Icea_PL Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Czyszczenia i rególacja gaźnika:) I możesz podnieść iglicę o zombek:) Jesli to niepomoże, to podnieść troszęczkę stan paliwa w gaźniku. :) Jeśli to nie to, to albo ma zamały luz na zaworach ssących i nieumie zassać paliwa, albo masz gdzieś nieszczęlność (od airboxu do krućca ssącego) Pal DR w ten sposób że wciskasz dekompresator, 6-7kopnięc szybkich na ssaniu z minimalnym gazem, puszczasz dekompresator, szybko nabijasz kompresji i mocny but, musi chodzić. Niema że boli :bigrazz: Ze skrajności w skrajność. Wczoraj rozebrałem gaźnik, wyczyściłem go. N drugi dzień dr zapaliła od 3 kopa na ssaniu. Ale gdy tylko dotknąłem manetki zalewała się. Rozebrałem ponownie. Iglicę ustawiłem na najniższe wcięcie i przy okazji zgubiłem jedną podkładkę. Teraz efekt jest taki, że moto się wkręca na obroty normalnie, ale kiedy ujme gazu podczas jazdy - silnik szarpie i za mocno zwalnia - tj. jakbym go zgasił. Dodaje gazu - wyrywa do przodu. I mam wrażenie, że ma za mało mocy. I bądź tutaj mądry. Gdzie kupić gaźnik do DR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Ze skrajności w skrajność. Wczoraj rozebrałem gaźnik, wyczyściłem go. N drugi dzień dr zapaliła od 3 kopa na ssaniu. Ale gdy tylko dotknąłem manetki zalewała się. Rozebrałem ponownie. Iglicę ustawiłem na najniższe wcięcie i przy okazji zgubiłem jedną podkładkę. Teraz efekt jest taki, że moto się wkręca na obroty normalnie, ale kiedy ujme gazu podczas jazdy - silnik szarpie i za mocno zwalnia - tj. jakbym go zgasił. Dodaje gazu - wyrywa do przodu. I mam wrażenie, że ma za mało mocy. I bądź tutaj mądry. Gdzie kupić gaźnik do DR ? Z gaznikiem do DR to mozesz mieć problem,ja szukałem dość długo i większość to wyjechany szrot,a jak już sie cos trafi to cena kosmos.Częsci do remontu gaznika też drogie i nie wszystko dostępne. Poradziłem sobie tak że kupiłem za fajną kasę gaznik z DRZ z 2006 roku,małe przeróbki i moto pali,rwie do przodu i obroty nie falują na biegu jałowym,tak ze masz dwa wyjscia :szukać dobrego gaznika do DR i zapłacic za niego 400-500 zeta albo kupić od DRZ 400 za 260 zeta i smigac na takim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Mariusz, trochę przesadziłes, popytaj na alledrogo o gaźnik, jest sporo rozebranych DRek na częsci:) jeśli faktycznie ceny będą jak podał mariusz to lepiej pobawić się i wsadzić gaźnik od DRZ:) Panowie a mam taką proźbę, czy mógł by mi ktoś podać wartości luzów zaworowch? DR 350S 91r. Oraz mam takie pytanko czy jak ustawie na znaku T to można rególować czy lepiej to jakoś sprawdzić? bo mówią że niezawsze to prawidłowo pokazuje. Zawory rególuje się na suwie sprężania?? kiedy oba są zamknięte? Trzeba do rególacji spószczać olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Mariusz, trochę przesadziłes, popytaj na alledrogo o gaźnik, jest sporo rozebranych DRek na częsci:) jeśli faktycznie ceny będą jak podał mariusz to lepiej pobawić się i wsadzić gaźnik od DRZ:) Staram się nie przesadzac,szukałem na aukcjach w polsce i zagranicą za dobry gaznik na eba.. chcieli 140 euro + wysyłka,polska za dobry gaznik tak jak podałem 400-500 zeta .oczywiście kupisz za 150-200 ale czy nie będzie gorszy od tego który masz:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Masz rację. Tak to już niestety jest. Ja miałem w 125tce wyruchany gaźnik, ale nieszło używki w ogóle dostać, ale się przy nim naklnołem, dobrze że puki co w 350tce jest ok, po ostatnim czyszczeniu i rególacji chodzi naprawdę wspaniale, a bałem się go ruszać aby historia się nie powtórzyła :bigrazz: Ale puki co jestem zadowolony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Powiedzmy, że z problemem sobie poradziłem. W gaźniku sprężyna nie dociskała iglicy ... Teraz kolejne pytanie. Wiem, że dr przy zwalnianiu na biegu miło strzela z tłumika. Ale teraz, jak odpuszczę gaz, to wali z rury jak chopper :D. Zastanawiam się czy to normalne? Bardzo efektowne... ale czy zdrowe? Silnik się ładnie wkręca, odpala, trzyma jałowe... