DEAD Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Zapchał się kranik, zapchał się wlot do komory pływakowej, wiesza Ci się pływak....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Kranik sprawdzałem i paliwo leci dobrze zarówno na ON jak i RES. Wszystkie wloty, dysze i wężyki były myte i sprawdzane. Jak sprawdzić wieszanie się pływaka? Jak ustawiałem poziom paliwa to obracałem gaźnik do góry nogami i poruszałem kilka razy sprawdzając ruch pływaka i zaworka iglicowego. Wszystko wyglądało ok :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) Natomiast po ok. 3 minutach silnik zaczął nie równo chodzić. Słabo reagował na śrubę wolnych obrotów. Przy próbie dodania gazu silnik się dusił lub nawet całkowicie gasł :/ z Twojego opisu wynika ze zalewa Ci gaźnik, ustaw dobrze srube sklady mieszanki, na rozgrzanym silniku, wkręć ja do końca i wykręcaj powoli i zostaw ja w momencie gdy silnik bedzie mial najwieksze wolne obroty (nie zawsze jest to 1 obrót) max 2 obroty.sprawdz jeszcze filtr powietrza a przy okazji moze sie komus przyda:sprzedam łańcuszek rozrządu do DRki, nowy D.I.D, mialem na zapas a moto nadawno sprzedałem.http://www.allegro.pl/item426410880_suzuki...zrzadu_did.html Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez john_00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Tylko jak wykręcać śrubę mieszanki jeśli mam niecały 1 cm miejsca miedzy gaźnikiem, a rozrusznikiem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) Tylko jak wykręcać śrubę mieszanki jeśli mam niecały 1 cm miejsca miedzy gaźnikiem, a rozrusznikiem :/ aaa :buttrock: , napisalem jak robilem u siebie (ja malem wersje bez rozrusznika :crossy: )to chyba zostaje tylko wykrecanie o 0,25 obrotu i sprawdzanie. Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez john_00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Coś muszę pokombinować bo mnie krew zaleje jak mam kilka razy dziennie wymontowywać i montować ten gaźnik. A Ty miałeś podobne problemy, że tak eksperymentowałeś ze śruba mieszanki? Btw. Widzę, że obaj jesteśmy również z forum EA :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 do sprzedania deerka, nie długo będzie też na otomoto (pewnie jutro) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=104517 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr Żwirek Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 hetfield jak wysoko w końcu ustawiłeś tą iglicę? jak będzie za nisko to moto przy dodawaniu gazu też będzie mulił, kichał, prychał. Sprawdzałeś stan gumowej membrany?Rozumiem, że po tych 3 minutach wyłączasz ssanie jeśli odpalałeś Z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) Generalnie mam ustawiona iglicę na 3-cim ząbku. Próbowałem też ustawić na 4-tym, ale raczej nie było różnicy. Membrana jest cała i ma raczej prawidłowy kształt. Te 2-3 minuty to motocykl chodził dobrze już na wolnych obrotach (ustawione 1500). Po kilku przegazowaniach obroty same spadają do np. 1000-1250 i zaczyna silnik nie równo chodzić, a przy dodaniu gazu dławi się i gaśnie :/ Powiedzcie mi, czy w takiej sytuacji paliwa jest za dużo czy za mało? :/ Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez hetfield Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr Żwirek Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Po kilku przegazowaniach obroty same spadają do np. 1000-1250 i zaczyna silnik nie równo chodzić, a przy dodaniu gazu dławi się i gaśnie :/ Powiedzcie mi, czy w takiej sytuacji paliwa jest za dużo czy za mało? :/a sprawdzałeś jak wygląda świeca po takim zdławieniu? Ostrożnie z wykręcaniem i wkręcaniem świecy. Zobacz też czy gumowy łącznik między gaźnikiem a głowicą nie ma jakichś nieszczelności. Za gaźnikiem wszystko musi być elegancko szczelne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Generalnie mam ustawiona iglicę na 3-cim ząbku. Próbowałem też ustawić na 4-tym, ale raczej nie było różnicy. Membrana jest cała i ma raczej prawidłowy kształt. Te 2-3 minuty to motocykl chodził dobrze już na wolnych obrotach (ustawione 