guziq Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Mam 2 rodzaje wkłądów do tłumików: jedne maja 3 przegrody drugie 4. Które z nich bedą cichsze a które bedą pozwalały na większa dynamike silnikowi? Dodam ze obydwa rodzaje maja te samą długość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo1234 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Witam Z mojego punktu widzenia to cichsze bedzie oczywiscie ten cztero przegrodowy poniewaz bedzie wolniejszy przepływ tych spalin czyli bardziej "spokojny" ale bedzie za to troszke dławił te spaliny wiec straci na dynamice wiec tu bardziej ten troj przegrodowy. No ale to jest tylko moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Z mojego punktu widzenia to cichsze bedzie oczywiscie ten cztero przegrodowy poniewaz bedzie wolniejszy przepływ tych spalin czyli bardziej "spokojny" ale bedzie za to troszke dławił te spaliny wiec straci na dynamice wiec tu bardziej ten troj przegrodowy. No ale to jest tylko moje zdanie.Siemka. Muszę się zgodzić z przedmówcą, ale moje zdanie nie jest poparte praktycznym sprawdzeniem tego problemu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 nie jest poparte praktycznym sprawdzeniem tego problemu i tu jest caly problem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 No to załóż raz takie wkłady, a późńiej takie. To chyba nie jest dużo roboty i od razu będziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam!Dawno mnie tu nie bylo, no ale mijamy tą sprawę tak jakoś wyszło :oops: !Co do tAmtego problemu to mysle ze duzej różnicy mocy nie zobaczysz jedynie te 4-przegrodowe bedą cichsze i ja bym takie zalozył ;)! Pozdr. Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 i jeszcze mam takie pytanko: tam gdzie sa te przegrody powinny być takie miękki krążki jakiegos tworzyła wygłuszajacego. Z czego je zrobic? PS. I pytanie nie zwiazene z wydechami: z czego zrobic uszczelke do gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Hmm uszczelke do gaznika?? Braciak ma TSke i chyba nie ma tam uszczelki:| nie wiem moze i ppowinna byc ;) jesli taK to kup caly komplecik chyba 2 zeta u mnie kosztuje! Pozdr. Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 załóż 4 komorowe:) nie będize to dławić silnika ponieważ wycziszacze znajdująsie już za komora rozprężną;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Te krążki trzeba zrobić z klingielitu (teraz są też inne nazwy tych płyt) a używa się ich do uszczelniania polączeń kołnierzowych rurociągów. Najlepiej żeby był do połączeń wysokotemperaturowych- wysokociśnieniowych. Można popytać się o to w najbliższej ciepłowni, elektrociepłowni, elektrowni lub hucie :P) Można też kupić w każdym szanującym się sklepie z częściami do Jawy po kilka zeta za szt.Pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 z klingielitem nie bedzie zadnego problemu bo mój tatus robi w takiej własnie ciepłowni (dawniej nawet elekto- :P ) Czy wystarczyu jedna warstwa tego klingielitu czy pasowało by wyciac pare takich krazków i np. na kazde połaczenie wlożcy po 2-3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 a ja ma dośc palacego sie kingielitu czy w ostatecznosci nawet innych kartonowo-atoazbestowych materiałów. kupiłem blache miedziana i porobiłem sobie uszczelki narazie jestem w fazie testów bo chyba 0.15 na pierwsza uszczelke to za mało ale krótce poeksperymntuje z 0.3 narazie cyka ja mz i urzekł mnie ten taki metaliczny anie ryczacy odgłos. Silnik ucichł bardzo choc przyznam stracił na mocy ale pasażer nawet podłuzszej trasie nie skarzył sie na komfort jazdy stad mój taki innowacyjny pomysł. Napewno sie nie spalą.Mirek :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Ale pewnie wzroslo Ci spalanie troche.... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 napewno slabszy ale przeciez w 2T "moc" jest ukryta gownie w budowie tlumika ale komfort za osiagi zresztą fabrycznie itak jest zatkana uszczelkami więc chyba za bardzo nie ingeruje w sprawy konstrukcji ( ale cyka mmmm- to jest to!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Nie tłumik a dyfuzor ma duże znaczenie :P:P Tłumik ma tylko wyciszac dlatego lepszy jest ten 4 komorowy nie powinien on wpłynąć na moc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.