Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

No na moje oko to jednynym miejcem które łączy gaźnik poprzez airbox i filtr-jest odma silnika czyli taki gumowy wihajster wychadzacy z góry bloku silnika i whodzący do airboxa.

Nie wyobrażam sobie natomiast jakie ilości paliwa musiały by się przez gaźnik przedostawac żeby zalać dziurę w airboxie, przewód odpływowy z airboxa i dopiero do silnika.

Samemu możesz sprawdzić czy Ci sie pływak nie podwiesza ale w sumie to by się paliwo bokiem gaźnika lało bo tam jest otwór przelewowy komory pływakowej.

I weź tu badź mądry i pisz wiersze.

Napisz jaka diagnoza bo sam jestem ciekaw.

 

pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro od rana zabieram sie do rozbiórki :-( zamiast śmigac po lesie. jak sie ogarne z tematem to dam znac o co chodziło i jaka była usterka może się komuś kiedyś przyda ( nie życze nikomu :) )

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może być taka sytuacja że gdy moto stoi w garażu to paliwo przedostaje się przez gaźnik do silnika i stąd tyle paliwa w oleju?

Sprawdź zaworek pływaka, jak jest rant to możliwe że tu jest przyczyna, w ogóle to moto dobrze odpala?

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebrałem gaźnik i podgiąłem taką małą blaszke przy pływaku, tą która odpowiada za zamykanie i otwieranie przelewu paliwa chyba jest ok. ale mam pytanie bo w górnej części gaźnika jest gumowa membrana i wydaje mi się że ona jest za miękka, jest miękka jak kondon, chyba paliwo ją rozmiękczyło, czy powinna być taka miękka???

kolejny problem mam z iskrą. ogólnie jej nie ma ale czasami się pokazuje, czy poszedł modół zapłonowy czy może jest jakaś inna przyczyna. przy tym module pod bakiem, króry prowadzi do fajki są 2 kable i na 2 są minusy, nie powinien na jednym być plus???

z góry dzięki za pomoc!!! :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mam pytanie bo w górnej części gaźnika jest gumowa membrana i wydaje mi się że ona jest za miękka, jest miękka jak kondon, chyba paliwo ją rozmiękczyło, czy powinna być taka miękka???

 

Membrana ma być miękka.

Jdynym uszkodzeniem jakie występuje to popękanie mębrany.

Jeśli jest cała to zostaw ją w spokoju.

 

 

yo

Edytowane przez superfastmario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jeden problem jest rozwiązany bo membrana jest cała, nie jest dziórawa ani inne takie.

to zostaje mi tylko problem z iskrą. gdzie ona ginie czy to przez jakis modół czy może coś innego jest powodem że czasami jest a czasami ginie na dłużej!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka masz instalacje elektryczna-fabryczna czy przerobiona?

Posprawdzaj wszystkie punkty typu przelacznik zaplonu, stacyjke, czujnk rozlozenia bocznej stopki.

Jesli wszystko dzial jak tzreba to wymien przewod zaplonowy i fajke.

Jesli i to nie pomoze to albo cewka w co watpie lub moduł zaplonowy (300 zl na alledrogo).

 

yo

 

BTW koledzy czy ktoś ma wymienione sprężyny na progresywne?

Jaka gęstość oleju i w ogóle jak to się w terenie sprawdza?

 

A może ktoś zmieniał fabryczną gęstość z 10W na większą, przy seryjnych sprężynach?

Bo wlałem jesienią nowy olej 10W i tłumienie mam na maxa skręcone i dupa po prostu. Za mało tłumienia powrotu.

 

 

yo

Edytowane przez superfastmario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc.

Jeśli wie ktoś to napiszcie ile oleju wchodzi w lagi aps-a od wersji SHC?

 

Kumpel szuka info a mi sie nie chce wszystkich stron tu przekopywać . Potrzebuje info , a jak to było w tym temacie to prosze o wybaczenie :banghead: i skasowanie posta ale po odpowiedzi. :crossy:

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje dowiedzieć się jakie są luzy zaworowe do DR 350. Na zimnym i ciepłym silniku

Tutaj luzy z serisówki dla odpowiednich roczników,wraz z instrukcją,może się komuś przyda.

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś dobry człowiek wie skąd wychodzą kable do obrotomierza(z modułu ? czy może z silnika?)

 

Akcesoryjnych bocznych osłon ramy nadal poszukuję,nie chce ktoś się ich pozbyć?

 

PS. Co ile km wypadało by wymienić olej i filtr?

 

 

 

Edytowane przez Korsaz

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo.

Kabel wychodzi z modułu i o ile mnie pamięć nie myli to jest to biały kabel z czerwonym paskiem ale na 100% pewności nie mam.

 

Co do częstotliwości wymiany oleju z filtrem to jak walisz fest w terenie to warto by to robić co 1000km, jeśli po szosie to co 3000km.

 

 

yo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo.

Kabel wychodzi z modułu i o ile mnie pamięć nie myli to jest to biały kabel z czerwonym paskiem ale na 100% pewności nie mam.

 

 

Fakt,tak być powinno nawet z schematu instalacji tak wynika.Z schematu wynika też że moduł powinien mieć 11 kabli,mój ma 7 ;/ i nie wychodzi z niego biało czerwony kabel,na początku nie świeciła też kontrolka luzu ale znalazłem kostkę nigdzie nie podpięta i tam był ten kabel od kontrolki luzu,po złączeniu w tej kostce 2 kabli działa,w tej kostce jest też biały kabel z czerwonym paskiem(czyli od obrotomierza) naturalnie po połączeniu nie działa obrotomierz bo kostka powinna być podłączona do modułu...mówiąc krótko lipa,i chyba jedyne wyjście aby działał to kupno modułu co nie jest ,,opłacalne".

 

pozdro

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,w tej kostce jest też biały kabel z czerwonym paskiem(czyli od obrotomierza) naturalnie po połączeniu nie działa obrotomierz bo kostka powinna być podłączona do modułu...mówiąc krótko lipa,i chyba jedyne wyjście aby działał to kupno modułu co nie jest ,,opłacalne".

 

Hmm w sumie wyjściem jest sprzedanie zaegarów na alledrogo i kupno licznika rowerowego.

Ja swoją bicz kupiłem bez zegarów, założyłem licznik rowerowy, i kontrolke luzu zieloną - jak do pralki :icon_mrgreen: .

Obrotomierz w terenie nie potrzebny, predkościomierz chyba zakleję niebawem bo jak lecę z chłopakami czasem to aż strach patrzeć.

Pogoń licznik, ślimak i linkę-napewno znajdziesz kupców.

 

No chyba że śmigasz po szosie, ale w sumie wszytko da się obejść-instalacja w DRce jest prosta jak budowa cepa, ja prawie całą przerobiłem tak ze mam tylko światła, stop i kontrolkę luzu, kótra de facto jest psu w dupę.

 

 

yo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...