Skocz do zawartości

Które wkłady założyc? (JAWA TS 350)


guziq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Z mojego punktu widzenia to cichsze bedzie oczywiscie ten cztero przegrodowy poniewaz bedzie wolniejszy przepływ tych spalin czyli bardziej "spokojny" ale bedzie za to troszke dławił te spaliny wiec straci na dynamice wiec tu bardziej ten troj przegrodowy. No ale to jest tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego punktu widzenia to cichsze bedzie oczywiscie ten cztero przegrodowy poniewaz bedzie wolniejszy przepływ tych spalin czyli bardziej "spokojny" ale bedzie za to troszke dławił te spaliny wiec straci na dynamice wiec tu bardziej ten troj przegrodowy. No ale to jest tylko moje zdanie.

Siemka. Muszę się zgodzić z przedmówcą, ale moje zdanie nie jest poparte praktycznym sprawdzeniem tego problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dawno mnie tu nie bylo, no ale mijamy tą sprawę tak jakoś wyszło :oops: !

Co do tAmtego problemu to mysle ze duzej różnicy mocy nie zobaczysz jedynie te 4-przegrodowe bedą cichsze i ja bym takie zalozył ;)!

 

Pozdr. Veteranos

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm uszczelke do gaznika?? Braciak ma TSke i chyba nie ma tam uszczelki:| nie wiem moze i ppowinna byc ;) jesli taK to kup caly komplecik chyba 2 zeta u mnie kosztuje!

 

Pozdr. Veteranos

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te krążki trzeba zrobić z klingielitu (teraz są też inne nazwy tych płyt) a używa się ich do uszczelniania polączeń kołnierzowych rurociągów. Najlepiej żeby był do połączeń wysokotemperaturowych- wysokociśnieniowych. Można popytać się o to w najbliższej ciepłowni, elektrociepłowni, elektrowni lub hucie :P)

Można też kupić w każdym szanującym się sklepie z częściami do Jawy po kilka zeta za szt.

Pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z klingielitem nie bedzie zadnego problemu bo mój tatus robi w takiej własnie ciepłowni (dawniej nawet elekto- :P ) Czy wystarczyu jedna warstwa tego klingielitu czy pasowało by wyciac pare takich krazków i np. na kazde połaczenie wlożcy po 2-3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ma dośc palacego sie kingielitu czy w ostatecznosci nawet innych kartonowo-atoazbestowych materiałów. kupiłem blache miedziana i porobiłem sobie uszczelki narazie jestem w fazie testów bo chyba 0.15 na pierwsza uszczelke to za mało ale krótce poeksperymntuje z 0.3 narazie cyka ja mz i urzekł mnie ten taki metaliczny anie ryczacy odgłos. Silnik ucichł bardzo choc przyznam stracił na mocy ale pasażer nawet podłuzszej trasie nie skarzył sie na komfort jazdy stad mój taki innowacyjny pomysł. Napewno sie nie spalą.

Mirek :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno slabszy ale przeciez w 2T "moc" jest ukryta gownie w budowie tlumika ale komfort za osiagi zresztą fabrycznie itak jest zatkana uszczelkami więc chyba za bardzo nie ingeruje w sprawy konstrukcji ( ale cyka mmmm- to jest to!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...