Badyl Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Jak ustawić zapłon w Jawie 350 TS? Bo mój kumpel sobie kupił ostatnio ale właśnie do ustawienia jest zapłon. W jaki sposób go ustawić, jakie narzędzia są potrzebne :) ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 sprzedając motor typu Jawa czy MZ ,sprzedawca może powiedzieć ze moto jest ok ,ale trzeba ustawić :-) zapłon...............łatwo tak można komuś sprzedać mine,a zapłon rozlregulowac zeby ukryć inne wadytak sądze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 To było moto kupowane od znajomego, wiec wiemy co w nim jest OK a co do kitu. Założyłem wątek nie po to żeby wszyscy sie wypowiadali na temat, ukrywania wad w moto przed sprzedażą itd. tylko po to aby dowiedzieć się jak ustawić zapłon. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Do ustawienia zaplonu jest potrzebny:a) napoj z duza iloscia procentow zeby sie nie denerwowacB) szczelinomierz do ustawienia przerwy na przerywaczachc) cos do badania wyprzedzenia i teraz zalezy jak dokladnie chcesz ustawic moze byc srubokret lub czujnik zegarowy Nie czuje sie dalej upowazniony do wypisywania teori sam ustawialem zaplon tylko raz.....na googlach mozna znalezc wiele rzeczy miedzy innnymi to:http://www.demonos.vipserv.org/zaplon.htmlpolecam bo ten artykul mi pomogl przy ustawianiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 profaner uważąj bo dostaniesz reprymende od kolegi djsolo, on oczekuje jasnej i klarownej odpowiedzi :) ;) ;) :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 profaner uważąj bo dostaniesz reprymendea juz myslalem ze reprymende za lamanie ustawy o wychowaniu w trzezwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 zalezy jak chcesz to ustawic?-na oko (nie polecam bo chlop w szpitalu na to umarł) - na słuch,-wg. książki jak według książki to potrzebny ci: śrubokręt, zarówka z kawałkiem przewodu jako kontrolka, i miernik zegarowy (mozesz go zastąpić drugim srubokrętem od biedy), szczelnomierz do ustawienia przerwy, i troche cierpliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 zalezy jak chcesz to ustawic?-na oko (nie polecam bo chlop w szpitalu na to umarł) - na słuch' date='-wg. książki [/quote'] Tylko takie metody? Lampą stroboskopową nie da rady? Nie ma tam żadnych stopni, kropek, kresek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 ustaw sobie na zarowke i po sprawie.... tzn ma byc tak ze przy przerwie 0,3mm w gmp zarowka sie swieci a 2.7-3.1mm ponizej gmp zarowka gasnie (krecac walem w przeciwna strone do jego naturalnego ruchu) do ustwaienia potrzebujesz zarowke na 12 wlot (jesli masz instalke 12V), suwmiarka albo czujnik zegarowy, szczelinomierz, srubokret, i cala masa cerplwiosci (jesli nigdy tego nie robiles)..powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 profaner uważąj bo dostaniesz reprymende od kolegi djsolo' date=' on oczekuje jasnej i klarownej odpowiedzi :) ;) ;) :twisted:[/quote'] No bez przesady, ja tylko powiedziałem że nie chcę rad na temat czy dobrze zrobił mój kolega że ją kupił czy źle... A tak w ogóle to wielkie dzięki za odpowiedzi Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 A najlepiej to zainwestuj w zapłon elektroniczny. Sprzęt będzie elegancko działał, a ty zaoszczędzisz sobie ciągłego grzebania przy zapłonie i przede wszystkim sporo nerwów. Wiem to z autopsji ;) ;) pozdrawiam :) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 O tym nie pomyślałem, wydaje mi się że to najlepszy pomysł. Gdzie można taki zapłon dostać??? Dużo roboty przy montowaniu :( ?? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Nie podam Ci konkretnego adresu niestety. Szukaj w internecie, na allegro... na pewno coś znajdziesz. Miesiąc temu był u mnie znajomy na jawie TS350, zrobił w tym sezonie ponad 5 tys. km i ani razu nie miał problemu z pracą silnika. Oczywiście ma zapłon elektroniczny. w Mz tez mam elektronika, zrobiłem ponad 7 tys km i jak narazie paliwko tylko leję. Nic nie trzeba kręcić przy zapłonie. Dla mnie rewelacja! Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 a czemu wpadacie na pomysły o tysiącu i jednym śrubokręcie a o suwmiarce nikt nie wspomni? Mi się wydaje to bardzo rozsądnym rozwiązaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Cześć. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest czujnik zegarowy nie jakieś :"bolce,gwoździe" a nawet suwmiarka.Niestety jak się jeździ na Jawie 2cyl. trzeba takie ustrojstwo mieć.Zresztą nie tylko Jawa wymaga dobrej regulacji zapłonu :roll: Jeszcze jedna dobra rada : gdy ustawiacie zapłon w/w czujnikiem niezbedna jest żaróweczka z 2 przewodami : 1 zakończony końcówką z konektorem (żeńskim), który to się zakłada na przerywacz 2 zkładamy na + akumulatorai jazda z regulacją :( Do kompletu mój? a może nie mój? patent:nie kręcimy kluczem 10 za śruę na krzywce tylko obracamy kołem na włączonym "odpowiednim" biegu 1000 razy wygodniejsze i dokładniejszeZapraszam do prób i komentarza Szerokiej drogi :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.