BarryDR Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Jak wymienic lozyska kol przednich?zdemontowalem kolo wyciagnalem simering ale nie wiem jak mam sie do tego zabrac.Lozyska sie wybija?Czy jest jakis zimmering? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxhasz Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 MMM do wyciągnięcia łożysk z przedniego koło przydał by ci się ściągacz do łożysk. Ja taki posiadam do swojego moto i nigdy się nie bawiłem w wybijanie innymi metodami. Jeżeli masz możliwość zdobycia ściągacza to osadzasz w łożysku nasadkę, pręt blokujący wkładasz od drugiej strony i osadzasz w nasadce i wybijasz łożysku uderzając w pręt. Nie jest to trudna robota, lecz trzeba posiadać ściągacz. Najlepszą opcją jest pójść do jakiegoś serwisu. Zrobią ci to za 10 - 20 wraz z montażem nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Witam kolegow....Mam pytanie czy w DR 350 występował nikasil ?? W DR masz tuleję żeliwną dlatego producent dopuszcza chyba ze 3 szlify cylindra.Hehe. pozdro Jak wymienic lozyska kol przednich?zdemontowalem kolo wyciagnalem simering ale nie wiem jak mam sie do tego zabrac.Lozyska sie wybija?Czy jest jakis zimmering? Pozdrawiam Jest taka troche przekombinowana i upierdliwa metoda ale skuteczna.Jak juz masz łozyska odsłoniete to z jednego usuwasz wianuszek (ten co trzyma kulki) a poźniej przesuwasz kulki na jedna stronę i wyciagsz je (po jednej) i wyjmujesz bieżnie wewnętrzna.Poźniej wyciągasz tą tulejkę co jest w piaście kołą pmiedzy łożyskami i wybijasz łożysko kóre jest całe.Pozostaje jeszce włożyc bieźnie wewnętrzną do rozebranego łożyska i trochę kulek i wybić łożysko.Poźniej tylko wbijasz nowe pamiętając żeby włożyć tulejkę pomiędzy łóżyska. Pamiętaj że uderzamy tylko w krawędź zewnętrzną łóżyska-tzw bieznie zewętrzną. Mozesz użyć rurki o odp. średnicy lub klucza nasadkowego (do grzechotki). Robiłem tak już kiedyś i jet to przekombinowane jak już napisałem ale skuteczne i łożyska wybija się bardzo łatwo. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 (edytowane) Dobry! Ostatnio mnie zainteresowala DR 350 N, zawias z RMX'a bodajze, plastikowy bak, zero akusia, 113 itp. itp...Pytanko do kogos kto mial do czynienia z ta wersja. Czy jest znaczna roznica pomiedzy "N" a "S"? Zastanawiam sie nad kupnem i zostala by mi kasa zeby silnik zrobic na praktycznie nowy i do tego jeszcze koła SM. I teraz kolejne pytanie sie nasuwa czy w stosunku do "S" jest ciezej dostac czesci? zwlaszcza silnikowe, inny gaznik, i chyba walek tez inny...PS. chce startowac w zawodach typu Cross Contry bo dostalem fajna oferte od znajomego, oczywiscie zadna walka o podium, tylko zabawa. Startowalem moja S'ka ale ciezko bylo. Takze liczyc sie bedzie mniejsza waga i bardziej "żwawy" silnik.Z gory dzieki za pomoc. Edytowane 8 Listopada 2008 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Hmm.Z tego co wiem to wersja N ma koła i zawias od RMXa i gaźnik z pompką przyspieszajacą.Silnik generuje 30KM i moto waży 113Kg ale nie wiem czy na sucho czy z płynami.Słyszałem ze ten gaźnik zamienia wersję S w potwora.Możesz jeszcze ogołocić Skę z wszystkiego łącznie z aku.Moja jest wykastrowana z wszystkiego co się udało usunąć ale działają światła mijania, długie i mam STOP (bez aku). Zamiast zegarów mam licznik rowerowy. Myślę że z 5kg wywaliłem.Niestety nie mam jak zważyć mojej Suzi, dało by mi to obraz ile zszedłem z wagi-ofkoz miejmy świadomość że wyczyna z tego nie zrobimy. BTW nie lepiej kupić np Honde XR400 niż celować w motocykl, który jest bardzo trudny do zdobycia?Nie wiem jak wypada porównanie Nki do XRy ale porównanie Ski do XRy wypada blado na niekorzyść Suzuki.I jest to opinia mojego dobrego kolegi co się uganiał kilka lat na DR i miał okazję polatać Hondą kilka razy w terenie.Chociaż jak szukasz lekkiego żwawego moto to chyba tylko jakiś Husaberg. Husqwarna czy KTM w Hard Enduro. No ale to tak na marginesie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxhasz Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Hey. Przepraszam że tak wypytuje, ale nie chcę jechać na darmo. Powiedzcie, czy ktoś może był oglądać tą DR z woj. opolskiego. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1039914 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 (edytowane) SPRZEDAM !!!! http://www.allegro.pl/show_item.php?item=480057014 Edytowane 11 Listopada 2008 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekp Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Jaki olej lac?teraz mam castrol racing 10w40 zamowic teraz ten ? http://www.allegro.pl/item474462738_gpmoto...oss_enduro.