superfastmario Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Koedzy-mam wielką prośbę-moze ktoś ma zdjęte przednie koło i mógł by mi podać długość tulejki dystansowej koła od strony zacisku. Powiedzcie mi czy macie przednie koło w osi? Bo moje nie jest (wieksza odległosc od strony zacisku) i nie wiem czy mam z tym walczyc. Z tulejką sprawa dość nagląca. Z goory dzięx. yo :flesje: Panowie ktoś się zlituje? yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Panowie ktoś się zlituje? yo Witam! Dokładnej długości tej tulejki to nie podam, bo jestem w przymusowej separacji z dyrą, ale u mnie koło jest w osi (ta sama odległość opony od lagi zarówo z lewej jak i prawej strony). Kiedyś mialem podobny problem z ustawieniem koła (większa odległość od strony zacisku), a rozwiązanie problemu okazało się prozaiczne. Nie wiem jak montowałeś koło, ale w clymerze elegancko podają całą procedurę... w skrócie => z tego co wyczytałem to najpierw dokręcasz na fast ośkę koła, potem dokręcasz ręką cztery małe śrubki które zapobiegają odkręceniu się ośki, kręcisz kołem i blokujesz za pomocą hamulca, zestawiasz motocykl z podnośnika, siadasz na dyrę i enegicznie kilka razy z zaciśnietym przednim hamulcem naciskasz na kierownice w dół, co spowoduje wycentrowanie ośki względem widelca, dopiero po tym dokręcasz kluczem wspomniane wczescniej cztery śrubki....uffff:) pownno być prosto, a jeśli nie to faktycznie coś ktoś musiał kombinować, ale gdyby to była wina tulejki, to chyba przecież tarcza mogłaby nie trafić w zacisk(?) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 No widzisz-dzięki. Ewidentnie mam coś poryte z tymi tulejkami. Najgorsze jst to że że jak miałem stare klocki to było ok. Teraz jak mam nowe to strasznie mi obciera i zauważyłem ze koło jest nie w osi. Czyli ewidntnie tulejka od strony tarczy. Musze teraz ztylko poczekac a ktos mi poda długosc do dam do wytoczenia. pzdr i dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
no_lukasz Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 (edytowane) jeśli ktoś byłby zainteresowany to mam do sprzedania kompletny plastikowy bak ACERBIS i gaźnik do dr 350 , propozycje na GG 4738988 [email protected] Edytowane 3 Marca 2009 przez no_lukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmos Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Jezeli chciałby ktos pewną Dr 350 SHC to sprzedaje swoją :( http://www.allegro.pl/item571756622_dr_350...na_allgero.html Jezeli chciałby ktos pewną Dr 350 SHC to sprzedaje swoją :( http://www.allegro.pl/item571756622_dr_350...na_allgero.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Witam,ma ktoś może do sprzedania DR'kę? ;] do 5500zł . I pytanie z innej beczki DR czy TT ? Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 (edytowane) zależy z którego roku tt :) i 350 czy 600? Edytowane 3 Marca 2009 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 tt 350 oczywiście,od 91 roku, jak wypada w porównaniu do drki ? konkretniej myślę nad tą http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M946489 może ktoś był? Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Yo. Odnosnie tej TTR to nic nie pisze o dokumentach. I jeszcze ta "rzeźba" z zawieszeniem - takie coś zmienia geometrie ramy i może spowodować, nawet nie może bo to jest raczej pewne, że motocykl będzie źle się prowadził. Jak chcesz w teren to jeszcze trzeba doliczyć ~350zł na kostki. Pzdr, Maciek p.s. na przyszlość jak chcesz pytać o jakiś motocykl z aukcji czy ogłoszenia to pisz w temacie odnoszącym sie do danej maszyny lub w "co kupić, wybrać?" pzdr p.s.2 poszukaj na forum bo z tego co pamietam był na forum temat o porównaniu dr350 to ttr350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Smutny jest fakt że nie doczekałem się odpowiedzi na forum,co do długosci tulejki. Napisze więc dla potomnych. -tulejka od stony zacisku-25,5mm -ślimak, ew tulejak która można go zastąpić-37,5mm Info od kolegi Lichy z Boostera z Katowc. Dzięki Licha raz jeszcze. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Smutny jest fakt że nie doczekałem się odpowiedzi na forum,co do długosci tulejki. Napisze więc dla potomnych. -tulejka od stony zacisku-25,5mm -ślimak, ew tulejak która można go zastąpić-37,5mm Info od kolegi Lichy z Boostera z Katowc. Dzięki Licha raz jeszcze. yo W sumie to chyba lepiej że dowiedziałeś sie konkretu od fachowca a nie jakiejś sciemy która do niczego by Cię nie doprowadziła. Może Licha miarę sciagał z mojego koła;) bo moja DR była u doktora:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Witajcie. Mam problemy z rozrusznikiem. Rozmontowałem go dzisiaj. Wydaje mi się, że wszystko jest w porządku. Natomiast nadal nie ma żadnej reakcji na starter :rolleyes: Obejrzałem sam guzik - wygląda na ok. Przeglądnąłem z grubsza kable i też nic nie widzę. Jako, że w ogóle nie znam się na elektryce, to mam pytanie do tych co się znają. Co i gdzie po kolei zmierzyć, aby dojść co i jak? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Sprawdz też przekaźnik rozrusznika, jest on pod siedzeniem. Powinno się go rozebrac i wyczyścic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 (edytowane) Czy ten przekaźnik rozrusznika jest rozbieralny? Powiedzcie mi, czy te dwa mniejsze bolce na przekaźniku rozrusznika są od guzika startera, który zamyka obwód i wtedy płynie napięcie przez ten przekaźnik? Bo po naciśnięciu guzika nie pojawia się żadne napięcie na wyjściu z tego przekaźnika, a akumulator ma nawet trochę ponad 12V :confused: Edytowane 12 Marca 2009 przez hetfield Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Powinien być rozbieralny, a przynajmiej w mojej secie jest. Ten przekaźnik jest pod siedzeniem, ale niewiem jak on wygląda w 350tce. Ja do swojej kupiłem jakiś chiśnki zamiennik i chodzi. Poszukaj, może coś znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.