Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moja Dr 350, wymieniłem tłok na Wiseco do tego nowa tuleja a sprzęt kopci niemożliwie na niebiesko , jest jeszcze w fazie docierania i generalnie nie przekroczyłem 5 tyś obrotów , czy może to byc wina oleju ( shell 10W40 syntetyk) czy może coś innego , dodam że odpala bardzo ładnie , praktycznie na strzał , silnik pracuje idealnie i cicho . Co o tym myślicie?

 

niech moto pochodzi chwile i przejedz sie krótka traske bez katowania. Niech sie moto "ułoży" i przepali resztki oleju. Olej OK.

Wymieniłeś uszczelniacze zaworowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę ze pierścionek olejowy jest źle założony. Głownie chodzi mi o ta sprężynkę znajdującą sie po miedzy dwoma pierścionkami. jeżeli sprężynka będzie założona na siebie to wtedy motor bierze olej. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z moja Dr 350, wymieniłem tłok na Wiseco do tego nowa tuleja a sprzęt kopci niemożliwie na niebiesko , jest jeszcze w fazie docierania i generalnie nie przekroczyłem 5 tyś obrotów , czy może to byc wina oleju ( shell 10W40 syntetyk) czy może coś innego , dodam że odpala bardzo ładnie , praktycznie na strzał , silnik pracuje idealnie i cicho . Co o tym myślicie?Mój głos też powędrował na DR .

W pierwszej fazie docierania powinno zalać się olej mineralny, przynajmniej ja tak zrobiłem bo też zmieniłem tłok na Wiseco. Jednak nie od oleju moto Ci kopci, koledzy dobrze podpowiadają, coś z pierścieniami albo uszczelniacze zaworowe. Jak długo moto chodziło po remoncie?

Pozdrawiam.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniałem uszczelniaczy , i to był błąd , nawet nie rozbierałem głowicy bo wszystko ładnie wyglądało , po remoncie mam najechane dopiero 100 km , po drogach leśnych bez orki , w następnym tygodniu dopiero ją rozbiorę to będę wiedział co jest przyczyną .Dzięki Panowie za podpowiedzi, Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdziles jaki byl luz na zamkach pierscienie w cylindrze? U mnie przed remontem wsadzilem sczelinomierz 90 wiec zarla olej niesamowicie, po szlifie luz na tzw zyletke:). Zrobilem szlif, nowy tlok, walek, dzwigienki, lancuszek, uszczelniacze, tarcze sprzeglowe, dotarcie zaworow. Teraz smiga jak ta lala:) Rozbierz glowice i wymien uszcelniacze to koszt 9zl za sztuke firmy athena orginalne cos kolo 20zl szt. Przy okazji dotrzyj zawory i sprawdz czy ci nie puszcza kompresji przez zawory.

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdziles jaki byl luz na zamkach pierscienie w cylindrze? U mnie przed remontem wsadzilem sczelinomierz 90 wiec zarla olej niesamowicie, po szlifie luz na tzw zyletke:). Zrobilem szlif, nowy tlok, walek, dzwigienki, lancuszek, uszczelniacze, tarcze sprzeglowe, dotarcie zaworow. Teraz smiga jak ta lala:) Rozbierz glowice i wymien uszcelniacze to koszt 9zl za sztuke firmy athena orginalne cos kolo 20zl szt. Przy okazji dotrzyj zawory i sprawdz czy ci nie puszcza kompresji przez zawory.

Mam pytanko ile Cię wyszedł cały remont?? Wałek regenerowałeś czy nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czy takie suzuki dr 350 gdy sie nim jedzie po lesie założmy na 5tce to na zakrecie dy sie da cały gaz jest mozliwosc ze bedzie krecił kołami lub na 4ce oczywiscie w lesie a na którym biegu suzuki idzie z samego gazu na koło bo jezeli z wysokich np 3 lub 4 to odpada bo jest za mocne:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła zawsze się będą kręcić ;) A co do iścia na koło to chyba trzeba by go mocno szarpnąć żeby poszedł z 3-4. Ale na dr nie jeździłem niech ktoś mnie poprawi jeśli mówie źle.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czy takie suzuki dr 350 gdy sie nim jedzie po lesie założmy na 5tce to na zakrecie dy sie da cały gaz jest mozliwosc ze bedzie krecił kołami lub na 4ce oczywiscie w lesie a na którym biegu suzuki idzie z samego gazu na koło bo jezeli z wysokich np 3 lub 4 to odpada bo jest za mocne:(

Masz bardzo dziwne kryteria wyboru maszyny... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pikus ile cie wyszedl caly remont?? I czy moglbys napisac ile za co dales?? Mam podobnie cala gore do roboty tzn glowica walek popychacze lancuszek tlok szlif no i uszczelki ;/ ;p No ale pocieszam sie tym ze jak to zrobie to moto bedzie chulalo jak glupie! A wlasnie czy to prawda ze dr 350 bo wymianie czesci na nowe lub zregenerowaniu jest prawie o dwa razy silniejsze niz pod koniec gdy jeszcze stare czesc smigaly prawie na zurzyciu?? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...