stormraider Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 kolega kupowal ostatnio 125 na 50 i poprzedni wlasciciel cos wspominal,ze okolo 1000zl.. ale tak osobiscie to nie probowalem ;) Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 LolKoszt takiej operacji to około 200zł.ważny jest znajomy mechanik i wsyzstko załatwione ;) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 No i tak kazdy da sie przekupic. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 LolKoszt takiej operacji to około 200zł.ważny jest znajomy mechanik i wsyzstko załatwione :) a masz moze takiego znajomego mechanika ? :> bo jak tak to musimy pogadac 8) bo niejeden kumpel chce se 125 na 50 zarejestrowac ale cena go przeraza... Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Najlepiej jest miec 50ccm i przerobic na 125. Potrzebne rzeczy: Cylinder, tlok, pierscienie, mocniejszy korbowod, glabszy kosz sprzeglowy, 1-2 tarcze sprzeglowe... Ale to juz jest konczenie silnika. Jest to mozliwe w Apriliach, Hondach, Yamahach.. Tylko za pewne chodzi tu o sytuacje odwrotna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Potrzebne rzeczy: Cylinder' date=' tlok, pierscienie, mocniejszy korbowod, glabszy kosz sprzeglowy, 1-2 tarcze sprzeglowe... [/quote'] - czyli zostają kartery, prądnica i pokrywy? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Moze nazwijcie ten topik "dla oszustów" ??Obrażacie tylko osoby które włożyły trud w zdawanie prawa jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Dobra jak tak sądzisz to leć skopać tyłki 99% osob na motorowerach bo jadą powyżej 45km/h i trzeba na to prawo jazdy....Chcesz adres do firmy która to robi?? I co pojedziesz do nich z policją?? :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Dobra jak tak sądzisz to leć skopać tyłki 99% osob na motorowerach bo jadą powyżej 45km/h i trzeba na to prawo jazdy....Chcesz adres do firmy która to robi?? I co pojedziesz do nich z policją?? :) zgadzam sie z EnduroMax'em - w Polsce nie ma co liczyc na jakies przestrzeganie przepisow w tej kwesti,policja tego nie pilnuje,a poza tym nawet nie maja odpowiedniego do tego sprzetu. i tak szczerze to wsiadajac na motocykl o wiekszej pojemnosci i jadac nim juz lamiemy przepisy... a watpie,zeby nikt nigdy na niczym nie probowal jedzic tylko smigal zablokowanym motorowerem czy cos... a i wlasnie nie,zebym naklanial do lamania przepisow,ja tylko podawalem przyklady jak to u nas jest... Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Równierz zgadzam sie z EnduroMaxem, w Polsce tak już jest że prawo wogule nie odnosi sie do rzeczywistości, ZUPEŁNIE JAK W MATRIXIE :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Równierz zgadzam sie z EnduroMaxem' date=' w Polsce tak już ejst zę prawe wogule nie odnosi sie do rzeczywistości, ZUPEŁNIE JAK W MATRIXIE :-D[/quote'] M.in. przez takich baranów jak piszące tutaj drobne kombinatorki Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Najlepiej jest miec 50ccm i przerobic na 125. Potrzebne rzeczy: Cylinder' date=' tlok, pierscienie, mocniejszy korbowod, glabszy kosz sprzeglowy, 1-2 tarcze sprzeglowe... Ale to juz jest konczenie silnika. Jest to mozliwe w Apriliach, Hondach, Yamahach.. Tylko za pewne chodzi tu o sytuacje odwrotna..[/quote']Co za bzdura stary. Nawet karterow bys nie roztoczyl z 50cc na 125cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Równierz zgadzam sie z EnduroMaxem' date=' w Polsce tak już ejst zę prawe wogule nie odnosi sie do rzeczywistości' date=' ZUPEŁNIE JAK W MATRIXIE :-D[/quote''] M.in. przez takich baranów jak piszące tutaj drobne kombinatorki Weż troche opanój sie i nie wipisuj co Ci ślina na język przyniesie bo to jest ewidentny brak kultury, świadczy o tym jak jetseś wychowany.Z takimi tekstami to do Pubu albo na bazar... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 wszyscy tutaj pisza o znajomosciach ale jest jeszcze inny sposob, trzeba miec 125 i kupic <nie wiem czy moge napisac bo za to dostalem zakaz pisania na forum> od 50. I teraz trzeba miec zaprzyjazniony warsztat i dac im do zrobienia. Mam nadzieje ze sie domyslacie o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Co za bzdura stary. Nawet karterow bys nie roztoczyl z 50cc na 125cc No mi nie mow... W Apriliach RedRose tak jest ze silniki roznia sie tylko cylindrami i sprzeglem.. A po co toczyc kartery?? zeby uszkodzic?? To juz nie jest chlodzenie powietrzem... tylko ciecz. Z zewnatrz cylidry sa identyczne inne sa tylko tuleje.. co wlasnie umozliwia przerobki... Przeciez producenci nie beda placic za dodatkowy pojekt silnika zeby moto roznilo sie pojemnoscia... Enought::) [ Dopisane: 18-10-2005, 22:57 ]Co do Yamahy przyznaje sie.. mylilem sie.. ale Aprilia ma taka mozliwosc.. pojemnosc ponad 100 po rozszlifowaniu:P Wiem ze wiekszosc 50 da sie przerobic na 80.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.