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Jeśli zaczął strzelać po ingerencji w gaźnik to można odrzucić nieszczelność układu wydechowego. Zapewne zbyt bogatą mieszankę masz i część dopala się dopiero w tłumiku. Czy to zdrowe - gaźnik jest niewyregulowany, więc nie za bardzo. Dodatkowo spalanie pewnie większe ;) To oczywiście moja teoria. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) i dokładnie o to chciałem dopytać. Na ssaniu rozgrzewa mi kolanko do czerwoności. Werdykt prosty - zbyt bogata mieszanka. 1. Gdzie się ja reguluje? 2. Na który ząbek powinna być zapięta iglica? 3. Czy reguluje się "coś" w komorze pływaka? pzdr dzięki Edytowane 16 Listopada 2009 przez Icea_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Zależy jak na to patrzeć soku. Moim zdaniem mieszanka jest zbyt UBOGA. Dlaczego? Ponieważ jeśli kolanko grzeje Ci się do czerwieni to znaczy że w cylindrze jest zaduża tem spalania, a dzieje się to przez to że kiedy silnik ma zamałą dawke paliwa, spalanie ma więkrzą temperature. A dlaczego aż tak strzela w wydech to niewiem, mi pod koniec sezonu też coraz mocniej szczelala, ale sprawdziłem tłumik i był juz wypalony, cosyć mocno, już jest pospawany, ale sprawdzę dopiero wiosną. Ps. sprawdz też tłumik, 3 sróby a będziesz wiedział o co chodzi. A gaźnik to metoda prób i błędów. Stare, troche zurzyte już gaźniki to porażka. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 @włochatyDR: Gdyby tak było, to by się silnik przy kolanku wydechowym grzał, a nie całe kolektory. No chyba, że zawory nie domykają i żar wlatuje do wydechu... W takim przypadku i przy zabawie z gaźnikiem skojarzyła mi się zbyt bogata mieszanka i dopalanie paliwa na gorącym tłumiku. I tłumaczy to strzelanie. Chociaż nie wiadomo - nie widziałem motocykla. Same kolektory mogą być za cienkie już - też może się przez to świecić :) Samo połączenie kolektora można też oczywiście sprawdzić. @Icea_PL: 1. U mnie z tego co pamiętam śrubka od składu mieszanki była u dołu gaźnika w takiej jakby rurce na środku. Denerwowało mnie to niemiłosiernie, bo żeby tam coś pokręcić trzeba było gaźnik na bok przekręcać. Warto wspomnieć, że ta śrubka reguluje obroty tylko na niskich obrotach. Czy po gwałtownym dodaniu gazu na postoju silnik się dławi? Jeśli tak, to właśnie trzeba się tą śrubką bawić. Domyślam się, że jak puszczasz gaz, to paliwo leci właśnie tą dyszą. To może być przyczyna problemu. Ogólnie radzę najpierw jeszcze sprawdzić kolor świecy. To też jest wyznacznikiem składu mieszanki. 2. Zapewne środkowy :) Chociaż zależy to od stanu technicznego, rodzaju wydechu i innych tego typu. 3. Poziom pływaka poprzez podginanie blaszki. Ogólnie w komorze z pływakiem nie ma się co bawić, chyba że motocykl jeździ jakoś niechętnie :) Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) @włochatyDR: Gdyby tak było, to by się silnik przy kolanku wydechowym grzał, a nie całe kolektory. No chyba, że zawory nie domykają i żar wlatuje do wydechu... W takim przypadku i przy zabawie z gaźnikiem skojarzyła mi się zbyt bogata mieszanka i dopalanie paliwa na gorącym tłumiku. I tłumaczy to strzelanie. Chociaż nie wiadomo - nie widziałem motocykla. Same kolektory mogą być za cienkie już - też może się przez to świecić :) Samo połączenie kolektora można też oczywiście sprawdzić. Pozdrawiam. Spaliny mają owiele więkrza temperature które wylatują do kolektora, niż sama podpalona mieszanka. Dlatego cylinder nierobi się czerwnony, tylko kolektor wydechowy. Edytowane 17 Listopada 2009 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ok. to może tak. Jedyną rzeczą jaką zmajstrowałem przy gaźniku, były zabawy z iglicą i odginanie takiej blaszki przy pływaku. Najwięcej zmieniła iglica - więc wydaje mi się, że po prostu ją podniosłem za wysoko. Jutro będę walczyć dalej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Jak pisałem - sprawdź najpierw świecę. Łatwiej jest chyba najpierw ją odkręcić niż ściągać cały gaźnik :) Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Jak pisałem - sprawdź najpierw świecę. Łatwiej jest chyba najpierw ją odkręcić niż ściągać cały gaźnik :) Pozdrawiam. Świeca nowa, sprawna, działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Chodziło mi o jej kolor :) On dużo mówi o dawce mieszanki. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.