enduroguy Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 A z tym stawianiem sprzętu na koło ze sprzęgła to jak jest? Wg mnie to bardzo wtedy napęd' date=' skrzynia i silnik dostaje w dupe.[/quote']Aj tam bez przesady....Przyłączam się do tego pytania. Pierwsze słysze... BO wtedy silnik okropnie muli i przez to nie wkreca sie tam sprawnie jak powinien (po prostu tak jakbys jezdzil DT'tka ktora ma 1,5km) . Kumpel kiedys stwierdzil ze dobrze dotrze moto po remoncie i ruszal z 3 biegu na WSK125 :D . Efekt taki ze nowy cylinder, nowiutki wal i reszte rzeczy szlag trafil :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Thx, pytałem z ciekawości. Pozdro :D Z tym stawianiem to chodziło mi o to że nagle napęd, skrzynia dostają bardzo duże obciążenie. A że silnik dostaje to hmm może nie miałem racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 A ja dalej nie rozumiem dlaczego silnik dostaje po dupie jak ruszamy z 3 :cry: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 sorry ze sie wtrace, ale to jest temat o OSLONACH DLONI ,a nie o ... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 brrr ja dzisiaj zlamalem klamke .... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 sorry ze sie wtrace' date=' ale to jest temat o OSLONACH DLONI ,a nie o ... ;)[/quote'] No wiem ale jak już napisali to chciałem sie dowiedzieć czegoś więcej. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 ale to jest temat o OSLONACH DLONI ' date='a nie o ... [/quote']Co za różnica :roll: :? ,ważne że każdy wi o co chodzi :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 A ja dalej nie rozumiem dlaczego silnik dostaje po dupie jak ruszamy z 3 Bo ma wieksze obciazenia i ciezej mu sie wkrecic. Wrzuc sobie w rowerze 3/8 i powiedz czy Ci sie latwiej rusza niz na 1/1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Wrzuc sobie w rowerze 3/8 i powiedz czy Ci sie latwiej rusza niz na 1/1albo jeszcze lepiej odpal autko i przy predkosci 30 km/h wrzuc czwarty bieg. zawory stukają, autem szarpie itd bo praca silnika na tych obrotach nie jest płynna. takim sposobem zajezdzisz auto na przebiegu 10 tys km, a jak dt bedzie miała dużo za niskie obroty to padnie po 2 tys ;) na biegach wyższych niż trzeci raczej nie powinno sie schodzic poniżej 4 tys obrotów w wysokoobrotowych silnikach 2T (bo i po co skoro silnik nie ma na nich mocy :twisted: )zbyt niskie obroty silnika podobno szkodzą duuużo bardziej niż zbyt wysokie :idea: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 25 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Yhy teraz kapuje. Btw ja raczej poniżej 4 tys nie schodze na zazdym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.