 98 roku. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Oczywiście dalej pytałem o 900 :crossy:.No i jeszcze kwestia ceny.Ceny SV650 '02 mogą być różne - troszke źle ująłem pytanie.Powiedzmy 16000zł max.Napewno Monster 900 '98 sie znajdzie?Bo ja szukałem w ogłoszeniach i bida:( (A gdyby tak sie trafił S4 za niewiele więcej ....... :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KawaWawa Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 :crossy: http://www.motostodola-jedwabne.net/Mechanikiem w tym bajzlu jest pasjonat ducati. Trzeba tylko pamietac ,ze na haslo : Ducati zawsze bede robil gratis"masz jak w banku.Co prawda ja jezdze na 620 i nijak ma sie do 900 ale koncepcja wygladu zostala zachowana :buttrock: A sv to tania wersja ducati. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Nie ma takiego mechanika gdzieś bliżej 3miasta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 SV za kilka lat będzie zwykłym skunksem japońskim o nijakim wyglądzie a Monster zostanie zawsze mosterem .tak sie składa że jestem zmuszony sprzedac Monsetra 900 z 96r o bardzo nislim przebiegu.....pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 tak sie składa że jestem zmuszony sprzedac Monsetra 900 z 96r o bardzo nislim przebiegu..... Być może właśnie tu znajdziesz kupca. Mój Monster jest z 98 roku, a wygląda i jeździ jak nówka, więc jestem przekonany, że są jeszcze motocykle mające pare lat na karku, a czujące się jak młodzieniaszki. Tym bardziej, że projektant kreślący kształt Monstera jakieś 10 lat temu po prostu przeskoczył swój czas o dobrą epokę, dzięki czemu jeszcze dziś Monster może być wyznacznikiem designu dla producentów wielu, wielu konkurentów. Sami przyznajcie - zaprojektowanie takiej dupki w 95 roku w zwyklym szosowym golasie, gdy wychodziły same klofty i wielkie kupy to rzecz niebywała... :buttrock:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Święta racje Dominiku :buttrock:.Monster to cudo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 (edytowane) A czy ktoś może mi udzielić pare rad odnośnie zakupu Monstera?Napewno będe sprowadzał moto.Pytania: 1.Skąd? Niemcy czy opłaca sie np jechać do Włoch?2.Na co od strony mechanicznej jeszcze należy uważać przy oględzinach? (poza wymienionymi) 3.(troszke z innej beczki) Może ktoś wie gdzie można serwisować Ducata w ok . Szczecina? (trzeba latać z tym do Poznania albo Berlina? ) Pozdrawiam ALL Edytowane 19 Kwietnia 2006 przez kermadec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 A jaki konkretnie model Monstera cię interesuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Jak w temacie :wink:.Monster 900 ....no może troszke starszy czyli pewnie na gaźnikach.Miałem w zamiarach Suzke SV ale Ducat to Ducat :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Szkoda że nie chcesz na wtryskach czegoś nowszego np 800-ki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.