CosmoSquig Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Kawa - a dałeś sobie radę z tym obcieraniem klocków o tarcze? Mnie w transalpie dzieje się to samo i trochę mnie to irytuje... Szczególnie chwilę po ostrym hamowaniu klocki trą tak, że ledwo silnik słychać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 A czy wymiana lozysk tylnego kola jest skomplikowana? Czy mozna wyczuc luz reka na centralnej stopce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Cosmo - po wymianie lozysk klocki przestaly obcierac. Ale obcieraly tylko przy skrecaniu, czyli kolo musialo byc juz bardzo niestabilne. Nie mam problemu z ciaglym obcieraniem. Jesli chodzi o luzy na kole to nie byly wyczuwalne gola reka. Czy wymiana jest skomplikowana??? Nie wiem, bo nie mam wlasnego garazu i nie ja je wymienialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Dzięki! U mnie obcierają właśnie na zakrętach i po ostrych hamowaniach. Podczas normalnej jazdy problemu nie ma. Mogę więc wnioskować, że to i w moim przypadku kwestia łożysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweł-ntv Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Od siebie dodam, że moto jest bardzo trwałe, nawet jeżeli coś zaczyna nawalać to odrazu się nie urwie :P . Szczególną uwagę przy zakupie zwrócił bym na wygodę jazdy, czy jest to rzeczywiście moto którego szukasz. Pozycja za kierownicą jest usportowiona, pochylony tułów obciąża nadgarstki a wysoko umieszczone i cofnięte podnóżki męczą nogi. Silnik choć elastyczny to szarpie poniżej trzech tysięcy obrotów. :? Jeździłem nim trzy lata i do turystyki ani jazdy we dwoje nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 A ja z kolei uwazam ze do turystyki sie nadaje, takze 2 osobowej. Siodlo jest obszerne, nadgarstki nie bola, kolana tez daja rade. Owszem mozna znalezc wygodniejsze moto, ale biorac pod uwage ceny i trwalosc tych motocykli uwazam zakup takowego za udany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 :? Jeździłem nim trzy lata i do turystyki ani jazdy we dwoje nie polecam. No z tym sie nie zgodze, jak nie do turystyki, to do czego? :roll: Fakt, nie ma radia i podgrzewanych raczek, mocy tez by sie przydalo, ale dlugie dytanse bardzo milo mi sie na nim pokonywalo. Plecaczek tez sobie bardzo ceni szeroka kanape z tylu (notorycznie przysypiajac podczas dluzszych przebiegow :(. Ja na ntv jestem dosyc wyprostowany a i kierownica jest tez dosyc wysoko. Ladna ta nowa dewila, a no i pojemnosc 680 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Kawa, czy luz na lozyskach tylnego kola byl tez wyczuwalny w czasie jazdy na wprost (np plywanie dupy przy wyzszych predkosciach) lub na pofalowanych zakretch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Wyczuwalny byl przy wchodzeniu w zakrety i przy pokonywaniu kolein. Na prostej byl stabilny tak jak zwykle nawet przy duzych predkosciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.