L0nger Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Wogole czemu ja Cie jeszcze na drodze nie widzialem? ;) Jacek! Ja mam takie ciśnienie już, a tu jeszcze musi mi komplet naprawczy wahacza od Olka przyjść i moja luba stoi rozebrana w garażu ; ( Jak zrobię drkę to NA BANK sie odezwę i wspólnie pośmigamy :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 (edytowane) Pewnie mnie odeślecie do tematu z śrubką ale zapytam... Moto ma nowy olej i jest po regulacji zaworów i gaźnika,ogólnie jest ok ale,dosyć topornie wchodzą biegi (szczególnie 2),ciężko znaleźć luz (i w czasie jazdy i na postoju) i do tego tak jakby ciągnęło troszkę sprzęgło,zrobiłem już tak parę km(na nowym i na starym oleju,na nowym minimalnie się poprawiło)...to ta felerna śrubka czy może jednak coś innego? Ma ktoś manuala z CAŁĄ instalacją elektryczną? Pozdrawiam Edytowane 4 Maja 2009 przez Korsaz Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Pewnie mnie odeślecie do tematu z śrubką ale zapytam... Moto ma nowy olej i jest po regulacji zaworów i gaźnika,ogólnie jest ok ale,dosyć topornie wchodzą biegi (szczególnie 2),ciężko znaleźć luz (i w czasie jazdy i na postoju) i do tego tak jakby ciągnęło troszkę sprzęgło,zrobiłem już tak parę km(na nowym i na starym oleju,na nowym minimalnie się poprawiło)...to ta felerna śrubka czy może jednak coś innego? Pozdrawiam W DR to normalka przynajmniej w mojej tak było. Jak nie możesz znaleźć luzu to go przegazuj i wtedy próbuj, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esperantos69 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam :) Mam Zamiar kupić w tym sezonie Suzuki DR 350 ... będę polował raczej na wersję SHC :) Tylko mam kilka pytań : -Czy mając 176cm wzrostu dosięgnę do ziemi nogami ? Dodam że na podwyższonej DT 80 bez problemu dosięgam do ziemi. -Czy opanuję tą DR bo w końcu mam 17lat i miałem mało do czynienia z motocyklami -Czy wgl. opłaca brać DR 350 jako pierwszy sprzęt do nauki w terenie ... dodam że nie chce kupywać żadnych 50'tek bo doszedłem do wniosku że nie opłaca mi się brać tak słabego moto ze wzgędu na moją posturę i wagę ... -Oraz czy mając ok 6k kupię Dr w dobrym stanie i starczy mi jeszcze na eksploatacje oraz paliwo itp ;P Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 (edytowane) Witam :) Mam Zamiar kupić w tym sezonie Suzuki DR 350 ... będę polował raczej na wersję SHC :) Tylko mam kilka pytań : -Czy mając 176cm wzrostu dosięgnę do ziemi nogami ? Dodam że na podwyższonej DT 80 bez problemu dosięgam do ziemi. -Czy opanuję tą DR bo w końcu mam 17lat i miałem mało do czynienia z motocyklami -Czy wgl. opłaca brać DR 350 jako pierwszy sprzęt do nauki w terenie ... dodam że nie chce kupywać żadnych 50'tek bo doszedłem do wniosku że nie opłaca mi się brać tak słabego moto ze wzgędu na moją posturę i wagę ... -Oraz czy mając ok 6k kupię Dr w dobrym stanie i starczy mi jeszcze na eksploatacje oraz paliwo itp ;P Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi :) Spokojnie dosięgniesz nogami (poczytaj cały temat,jest tu dożo napisane na temat wersji SHC i się zastanów czy na pewno SHC) Jak masz poukładane w głowie i nie będziesz odwalał bóg wie czego to luz ;D sam po 8tyś km na TS ,z 165 wzrostu latam bez problemu ;d Skok mocy jest spory,a szczególnie fakt że to 4t i całkiem inna charakterystyka silnika,nie mówiąc o oddawaniu mocy,jak opanowałeś podstawy jazy(biegi itd) to spoko,jak nie i to kompletnie pierwsze moto,to będziesz odkręcał na pewno i na pierwsze moto DR bym nie kupił jak w ogóle nie miałeś moto..no ale to ja :icon_rolleyes: Myślę że za 6k spokojnie kupisz,ja za moja dałem 6k z hakiem (dolicz kasę na rejestracje i podstawowe pierwsze wymiany) ORAZ NA ubranie(co najmniej 1,2k),no chyba że będziesz latał w adidaskach i tigerze :icon_rolleyes: .Spalanie nie jest kosmiczne,ale to też nie komarek :icon_mrgreen: Do zobaczenia :crossy: Edytowane 7 Maja 2009 przez Korsaz Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esperantos69 