Krzychu22 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Ciekawy sposób. Sam to robiłeś czy dałeś komuś i jak się sprawdza? Ty kupowałeś taki zestaw napisz coś więcej. Dzięki za uspokojenie myślałem że będzie trzeba bardziej inwazyjne podejść do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Robiłem porządki i znalazłem klocki na przód, które już mi się nie przydadzą więc:http://allegro.pl/klocki-lucas-mcb582-suzuki-dr350-triumph-kawasaki-i1594034884.html Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Cześć,mam pytanie czy dobrze złożyłem pompę oleju jeśli chodzi o te dziurki na wirnikach i czy dziurki mają być do zewnątrz czy na zewnątrz?Po kolei robiłem zdjęcia chyba dobrze jeśli chodzi o te dziurki?http://zapodaj.net/92e98fbf79c1.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/13e10244151c.jpg.htmlTutaj jak widać jeden wirnik jest w drugą stronę. http://zapodaj.net/f840a38db252.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/c00ce6fbb7ca.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/77082ae77fad.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/37dda59777aa.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/03f4b245ee97.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/59ca17cd5f12.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/2d564e67ebcf.jpg.htmlTak pisze w serwisie.http://zapodaj.net/abce7e66fda1.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/2f53a77bb5ac.jpg.html Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Puszczają mi zawory więc muszę dotrzeć tylko dam radę sam i jak najlepiej?.Rozebrałem jeden zawór i tak to wygląda.http://zapodaj.net/2025411a6cab.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/ce5fe88c3bf8.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/8eb86507ec74.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/743ba85fa080.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/bd2a0f2d6bb8.jpg.htmlA i czym najlepiej usunąć ten nagar z głowicy i później wypolerować? Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Wirnik zewnętrzny pompy musi być cechowaniem do obsady, czyli jak wkładasz wirnik zewnętrzny to masz nie widzieć markowania, wkładając.Co do zaworów, to jeśli nie masz sprzętu, zeby:a. pomierzyć średnice trzonkab. pomierzyć bicie promieniowe trzonka i osiowe zaworuc. pomierzyć siedziska zaworud. itd itdto lepiej kup nowe (80 zł szt.) bądz jeśi znasz jakichś pradawnych mchaniorów, co maja jeszcze szlifierkę do zaworów, to zanieś, niech pomierzą i przeglancują - będziesz miał pewność.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 (edytowane) CzescFajnie ze ta stronka - http://www.dr350.tsmtech.pl/ znow hula ,bo pamietam ze kiedys byla a pozniej zniknela,dobra robota Thors :-)Apropo slizgu bo bede musial za jakis czas wymienic,pasuje od 450 EXC jak napisales idealnie.Tylko czy istotny jest rocznik EXC czy wszystkie maja identycznie mocowane slizgi,pytam bo diabel czesto tkwi w szczegolach?Pozdrawiam Edytowane 10 Maja 2011 przez repitos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 CzescFajnie ze ta stronka - http://www.dr350.tsmtech.pl/ znow hula ,bo pamietam ze kiedys byla a pozniej zniknela,dobra robota Thors :-)Apropo slizgu bo bede musial za jakis czas wymienic,pasuje od 450 EXC jak napisales idealnie.Tylko czy istotny jest rocznik EXC czy wszystkie maja identycznie mocowane slizgi,pytam bo diabel czesto tkwi w szczegolach?Pozdrawiamod EXC do rocznika 2007. Musisz tylko nawiercic i nagwintowac 2 otworki w wahaczu pod śrubę M6 i miód. Sam ślizg pasuje jak ulał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Gdyby ktoś był zainteresowany. http://otomoto.pl/suzuki-dr-350-M2614594.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Mam pytanie mam jeden wał uszkodzony(luz na korbie)i drugi dobry ale nie pasuje mi bo to chyba od wersji SE ma dłuższy czop od strony magneta.I stąd pytanie by oddać do jakiegoś warsztatu dobrego (najlepiej co wymieniają od crossówek korby)i zmienić tę dobrą korbę do tego drugiego wału?Co o tym sądzicie jaki byłby to koszt?I jak by się opłacało to gdzie robią takie rzeczy w Okolicach Włocławka,Torunia,Bydgoszczy? Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleefik Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 http://allegro.pl/suzuki-dr-350-se-dr350-se-na-dotarciu-i1643505029.html co sądzicie na temat tego DR'a może ktoś zna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzelas Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam, zna ktoś może tą DRkę? http://moto.allegro.pl/suzuki-dr-350-1993r-i1639062766.html Stałem się jej posiadaczem, czy szczęśliwym to się okaże. Mam problemy z odpalaniem, jest to pierwsze moto po przesiadce ze skuterka (yamaszka). Sprzedawca zapewniał ze po remoncie( tłok, pierścienie, uszczelniacze, wałek rozrządu, tylni amor, łożyska, zębatki). Kazał mi wymienić łańcuszek rozrządu, jest jakieś 20 km po remoncie. Zauważyłem, że spod klawiatury cieknie olej jak się rozgrzeje (uszczelka?). Mam niezłą jazdę z elektryką, akumulatora chyba nie ma w ogóle, mam tylne światła i kierunki, z przodu ani świateł, kierunków i sygnału dźwiękowego. Nie mam obrotomierza, dwa przewody od tacho odłączone, mam możliwość podpięcia do kostki od modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Czesc Gratuluje nabycia wspanialego moto jakim jest Dr Strzelas.Nie chce sie czepiac ale troche mnie dziwi ze jesli poprzedni wlasciciel robil remont jak twierdzi to przy tej okazji nie wymienil lancuszka rozrzadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berbim Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Z tymi remontami to nie zawsze jest tak jak mówi poprzedni właściciel,żeby się cieszyc z jazdy takim motocyklem musisz nad nim trochę sam popracowac i przede wszystkim zrobic przegląd.Jeśli wspominał o łańcuszku nierządu, to nie zwlekaj z wymianą, wyciągnij napinacz i sprawdź ile jest wysunięty (ale pewnie jest już do końca), podczas sprawdzania wyjmij z napinacza sprężynę . A co do odpalania to trening czyni mistrza, przyznam że sam się spociłem ze dwa razy zanim nauczyłem się gada odpalac.Teraz fochów nie stroi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzelas Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Jak dla mnie naprawdę mocny, z 2 czy 3 biegu z gazu mnie podnosi. Co się okazuje cała elektryka działa, trzeba tylko dać większe obroty. Prawdopodobnie wstawię jakaś bateryjkę na podtrzymanie. Znalazłem schemat org. instalacji elektrycznej, moja to istna rzeźba. Obrotomierz nie działa po podłączeniu do odpowiedniego przewodu w module. Martwi mnie ten wyciek oleju, idzie z pod tej kapy i chyba z przewodu ciśnieniowego. Oby nie był to gwint na głowicy. Co do wymiany łańcuszka dziwi mnie też, że wymieniając wałek rozrządu (pokazywał stary) nie zmienił łańcuszka. Nie wiem czy samemu to zmieniać nie miałem wcześniej styczności z 4T, 2takcie remont mogę sam zrobić ale tutaj...Moje gg: 6607602, proszę o kontakt kogoś obcykanego w tej materii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam mam problem z kranikiem gdy jest zamknięty to leci z niego benzyna nie jest to dużo tak ok 1L na tydzień gdy zlewam do baniaka na zamkniętym kraniku , jest to jednak męczące gdy moto dłużej postoi to zaraz się mokro pod nim robi i benzyny szkoda. Chciałbym abyście poradzili co mam zrobić czy kupić zestaw naprawczy kranika? chociaż jest to ryzykowne bo nie wiem co jest dokładnie zepsute poza tym nie wiem czy do mojego kranika dostane takowy zestaw , czy szukać jakiegoś używanego kranika? chociaż to też ryzykowne bo nigdy nie wiadomo czy nie będzie również uszkodzony i czy ktoś sprzeda sam kranik czy może kupić nowy z suzuki? bo zamiennika nie znajdę ,ale podejrzewam że będzie kosztował fortunę ,czy może da się go jakoś naprawić? Proszę pomóżcie mi się z tym uporać poniżej dodaje zdjęcia kranika może one coś komuś rozjaśnią : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8b6f21fecd74108.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47ee39bed94e7e56.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7290c2e64b5f38b.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b0fff4f0b0ad6b5.htmlPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.