Anarch Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Dobry dzień, jeszcze pare dni, przychodzi kasa i zabieram sie do końcowego remontu czesi w związku z tym mam pare pytań: -co zrobić by przy zmianie tłoków nie rozsypało się łożysko igiełkowe i nei wpadło do komory korbowej -czy przy instalacji h4 zamiast zwykłej lampy (znalazłem w jednym sklepie w zielonce żarówki h4 6V) będe musiał przerabiać elektryke od świateł na przekaźniki (jeden z forumowiczów mi tak radzi) czy obędzie się bez tego ? (chodzi o większy pobór prądu itd, coś by się mogło spalić czy stopić)-czy ktoś próbował zapłony ze strony http://republika.pl/digitech2/ czy opłaca się tego motnować? na zapłony z prameti chyba nie mam co liczyć bo robią od wiosny i raczej już nie zrobią-z czego zrobić gumy tłumiące na cylinder (nigdzie nie idzie tego kupić do cześki) chodzi o jakiś materiał żeby sie nie stopił narazie to by było mojej niewiedzy na tyle :P pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 -co zrobić by przy zmianie tłoków nie rozsypało się łożysko igiełkowe i nei wpadło do komory korbowej Owinac caly wlot szmata. Igielki wypadna ale na szmate. czy przy instalacji h4 zamiast zwykłej lampy (znalazłem w jednym sklepie w zielonce żarówki h4 6V) będe musiał przerabiać elektryke od świateł na przekaźniki Jesli chcesz miec 100% pewnosci' date=' ze sie nic nie stopi to tak. -z czego zrobić gumy tłumiące na cylinder Pochodz po bazarkach - moze akurat cos trafisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 21 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 właśnie też o szmacie myślałem lub o jakiejś gumie, tylko że tam średnio jest gdzie tą szmate wcisnąć, gdyby tlok ciut bardziej z karteru wystawal...tylko u mnie nie ma bazarkow :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Jak to nie ma jak wcisnac ? 8O Zdejmujesz cylinder, ustawiasz tlok w GMP, szmate wpychasz do skrzyni korbowej i rozbierasz. Jak masz zamiar silnik lupac to nawet jak cos wpadnie to nie ma dramatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 gumy łumiące możesz zmiało zrobić z czrnego węża gumowego takiego jaki jest używany w autach w układzie chłodenia, ja taki mam i nic nie znać zeby sie topił lub palił ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 22 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 yool-dzieki za info, a silnika nie mam zamiaru wyjmowac z ramy i rozpolawiac, poprostu pod tlokiem w gmp jest troche malo miejsca, ale sprobuje jakos wcisnac ta szmate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daris Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Mi remont samego silnika wyszedł 600 zł.A miała być tylko wymiana tłoków,ale łożysko sie sypneło i wpadło do wału.A jak już silnik rozebrałem to makabra :P . Teraz zabieram sie do składania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 23 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 hihi kupiłem wkład h4 od skody, teraz tylko do zielonej góry po żaróweczke się przejechać (13 zł h4 6V), wkład kosztował mnie dokładnie 23 zł, podmiana bez większych problemów, no może jedna sprężyna poleciała w kosmos, ale na 4 też jest dobrze, nie rusza sie w żadną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.