bohen Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 eksploatacja na zbyt niskich obrotach wysokoobrotowego silnika jest równie' date=' a często nawet bardziej zabójcza dla silnika, niż "piłowanie" na wysokich obrotach[/quote']jesli to prawda to już wiem dlaczego tak szybko posypały mi się łozyska na wale (etz250).a swoja drogą to czy ktoś wie poniżej jakich obr nie schodzić w MZ by nie było to szkodliwe dla silnika (choć nie wiem czy da sie to tak precyzyjnie określic) Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 3 000obr/min to minimale obroty podczas jazdy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 3 000obr/min to minimale obroty podczas jazdy aha....., to ja przy 3000 zmieniałem bieg na wyższy (ostatnio mi cos za duzo paliła i chciałem przyoszczedzic na paliwie, a jak sie później okazało przyczyna leżała gdzie indziej) teraz bede sie ustrzegał obrotów< 3000 PS dzieki wueska pzdr Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 latwo wyczuć te granice obrotów:) nie zauwazyłeś ze etz coś wogule nie przyspiesza:P:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 nie zauwazyłeś ze etz coś wogule nie przyspiesza:PWiesz to zalezy na jakim biegu, bo na niższych sie zbiera ale na wyższych... no cóż. A swoją drogą to za czesto nie spoglądam na obrotomierz podczas jazdy, raczej jeżdże biorąc silnik " na słuch" ale teraz chyba zaczne lookać na ten zegar bo pier**** znowu wymienaić łożyska :D Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 a tam łożyska na wale nie są tak przesadnie drogie 15,50zł :D kupujcie FŁT :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 15,50zł gdzie ty takie tanie łozyska widziałeś????ja za swoje dałem 84zł (za oba) a i tak to nie były oryginalnepozdro Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 84zł :/ (szczenka opadła) Kupiłem kulturka w hurtowni łożysk ;):P komplet wszystkich łożysk łącznie z igiełkami w skrzyni kosztował mnie 95zł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Własnie, szukajcie łożysk FŁT - polskich, nie są wcale takie złe i są tanie!Zwykłe kulkowe FŁT to koszt 5 - 15zł do motocykla. Wytrzymują tyle co zachodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Kupiłem kulturka w hurtowni łożysk hej mam prośbe. napisz mi gdzie jest ta hurtownia jesli możesz Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 www.fin.com.pl FŁT- są wykonywane w lepszych technologiach niż łożyska np. niemieckie!! Najlepsze ale najdroższe są Japońskie:/ tylko po co to komu jak 20lat temu wsadzano 5X gorsze łozyska i miało chodzić 40tys:) W fin kupuje też zadko spotykane igiełki 11.8x2,5:) komplet 100sztuk (akurat z grubsza tyle trzeba do skrzyni ) kosztuje cos koło 10zł :) p.s. w oddziale w rzeszowie mają fajną sprzedawczyni:P:P Właściwie to mnie zatkało jak podlazłem do lady ;):P:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 też myślę, że rozsądną granicą jest 3000 obr/min, jednak najekonomiczniejsza wydają się być obroty ok 4000 :) [ Dopisane: 13-10-2005, 22:29 ]natomiast co do łożysk, to ja kupiłem SKF-y po 18 zł sztuka. do polskich jeszcze się nie przekonałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 aha to ja już wiem gdzie jest ta hurtownia - dzięki wueska Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek_88 Opublikowano 22 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Rzucam okiem ostatnio na giełdy internetowe i zrodziło mi się pytanie.Znacie motocykle, które swoimi parametrami można przyrównać do ETZ 250? Mając na uwadze poj. silnika, spalanie, moc, przyśpieszenie i prędkość. Widze dużo dwucylindrowych motocykli, czy możę on mieć parametry poróywlane z etz250? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 szczerze móiać to nei za duzo tego jest :) Poruwnywał bym jakaś japonie 250 z lat 80 do etz 250 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.