21adam Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Witam a więc nadszedł czas na wymianę łańcuszka rozrządu w mojej cb 500 iw związku z tym mam parę pytań 1. Jaki łańcuszek wybrać? ceny i producenci wyglądają następująco :A. w sklepie http://www.sklep.larsson.pl jest łańcuszek firmy Borg Warner który kosztuje razem z zapinką około 225zł ( http://www.sklep.larsson.pl/?a=c3&mymoto=3...33c36b1b5fc2cb1 )B. w sklepie http://www.sklepmotocyklowy.pl jest dostępny łańcuszek firmy Tourmax który kosztuje 243zł za komplet ( http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=29 )C. w sklepie http://www.olekmotocykle.pl jest łańcuszek D.I.D który kosztuje 191zł ( http://www.olekmotocykle.pl/index.php?poz=10&id=887 ) 2. czy ktoś cos wie na temat trwałości łańcuszków które wymieniłem słyszałem jedynie o firmie D.I.D że robi jedne z najlepszych tylko trochę dziwne że jest najtańszy z tych 3 3. w związku z tym że w mojej okolicy niema serwisu który by spełniał moje wymagania co do ceny i fachowości postanowiłem wymienić łańcuszek sam i czy da rade go zakuć narzędziami własnej produkcji ;) tzn. nie posiadam zakuwarki do takich łańcuchówz góry dzięki za odp. pozdrawiam Adam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 czy da rade go zakuć narzędziami własnej produkcji Ciężko, już samo zmontowanie zakuwnki stanowi problem, jak się nie wie jak to zrobić. Zakucie domowymi narzędziami jest o tyle trudne, że zakuwki są zajebiście twarde, a wgniecenie trezba zrobić po bokach nypla. Nie na środku tak jak w przypadku łańucha np. wSuzuki GS500, gdzie zakuwkę zmontuje przedszkolak, a zakuje nawet Pan Józek spod budki z piwem kawałkiem gwoździa (no może nie do końca, chciałem podkreślić różnicę :-)) Pamiętaj też o ustawieniu faz rozrządu, zabawie z napinaczem itp (musisz wszystko poznaczyć, zawócić uwagę na oznaczenia na wałkach itp). Jak bym przy okazji sprawdził, a w razie czego skorygował luzy zaworowe. To prawie jedna robota - duża oszczędność czasu i pieniędzy. Tak naprawdę to nie wiem jakie masz doświadczenie z dziedziny mechaniki. Przydatna moze być serwisówka, ale tam nie ma nic wspomniane o zakuciu łańcucha (wcześniej poćwicz na starym :-))Producent zakłada rozbiórkę silnika. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 czyli niezakuwa się go tak jak łańcucha napędowego :P że znaki itd. to wiem chyba rozważe jeszcze raz wycieczke do ciebie tyle że to 200km w jedną strone ;) a jak by co to którego producenta braćłańcuszek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Nie patrząc na cenę detaliczną powinieneś wybrać DID który z wymienionych firm jest najlepszy.Różnice cen wynikają z polityki firmy sprzedającej a nie kosztów produkcji.A tak na marginesie to wytwórnia pod nazwą TOURMAX już od jakiegoś czasu nie istnieje co nie znaczy że nie produkuje nadal tylko została wykupiona przez koncern Borg Warner.Najlepiej dla motocykla jak zlecisz wymianę w renomowanym warsztacie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 21 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 dzięki za odp. zamawiam łańcuszek D.I.D jak przyjdzie i oblukam jak to trzeba zakuć to zdecyduje co dalej nie ma co się porywać z motyką na słońce :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.