Skocz do zawartości

kawa zxr400 czy gs500f


Rekomendowane odpowiedzi

[...] tyle ze z pewnych rak

a gdzie takie ręce znaleźć??

a gdy wydaje nam się ' date=' że "ręce są pewne" to po czym poznać, że tak jest naprawdę?? :)

 

ps. sorry za offtopic, ale byłbym wdzięczny za odpowiedź... ...oczywiście jeżeli istnieje odpowiedź na to pytanie...[/quote']

 

 

Numer telefonu i adres na priva- a motocykl -byl mego brata(teraz ma GSXR 1000)- dlatego z pewnych rak - brat byl 2 wlascicielem- teraz motorek stoi i sie marnuje, sam nie chcialem brac bo zakrecilem sie na punkcie endurek i lesnych tras.Jak kto ma wiecej pytan to prosze na priva.Aha brat jezdzi tylko na syntetykach( jak ja) no i servisuje itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

), to motorek bedzie i tak atrakcyjny do kupienia

na allegro jedna zx4 kręciła się pół roku na sprzedaż i chyba do teraz widnieje... uważam poprostu, że ciężko będzie ci to sprzedać, bo pojemność jest z dupy (moto ogólnie fajne ! sam kiedys myslałem nad 400, ale mi kumple odradzili proponując jakąś 600 i padło na GSXF-a !)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam wszystkich :P

Podpinam się pod temat, bo po kij tworzyć nowy :buttrock:

Mam taki problem a mianowicie przejeździłem jeden sezon na 125 ccm (NSR) chociaż nie najeździłem dużo kilometrów bo nie mam jeszcze prawka.

Ale nadaża się okazja na zakup większego sprzęta - może to być jedyna okazja bo moi starsi są anty- jeśli chodzi o motocykle.

No i nie wiem co kupić żeby się nie zabić :roll:

Chciałbym coś na czym będe mógł podreperować swoje umiejętności ;)

Chciałem jakąś 400 ale nie wiem jak z późniejszą sprzedażą itp.

Myśałem także nad motocyklem hard enduro (do nie dawna planowałem taki zakup) ale taki nie za bardzo nadaje się na asfalt więc raczej odpada...

Dodam że z kasą krucho i dysponuje max. 8,5 tys. złociszy :roll:

Za wszelkie rady będe wdzięczny :(

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400 to nietypowa pojemnosc w europie bo w japonii ubezpieczenie i roznego rodzaju podatki placi sie od pojemnosci, a ta pojemnosc jest najbardziej optymalna. Zwroccie uwage ze wszystkie 400 (bandit, zxr, vfr) w pierwszej kolejnosci szly na japonie a dopiero potem sprzedawano je w europie.

 

jeden znajomy ma zxr i jesli jestes wysoki to nie bedzie ci wygodnie na tym motorku, drugi mial bandita 400, z wygladu bardzo fajny jezdzi sie tez przyjemnie, tylko zeby jezdzic w miare dynamicznie/normalnie trzeba krecic go wysoko a potem objawia sie to spalaniem ok 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wzrostu mam 187 cm.

No właśnie apropo części to jedni mówią że dostęp nie jest trudny a inni odwrotnie więc sam nie wiem jak to z tym jest :roll:

ZX4R podoba mi się i myśle że nadałby się ale skoro mówicie że z moim wzrostem będzie niewygodnie...

A Bandit 400 też pasowałby tyle że nie wiem jak z częściami do niego :roll: no i jeżeli to prawda co powiedział Rof to pali sporo :roll: ale Bandzior podoba mi się :evil:

A jakies propozycje co do obudowanych maszyn nie przekraczających 600ccm ??

Dzięki za dotychczasowe wypowiedzi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to przy tym wzroscie bedzie ci na 100% niewygodnie, bo to naprawde mały motorek

 

a co do spalania suzuki to jak gadalem z tym kumplem to mowil ze nie udalo mu sie zejsc ponizej 5,5. A silnik w tej 400 musi ciagle na wysokich obrotach smigac, fajnie to brzmi bo jak jechal to slychac bylo jakbby jakas co najmniej 600 byla krecona niemilosiernie, a on po prostu sobie normalnie jechal 400 :lol:

 

z plastikami masz gpz 500 no i trafiaja sie gs z owiewami five stara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bierz kawy 400, myślałęm nad nią, niby motorek spoko, ładny wygląd spora moc na tą pojemność, ale części drogie i trudny dostęp do nich :/ dużo pali itp :/ jak chcesz mieć motor do jazdy do szkoły do pracy w miare spokojnej to bierz gs przy czym mało pali silnik wytrzymały, po np 2 sezonach może ci mocy brakować :D wiec jak nie chcesz gs to kup gsxf 600 :D ale mocy i tak ci praknie prędzej czy później ;):evil::) ale na nim się podszkolisz a potem możesz kupywać wściekłego 1000 albo 600 :D:):P

pzdr Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zastanawiam się nad GSX-F, Banditem 400 no i może GPZ 500

Co do GS-a to nie za bardzo... tzn. wiem że to fajny sprzęt ale on najbardziej z tych wszystkich nadaje się dla początkujących , a ja mimo wszystko sezon na NSR ma za sobą.

A jak z masą tych motorków, ile ważą ??

I czy GSXF nie będzie za mocny po jednym sezonie na NSR ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam bandita 400 i jeszcze w nim nie odkrecilem gazu do konca bo sie z lekka boje ;)

 

chodzi wedlog mnie pieknie i jeszcze piekniej wchodzi na obroty :evil:

nie trzeba nim jezdzic na pelnym gazie wiec nie spali tych 7l/100km :D

bez plynow wazy 140, wiec z plynami pewnie dojdzie do okolo 165, wiec nie jest tak zle :D ja jestm zadowolony i twierdze ze jeszcze bede :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytryna napisz coś więcej o swoim Bandicie jeśli możesz: średnie spalanie, osiągi, czy z moim wzrostem nie będzie za mały itp.

Co do GPZ to chyba jednak zrezygnuje, poprostu nie podchodzi mi jego wygląd, ale o gustach się nie dyskutuje :evil:

GSXF też pasowałby.... tylko nie wiem czy opanuje jego mase

Dzięki za dotychczasowe wypowiedzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...