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Na motocykl przeznaczam 6k a na ubiór będę miał osobno 2k :) będzie to moje pierwsze moto :)... prowadzenie itp. mam opanowane bo wcześniej latałem i zle mi nie szlo ale tylko (i teraz mnie wyśmiejecie) głównie na skuterach więc z biegami mogę mieć problem ... mam dużo terenów do szlifowania moich umiejętności i bezpiecznej nauki tylko właśnie boję się mocy tego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTMGS125 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Witam kolegów;) Mam pytanko co do tłoka: jaki jest rozmiar nominalnego tłoka w dr 350?? Dzięki z góry:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Witam kolegów;) Mam pytanko co do tłoka: jaki jest rozmiar nominalnego tłoka w dr 350?? Dzięki z góry:) Witam! W serwisówce podają 78,940-78,955 <= mierzone 15 mm od dolnej krawędzi płaszcza tłoka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTMGS125 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Niechciał bym się chwalić :biggrin: Ale jestem szczęśliwym posiadaczem DR 350. A dokładniej stałem się dzis jej posiadaczem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTMGS125 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Mam jeszcze jedno pytanko: potrzebuje pierścieni do dr 350, ma ktoś na sprzedaż takie lub może mi podać jakieś namiary gdzie mógłbym je kupić ( głównie chodzi mi o olejowy, ale w sprzedaży są podobno tylko komplety;P) ?? Pozdro i dzięki! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 http://ekatalog.intercars.com.pl/?start=tree <= wchodzisz w zakłakde motocykle... i dalej już jasne:). pierscienie sa w katalogu Silnik/osprzęt>Blok silnika>Tłoki/Pierścienie. Tak jak piszesz, sprzedają tylko komplety (WISECO), musialbys zapytac czy pasują do innych tloków i czy w ogole są dostepne... włochatyDR - gratuluję zakupu!! mógłbyś podać link, żebym wiedział co kupiłeś??;) I mam jeszcze małą prośbę... czy ma ktoś moze kontakt do osby, która posiadałaby cześci silnikowe do DR, bo potrzebuję dwóch pierdół, no w sumie trzech: 1) po pierwsze primo urwał mi się ząb z zebatki (trybu) na wale korbowym, ktora obraca walek wyrownoważający http://picasaweb.google.pl/artwolf1984/Pul...168190017059986 2) po drugie primo:) poprzedni własciciel bardzo żywiołowo zmieniał biegi i w związku z tym starło się zazebienie mocujace dzwignię http://picasaweb.google.pl/artwolf1984/Pul...167811061328530 3) po trzeci primo ultimo:) rozebrałem silnik i okazało się, że jeden ze slizgów lancuszka rozrządu został !!pospawany!! przez jakiegoś artystę-rzeźbiarza... Jeśli któś takowe posiada w cenach przystępnych, to jestem żywo zainteresowany... Pozdrawiam, Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Niechciał bym się chwalić :biggrin: Ale jestem szczęśliwym posiadaczem DR 350. A dokładniej stałem się dzis jej posiadaczem :biggrin: gratulejszyn :icon_mrgreen: :clap: kopsnij foty Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfik Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 witam potrzebuje pomocy!!! mianowicie mam problem z moim dr350. silnik nie chce odpalic od kopa, na pych z górki odpala ale ledwo co. jak odpali to chodzi i jak lekko dodam gazu to sie dławi i gaśnie i znowu na pych bo inaczej nie da rady. zauważyłem że w ramie w oleju znajduje sie dużo paliwa!!! olej jest jak woda!!! i teraz mam zagadke którędy to paliwo się dostaje czy pierścienie przepuszczają czy uszczelka pod głowicą a może jeszcze jakaś inna przyczyna. jak bedziecie mieli jakieś sugestie to piszcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 (edytowane) Jesli tak to niepal jej bo zatrzesz głowice!! Jeśli olej jest taki zadki to mozesz coś uszkodzić. Bardzo możliwe ze puściły pierścienie. Daj lepiej moto do mechnika, bo naprawde pogorszysz tylko sprawe. Ps. Tu jest fotka którą obiecałem zrobić. Niebieska moja. Zółtek kolegi:D http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87eb021b69053f03.html Edytowane 11 Maja 2009 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.