MOC Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Nie wiem Adamie czy przeczytales moj post i odwiedziles strone na ktorej znajduje sie motocykl bedacy w kregu mojego zainteresowania. Z tego co przeczytalem odnosisz sie chyba do pierwszego postu odnosnie kupowania starszych rocznikow, natomiast mnie interesuje max z 2002 roku....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 No ale ona tak bardzo nie rozni sie od motocykla z roku 86 - jedyna zmieniona rzecz to lepsze zaciski hamulcowe i rury przedniego zawieszenia o wiekszej srednicy o ile pamietam.Problemy VMaxa w prowadzeniu wynikaja przede wszystkim z pewnej wiotkosci ramy w ktora wepchnieto duzy rozmiarowo silnik, niedostatecznej sztywnosci przedniego zawieszenia i nieadekwatnych hamulcow ( mimo nowych zaciskow ).Do tego nalezy dodac reakcje kardana przy przyspieszaniu i zwalnianiu - wiec sa to problemy niezalezne od wieku moto. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Co do gibkosci zawieszenia slyszalem, ze max nie jest w czolowce, natomiast nie wiem o czym piszesz jesli chodzi o wal kardana 8O Moglbys rozwinac swoja teze....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 A jezdziles kiedys na MOCnym motocyklu pedzonym walem ???Ja spedzilem jakis czas na Hondzie Sabre 1100, troche slabszej od VMaxa, ale wystarczajaco silnej zebys mial wrazenie odlotu ( unoszenie moto w gore ) przy przyspieszeniach i odwrotnie przy odjeciu gazu.Do tego lekkie dodanie i natychmiastowe odjecie gazu powodowalo lekka czkawke zawieszen moto, lancuch wszystkie te rzeczy lepiej amortyzuje.trzeba zwracac baczna uwage na stan i smarowanie wielowypustu tylnego kola, zrobionego z miekszej stali niz wielowypust dyfra, ktory przy mocy ponad 100 KM potrafi szybko zlapac luz jak jest za suchy i jazda wowczas robi sie b.nieprzyjemna.To tak w skrocie - lancuch ma swoje duze minusy, ale plusy tez ma. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Jesli chodzi o moto z walem o duzej mocy to nie mialem przyjemnosci jeszcze jezdzic takowym, ale kto wie moze juz niedlugo :) Rozumiem, ze mowisz tu o przypadku gdy pomiedzy atakiem a talerzem wystepuje zbyt duzy luz i czuc uderzenia - co jest zjawiskiem odczuwalnym nawet w ruskich sprzetach ;) Moje pytanie natomiast odnosi sie do przekladni dyfra, ktorej luzy sa w przyslowiowym porzadku...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 No niezupelnie, choc przekladnia glowna w VMax tez sie potrafi zuzyc jak ktos mocno odkreca.Chodzi mi o wielowypust tylnego kola, laczacy go z napedem dyfra czyli z wielowypustem bedacym czescia kola talerzowego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Ok rozumiem, chodzi ci o wielofrez gdzie przekazywany jest moment z dyfra na kolo, takie to dokuczliwe miejsce w maxie??:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Nie tylko w Maxie, trzeba po prostu zwrocic uwage na luz tylnego kola w zaleznosci od ruchow walka napedowego, jak dochodzi do polowy ruchow kola warto zajrzec do srodka :))) Adam M.PS. No i drugi bieg - tez warto dac na nim ognia na jezdzie probnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Dzieki 8) jak juz bede testowal to sprawdze w nim te dwojke...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 V-max - maszyna stworzona do bridge race`ówOD 1985 roku zmieniono jedynie przednie tarcze i zaciski hamulcowe oraz zwiększono średnicę rur nośnych przedniego zawieszenia... Te zmiany to o wiele za mało by poprawić prowadzenie a jest nad czym zapanować. Odkręcić potrafi każdy ale co potem :?: Zobaczysz ostry winkiel i 8O A max caly czas kusi zeby dać po garach... Jeśli kupujesz maxa i chcesz być zadowolony w 100% z jazdy to przeznacz jeszcze sume ok 10 tys na zrobienie z niego pożeracza winkli. Koła 17 ze sportowymi oponami hamplami i zawieszeniem oraz wzmocnienie ramy to podstawa jeśli chcesz zrobić z niego coś więcej niż Wielki silnik na Wiotkich kółkach :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Zawieche to najchetniej wsadzilbym mu upsidedowna 8) co do przedniego to nie wiem co mogloby tu podejsc :roll: natomiast tylnie kolo nie sprawia wrazenia wiotkiego...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Ale to jest chopperowy Balon i nie wsiadzisz na tył dobrej sportowej gumy z którą można pozamykać winkle. Wierz mi skądś to znam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 http://www.bikepics.com/pictures/106474/ Taki v-max to juz jest cos :DZawieszenie i hamulce spoko :P Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Ale to jest chopperowy Balon i nie wsiadzisz na tył dobrej sportowej gumy z którą można pozamykać winkle. Wierz mi skądś to znam... ALe to ty wciaz twierdzisz ze wszystko bys w maxie wymienil, mi sie podoba taki jaki on jest z malymi i drobnymi szczegolami i dlatego na przyszly i nie tylko sezon chce go miec...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Nie wszystko, ale te podzespoły, które są odpowiedzialne za trakcję i prowadzenie w zakrętach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.