1500). Po kilku przegazowaniach obroty same spadają do np. 1000-1250 i zaczyna silnik nie równo chodzić, a przy dodaniu gazu dławi się i gaśnie :/ Powiedzcie mi, czy w takiej sytuacji paliwa jest za dużo czy za mało? :/Jak masz standardowy wydech bez przeróbek to iglicę ustaw na środkowym położeniu, śrubę składu mieszanki wykręć o 1,5 obrotu, poziom paliwa musisz pewnie przestawić, bo albo jest go za dużo albo za mało. Miałem podobne problemy z moją DR'ką, musisz sam dojść metodą prób i błędów. Powiem tak, jeżeli Twój motocykl nie ma żadnych przeróbek i jest w dobrym stanie technicznym to ustaw gaźnik standardowo, tą blaszkę od pływaka tak ustaw żeby mniej więcej w położeniu środkowym ani odgięta do góry ani do dołu. Poza tym to ustawianie na suwmiarkę to sobie możesz odpuścić, ja tak robiłem ale to nie jest miarodajne bo łatwo tutaj o pomyłkę w pomiarach tym bardziej, że w zaworku iglicowym jest jeszcze ten "guziczek" który się chowa w tym zaworku. Może najpierw ustaw iglicę tak jak mówię na środkowym ząbku, jeśli to wiele nie da to podnieś iglicę o 1 ząbek ( czyli na iglicy tą zapinkę ustaw o 1 ząbek niżej tak dla jasności ), tutaj już nie masz więcej co kombinować, co do wolnego schodzenia z obrotów to kombinuj śrubą składu mieszanki i jak pisałem wcześniej ustaw na ok 1,5 obr. To że wolno schodzi z obrotów to właśnie wina tej śrubki ale także ustawienia pokrętła regulacji obrotów postojowych, ponieważ ono odpowiada za uchylenie przepustnicy ( tej blaszanej ) i jak wolno schodzi to możesz próbować ją wykręcać, to powinno pomóc. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Coś muszę pokombinować bo mnie krew zaleje jak mam kilka razy dziennie wymontowywać i montować ten gaźnik. A Ty miałeś podobne problemy, że tak eksperymentowałeś ze śruba mieszanki? Żeby ustawić iglicę gaźnik trzeba wyjąć. Ale do ustawiania składu mieszanki wystarczy poluzować zaciski z jednej i z drugiej strony gaźnika i lekko go przekręcić. Wtedy da się włożyć śrubokręt. Przynajmniej u mnie tak się daje, a mam wersję z rozrusznikiem. Btw. Widzę, że obaj jesteśmy również z forum EA :) Hehe, nie tylko wy dwaj :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam. No faktycznie jest tu spora reprezentacja EA :wink: . W takim razie idę grzebać przy gaźniku. BTW. Właściwie aby ustawić iglicę też nie trzeba wyjmować gaźnika. Wystarczy zdjąć siedzenie, bak i przekręcić delikatnie gaźnik, żeby mieć dobre dojście do dwóch śrub od górnej pokrywy gaźnika :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) A Ty miałeś podobne problemy, że tak eksperymentowałeś ze śruba mieszanki? ja u siebie regulowałem gaźnik od początku i bylo OK. U mnie jeszcze pojawił sie problem z obrotami, bardzo wolno spadały, okazało sie że miałem pękniętą membrane/gume miedzy cylindrem a gaznikiem :bigrazz: Btw. Widzę, że obaj jesteśmy również z forum EA :clap: ;) Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez john_00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam wszystkich. Udało mi się w miarę uruchomić DR-kę. Wolne obroty troszkę jeszcze falują, ale jest zdecydowanie lepiej niż było. Ustawiłem iglicę na trzecim ząbku, śruba mieszanki 2,5 obrotu, blaszkę pływaka odgiąłem w miarę poziomo (odpuściłem testowo pomiary suwmiarką). Motocykl pali na dotyk. Wchodzi i schodzi z obrotów. Po rozgrzaniu obroty są jako-tako stabilne (+-200), ale ideału jeszcze nie ma. Natomiast zauważyłem jeszcze dwa mankamenty: 1. Czasem (pomimo ustawionych 1500 obrotów) obroty zatrzymują się przy zejściu na 2000, a po przegazowaniu spadają już do ustawionych 1500. 2. Zauważyłem coś na kształt "turbo dziury". W pierwszej fazie dodawania gazu, silnik jakby lekko się zastanawiał czy aby na pewno przyśpieszyć. Trwa to ułamek sekundy, no chyba że zatrzymamy manetkę po dodaniu odrobiny gazu, wtedy czuć że silnik troszkę się dusi i delikatnie szarpie. Zapewne przy dodawaniu gazu, na początku dostaje czegoś za dużo albo za mało? :/ Edytowane 29 Sierpnia 2008 przez hetfield Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.