zielorz Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 na rownej przyczepnej nawierzchni moze tak (ale na 3 nie da rady raczej) ale jak jest zakret z piasku to trzeba krecic i na 2 ;) albo na 3 ale trzeba krecic :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 To jest jeszcze ktoś kto wątpi w wyższość 4T nad 2T? :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 to nie jest tak ze 4t jest LEPSZY tylko jezeli 4t wazy teraz prawie tyle co 2t wiec chyba nie ma co sie ladowac w 2t ale beda tacy jak np ja ktorym sie lepiej jezdzi 2t i beda i tak kupowac 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 to zalezy od gustu i tyle ;) a o gustach sie nie dyskutuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 To jest jeszcze ktoś kto wątpi w wyższość 4T nad 2T? Ja... 2T najlepsze :!: :!: :arrow: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Baron napisał:To jest jeszcze ktoś kto wątpi w wyższość 4T nad 2T? Ja... 2T najlepsze Ja tez :flesje: . POdoba mi sie charakterystyka 2suwa, jego dzwiek i mała waga. Pozatym do 6000zł nie kupie 4t z dobrym zawieszeniem i lekkiego jak KDX ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Dokładnie za tą kase to nie znajde lżejszego motocykla jakim jest Cr 125 .Poprostu...tylko 2T co nie Enduroguy :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 ALE gdybysmy nie brali pod uwage hajsu to co byscie wybrali klasa 2504t czy 125 2t ?? I PISZCIE ARGUMENTY!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Gdybym ja miał wybierać w tym momencie np YZ 125 2T albo YZ 250 4T to wybrałbym zdecydowanie YZ 250 4T. Dźwięk 4-suwa jest zajebisty i nie trzba trzymać go wysoko bo z niskich ma ostrego kopa. Jednak cena jest odstraszająca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Cena robi swoje... :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 250 4T też trzeba kręcic, nawet ma większe obroty niż setka,ale i tak wole 2T, remonty są duuużo tańsze Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 pisano o tym ze 4T wypra 2T szybko ale nie wydaje mi sie ;) bo jak by nie patrzec bedac we wrzesni to 3/4 moto jezdzacych na torze to 2T. 2T sa tansze w zakupie i prostsze w remontach wiec narazie pewnie beda jeszcze dlugo (przynajmniej u nas) goscic :flesje: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 250 4T też trzeba kręcic nie wydaje mi sie, ja tam swojej wr'ki nie musze krecic bo mi sie nawet z ostatniego biegu zbierze :-) a co do tematu, jezeli chodzi o jazde po lesie itp. to zdecydowanie wole 4t, z 2t to tylko exc 250 albo kdx 200 czy 125 8) to tylko zalezy ile kto ma hajsu i gdzie chce jezdzic, proste :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Mam jedno pytanie dotyczące 4T i 2T. Czy komuś kto przesiada sie z np DT 80 łatwiej będzie opanować np YZ 125 czy YZ 250f? Jeśli nie miało się styczności z motocyklami powyżej 15 km to króry będzie lepszym wyborem? Posze tylko nie interpretować że jade sobie kupić YZ 250f lub 125 :mrgreen: Pytam, bo nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 no wiec ja sie przesiadlem z zablokowanej dt 125 a naprawde slabo chodzila na wr 250f ;) i nie bylo mi trudno chociaz i nie latwo...przez pierwsze kilka dni motor wydawal mi sie troche za mocny...Ale teraz jest juz super i mysle ze radze sobie :D nie wiem bo siebie nie widze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.