Syntax Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Witam,przejżałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi jak wyregulować gaźnik 30n3-1. Problem jest w tym, że nie ma on śruby oporowej przepustnicy, wiec wszystkie instrukcje regulacji gaźników nijak się mają do tego.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 A ile ma wkrętów regulacyjnych?Jeżeli dwa to jeden to skład mięszanki a drugi to prędkość biegu jałowego. Wcale nie musi być to śruba oporowa przepustnicy. Nowsze modele mają specjalny kanał do wolnych obrotów.Np. moja jest z 91r i nie ma wkręta oporowego przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 bo zamist tej śruby od przpustnicy uzywasz napinacza linki gazu w górnej nakrętce gażnika Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 bo zamist tej śruby od przpustnicy uzywasz napinacza linki gazu w górnej nakrętce gażnika Wiedziałem że ktoś tak napisze. Wtedy obroty zmieniają sie jak skręcisz w lewo to gaśnie jak w prawo to obroty bardzo wysokie.Chodziło mi o to że wkręt oporowy przepustnicy to taka śrubka ze spężynką która podnosi przepustnice a w nowszych modelach (moja MZ) też jest ta śrubka tyle że ona nie podnosi przepustnicy ale działa tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syntax Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 No właśnie w tym gaźniku są 2 sruby regulacji. Jedna od składu mieszanki(zalepiona plombą), druga od powietrza w kanale obejściowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Jedna od składu mieszanki(zalepiona plombą) itej pod żadnym pozorem nie dotykamy :!: :!: :!: :!: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 niby czemu nie dotykamy :/ Według mnie to po 15 latach nawet powinno sie jeszcze przeregulowac gaźnik !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 a jak to zrobisz? masz dostęp do swiecy colortune? bo inaczej nie zrobisz tego poprawnie Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 tak jak sie to robi w starszych gaźnikach bez pląby ;) ustawienia fabryczne są dobre ale do motocykla który wyszedł z fabryki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 tak jak sie to robi w starszych gaźnikach bez pląby tzn jak? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syntax Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 No właśnie to poradźcie zrywać tą plombę, czy zostawić tak jak jest. Bo świeca jest czarna i olejem uświniona. Jęśli jej nie ruszać to jak moge go wyregulowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 i olejem uświnionaa simera masz szczelnego (od strony sprzęgła)??? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 kiki 500razy był opoisany na forum proces regulacji gaxnika !! Ja pisałem już 2 razy. jak uświnione olejem to albo jeździsz na kijowym oleju (mixol) albo twoja maszyan bierze olej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syntax Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 OK, więc zrywam plombę i reguluje tak jakby śrubą oporową przepusnicy była śruba powietrza bocznikowego. Dzięki za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 regulacja wyglada tak: zakladam, ze simmery szczelne, gaznik wyczyszczony, poziom paliwa ustawiony, dysze wlasciwe. przy myciu nalezy zdjac plombe, wkrecic dysze do konca (liczac obroty), potem wykrecic i wyczyscic mozna caly gaznik 1. wkrecamy dysze wolnych obr tyle, ile byla ustawiona2. odpalamy silnik3. robimy przejazdzke (niech chodzi byle jak, ale niech sie rozgrzeje)4. wlaczamy swiatla5. przystepujemy do wlasciwej regulcaji na rozgrzanym silniku i wlaczonych swiatlac6. ustawiamy wolne obroty rzedu 1200-1500 rpm sruba w kanale obejsciowym (czasem sie nie daje w tym typie gaznika i wowczas linka podnosimy przepustnice)7. krecimy dysza wolnych o pol obrotu w lewo/prawo i patrzymy co sie dzieje z obrotami8. jezeli obroty wzrosly, to spowrotem pkt 6. i nastepnie pkt 7.9. powtarzamy tak dlugo, az jakiekolwiek krecenie powoduje, ze obroty spadaja - to znaczy, ze znalezlismy optymalny sklad mieszanki i silnik osiaga najwieksza sprawnosc niby czemu nie dotykamy :/ Według mnie to po 15 latach nawet powinno sie jeszcze przeregulowac gaźnik !! a wg mnie powinno sie robic to raz do roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.