Reynevan Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 ale walek biegow nie ma zadnej sruby on jest tylko tam wlozony i kapa prawa go trzyma i tyle tam nie ma filozofi sory,nie wałek a śrubka od automatu zmiany biegów http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...6entry1114266 przeczytaj Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 czy ktoś z Was zakładał do dr tłok o nazwie RIK ?? są dostępne na allegro a może lepiej zdecydowac sie na TKRJ mimo wyższej ceny? Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 (edytowane) ale mam tez pytanie od siebie pisalem juz o tym ale jakos tego nie widze mam problemy ze skrzynia biegow tzn biegi wchodza bardzo ciezko i dzwignia nie odbija musze ja dac lekko w dol zeby przejsc na wyzszy bieg. ale gdy sciagne prawa kape to jest lepiej co to moze byc ? zagladalem tam i nie widze bledu . moze jest ktos kto sie orietuje ??? pozdrawiam sam sobie odpowiedziałeś: "gdy sciagne prawa kape to jest lepiej" Założ uszczelkę i powinno być o.k. Obejrzyj dokładnie prawą kapę od strony wewnętrznej w miejscu gdzie mogłby ją scierac wałek zmiany biegów - pewnie jest tam porysowana... Zamiast uszczelki możesz oczywiscie trochę podszlifowac wspomniany wyżej wałek, ale to już druciarstwo... nie polecam.... Kolega przede mną dobrze podpowiadał. "zamowilem tlok wosnera zobaczymy co bedzie" mam takie tłoczysko od sierpnia zeszłego roku i jestem bardzo zadowolony. Wzrostu mocy jednak nie odczułem... co nie znaczy ze moja dyra jest słabowita :biggrin: Za to zużycie oleju przez 3 tys. wyniosło 0,05l + 1,9l :buttrock: Pięćdziesiąteczkę wlałem po 50 km, poziom jeszcze nie był poniżej min, ale minimalnie po remoncie spadł. Przy 1000 km wspomniane wyżej 1,9l i potem 2 000 bez dolewki, a sprawdzam poziom często (kiedyś chlała 0,3/100 - teraz nic, ale odruch wykręcania bagnetu przed każdą jazdą się wyrobił :biggrin: Pozdro! Edytowane 4 Marca 2010 przez adam1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATpl Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 (edytowane) na ile obrotow ma byc ustawiona sruba skladu mieszanki jaki ma byc luz zaworowy jak mam cylinder o srednicy 79 i kupie tlok 78.94 to szlif nie bedzie konieczny? ( stwierdzenie mechanika ) troche was zamecze pytaniami ale chce z dr wycisnac cala moc ( choc nie miala jej malo ) Edytowane 4 Marca 2010 przez KWIATpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 (edytowane) KWIATpl wkręcasz na max i wykręcasz 2 obroty,dla wersji niemieckiej naklejka pod bakiem e-22 wykręcasz raz luzy podawane kilka stron wstecz zależne od rocznika cylinder wypada zmierzyć zobaczyć czy nie ma ,,jaja" i dopiero dobrać tłok,w przypadku wossnera pasowanie na 6 setnych będzie chyba za duże,z tego co wiem zalecają co 3 sety ale pewności nie mam Edytowane 4 Marca 2010 przez Korsaz Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 tłoki wossnerowskie do dr 350 mają luz 0,06mm. Zanieś cylinder do maechanika posiadasjącego średnicówkę i posłuchaj co on Ci powie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek dr 350 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 tłoki wossnerowskie do dr 350 mają luz 0,06mm. Zanieś cylinder do maechanika posiadasjącego średnicówkę i posłuchaj co on Ci powie :icon_rolleyes: dzieki za rady apropo tej skrzyni juz sobie z tym poradzilem , pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATpl Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 mam pytanie odnosnie gaznika od drz w dr czy po jego zamontowaniu poprawiaja sie osiagi dr czy wrecz przeciwnie i co ze spalaniem i co dokladnie trzeba przerobic ( instrukcja dla laika ) i czy wogule oplaca sie taki zabieg, nowy gaznik od drz moge miec za 300 a komplet naprawczy gaznika do dr na allegro 170 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=...um=5&topic=7348 Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek dr 350 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 mam pytanie odnosnie gaznika od drz w dr czy po jego zamontowaniu poprawiaja sie osiagi dr czy wrecz przeciwnie i co ze spalaniem i co dokladnie trzeba przerobic ( instrukcja dla laika ) i czy wogule oplaca sie taki zabieg, nowy gaznik od drz moge miec za 300 a komplet naprawczy gaznika do dr na allegro 170 ja kupilem mechaniczny gaznik sportowy od ktm ten poprawia osiagi oryginalny od drz watpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATpl Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 (edytowane) ile kosztuja uszczelniacze do lagow dr 350 i czy tylni amortyzator jest rozbieralny jesli chce wlozyc gaznik drz do dr to musi byc z jakiegos konkretnego rocznika motoru czy nie? Edytowane 7 Marca 2010 przez KWIATpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 uszczelniacze masz na allegro,od 20 do 60zł,o amorze było kilka stron temu,jest możliwość regeneracji więc w jakimś stopniu jest chyba rozbieralny w drz były bodajże 2 gaźniki (wersja S i E) wersja S to soft,gaźnik bez rewelacji w wersji E masz lepszy gaźnik doda z 3+ kuce,lepsza reakcja na gaz przy dobrym wyregulowaniu i skonfigurowaniu drka trochę odżyje :P Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATpl Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 moja dr do slabych nie nalezy ( spokojnie na 3 na kolo staje bez sprzegla ) ale mam juz dosc w niej gaznika a jak rozrunic gaznik S od E ( jest w nazwie zaznaczone ? ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 W S masz chyba Zwykłego Mikuni a w E i wersji bez literki keihin FCR Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Posiadam troche części do dr 350. Polecam piszcie na gg chetnie pomoge. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1764248 A co do tych gaźników to mam zdjecia obu wiec chetnie przesle piszcie na meila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.