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 A jaki masz zalany teraz półsyntetyk czy syntetyk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 mario, faktycznie lepiej poszukac czegos innego... 2 DR'ki juz byly w moich rekach wiec trzeba probowac czegos nowego :rolleyes: Po ostatnich zawodach cross country sklanialbym sie bardziej w strone el. rozrusznika. Jedyna sensowna opcja to DR-Z 400 E. S'ke mam teraz ale mi jej szkoda na takie zawody.Zima idzie to bedzie duuuzo czasu na rozmyslania ;) Dzieki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Jaki olej lac?teraz mam castrol racing 10w40 zamowic teraz ten ? http://www.allegro.pl/item474462738_gpmoto...oss_enduro.html Kolego ja wlałem teraz do swojej Suzi Platinium 10w\50 no i powiem Ci ze zanim go nalałem motocykl minimalnie kopcił jak dobrze przegazowałem, kiedy zmieniłem olej na wyzej wymieniony te objawy całkowicie znikły ;) wiec moim zdaniem wypróbój platinium, ja nalałem i niezałuje wydaych 40złoty z hakiem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Po ostatnich zawodach cross country sklanialbym sie bardziej w strone el. rozrusznika. Nie wiem jak to jest na zawodach ale masz rację celując w E-starter.Mam dopiero kilka wyjazdów na DR za sobą ale zasmakowałem już jak to jest jak moto zgaśnie na podjeździe lub się zaleje po glebie i człowiek kopie i kopie aż zaczyna się rozbierać z gorąca.Ale jeśli chodzi o mnie to jest to kwintesencją enduro właśnie. Walka ze sobą i z maszyną. W zeszłą sobotę właśnie chłopakom pogasły sprzęty pod górę z kamerdolcami i za czorta nie chciały zapalić.Musieliśmy zawrócić ze szlaku i zjechali na luzie. Na płaskim już zagadały i pojechaliśmy inna drogą. A co do wyboru wiatrołapa lub moto z chłodnicą to są takie skrajne opinie że masakra.Wiem jedno-gdybym nie jeździł na wiatrołapie to bym parę razy wracał z boota po glebach w górach. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxhasz Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Jak już poruszono temat drz 400 to i ja mam do Was pytanie. Od jakiegoś czasu mam zamiar zacząć bawić się w terenie. Na motorze śmigam już 2 lata, lecz tylko po drogach. Moje umiejętności w terenie są, powiedzmy sobie szczerze marne. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad dwoma motocyklami marki Suzuki - DR 350 SE i DRZ 400 S lub E. Coraz poważnej zaczyna myśleć o drz. I tu pojawia się moje pytanie. Czy lepiej kupić słabszą dr 350 i uczyć się na niej jazdy w terenie czy lepiej zainwestować więcej w drz i mieć motocykl na parę dobrych lat. Z góry dzięki za wasze opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Od dłuższego czasu zastanawiam się nad dwoma motocyklami marki Suzuki - DR 350 SE i DRZ 400 S lub E. Coraz poważnej zaczyna myśleć o drz. I tu pojawia się moje pytanie. Czy lepiej kupić słabszą dr 350 i uczyć się na niej jazdy w terenie czy lepiej zainwestować więcej w drz i mieć motocykl na parę dobrych lat. Wiesz ja kupiłem DR350S po 4 latach na szosie i nie mam jak na razie wiekszych problemów z jazda w terenie a z każdym wyjazdem jest coraz lepiej.Oczywiście gleby się zdarzają nawet po kilka podczas jednego wyjazdu ale niegroźne.Generalnie to od nas zależy z czy dostosujemy predkośc do umiejętnosci.Na drugi wyjazd po kupnie dr pojechałem w góry, i dałęm sobie radę bez stresu ale jadąc odpowiednio d umiejętnosci iwyczucia motocykla. Co do wyboru motocykla to w DRce pzreszkadza mi tylko kanapa, któa nie pzrebiego płąsko jak w nowoczesnych motocyklach enduro i pzredni zawias z któym za cholerę nie mogę sie dogadać pomimo że mam nowy olej itd.W ogóle ciężko jest na cos się zdecydować.Ja rozpoczynałem poszukiwania od KTM LC4 400 z lat 90'.ALe wybrałęm wiatrołapa ze względu na to ze nie ma co popsuć podczas gleby. Decyzja należy do Ciebie bo mocowo z DR-Z nie powinna nastręczać problemów bo latasz na moto po szosie więc masz już czucie w prawej ręce wyrobionei pojęcie o jeździe też jest, konstrukcyjnie za to jest motocyklem o wiele bardziej nowoczesnym, chociaż z tego co czytałę mna tym forum nie obeszło sie bez wpadek ale to już musisz poczytać sam.Alternatywą jest jeszcze Honda XR400.Ale ciiii :clap: yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam!Szybkie pytanko Panowie (i Panie). W jaki sposob zamontowac szybko i sprawanie nowe oslony przednich lag? Przyznam szczerze ze mialem do tej pory do czynienia tylko z wersjami shc i nie mam zielonego pojecia. Owa wymiana to tylko kosmetyka- zawieszenie sprawne i szczelne- tylko kolor nie ten;) Aha-bylbym tez wdzieczny gdby ktos podal mi srednice owych oslon. Z gory dziekuje! Pozdrawiam! pawelmxfoto.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.