john_00 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Mam problem z moja Dr 350, wymieniłem tłok na Wiseco do tego nowa tuleja a sprzęt kopci niemożliwie na niebiesko , jest jeszcze w fazie docierania i generalnie nie przekroczyłem 5 tyś obrotów , czy może to byc wina oleju ( shell 10W40 syntetyk) czy może coś innego , dodam że odpala bardzo ładnie , praktycznie na strzał , silnik pracuje idealnie i cicho . Co o tym myślicie? niech moto pochodzi chwile i przejedz sie krótka traske bez katowania. Niech sie moto "ułoży" i przepali resztki oleju. Olej OK. Wymieniłeś uszczelniacze zaworowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 A ja myślę ze pierścionek olejowy jest źle założony. Głownie chodzi mi o ta sprężynkę znajdującą sie po miedzy dwoma pierścionkami. jeżeli sprężynka będzie założona na siebie to wtedy motor bierze olej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Mam problem z moja Dr 350, wymieniłem tłok na Wiseco do tego nowa tuleja a sprzęt kopci niemożliwie na niebiesko , jest jeszcze w fazie docierania i generalnie nie przekroczyłem 5 tyś obrotów , czy może to byc wina oleju ( shell 10W40 syntetyk) czy może coś innego , dodam że odpala bardzo ładnie , praktycznie na strzał , silnik pracuje idealnie i cicho . Co o tym myślicie?Mój głos też powędrował na DR .W pierwszej fazie docierania powinno zalać się olej mineralny, przynajmniej ja tak zrobiłem bo też zmieniłem tłok na Wiseco. Jednak nie od oleju moto Ci kopci, koledzy dobrze podpowiadają, coś z pierścieniami albo uszczelniacze zaworowe. Jak długo moto chodziło po remoncie?Pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Nie zmieniałem uszczelniaczy , i to był błąd , nawet nie rozbierałem głowicy bo wszystko ładnie wyglądało , po remoncie mam najechane dopiero 100 km , po drogach leśnych bez orki , w następnym tygodniu dopiero ją rozbiorę to będę wiedział co jest przyczyną .Dzięki Panowie za podpowiedzi, Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) a sprawdziles jaki byl luz na zamkach pierscienie w cylindrze? U mnie przed remontem wsadzilem sczelinomierz 90 wiec zarla olej niesamowicie, po szlifie luz na tzw zyletke:). Zrobilem szlif, nowy tlok, walek, dzwigienki, lancuszek, uszczelniacze, tarcze sprzeglowe, dotarcie zaworow. Teraz smiga jak ta lala:) Rozbierz glowice i wymien uszcelniacze to koszt 9zl za sztuke firmy athena orginalne cos kolo 20zl szt. Przy okazji dotrzyj zawory i sprawdz czy ci nie puszcza kompresji przez zawory. Edytowane 7 Maja 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam panowie. Ponownie mam piekną suzuki dr 350 s do sprzedania. Bardzo polecam. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M761459 Już wielu forumowiczów cieszy sie sprzetami z mojej stajni. Buli DR :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 a sprawdziles jaki byl luz na zamkach pierscienie w cylindrze? U mnie przed remontem wsadzilem sczelinomierz 90 wiec zarla olej niesamowicie, po szlifie luz na tzw zyletke:). Zrobilem szlif, nowy tlok, walek, dzwigienki, lancuszek, uszczelniacze, tarcze sprzeglowe, dotarcie zaworow. Teraz smiga jak ta lala:) Rozbierz glowice i wymien uszcelniacze to koszt 9zl za sztuke firmy athena orginalne cos kolo 20zl szt. Przy okazji dotrzyj zawory i sprawdz czy ci nie puszcza kompresji przez zawory.Mam pytanko ile Cię wyszedł cały remont?? Wałek regenerowałeś czy nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Mam pytanko czy takie suzuki dr 350 gdy sie nim jedzie po lesie założmy na 5tce to na zakrecie dy sie da cały gaz jest mozliwosc ze bedzie krecił kołami lub na 4ce oczywiscie w lesie a na którym biegu suzuki idzie z samego gazu na koło bo jezeli z wysokich np 3 lub 4 to odpada bo jest za mocne:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Koła zawsze się będą kręcić ;) A co do iścia na koło to chyba trzeba by go mocno szarpnąć żeby poszedł z 3-4. Ale na dr nie jeździłem niech ktoś mnie poprawi jeśli mówie źle. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Mam pytanko czy takie suzuki dr 350 gdy sie nim jedzie po lesie założmy na 5tce to na zakrecie dy sie da cały gaz jest mozliwosc ze bedzie krecił kołami lub na 4ce oczywiscie w lesie a na którym biegu suzuki idzie z samego gazu na koło bo jezeli z wysokich np 3 lub 4 to odpada bo jest za mocne:(Masz bardzo dziwne kryteria wyboru maszyny... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 kup 125cc to napewno spełni twoje wymagania :D Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 kup 125cc to napewno spełni twoje wymagania :Dnie kupie 125 wyczynu bo jest drogi w utrzymaniu a enduro 125 miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Panowie da rade wyrwac jakąs DR 350 bez papieru,na chodzie za 4tys? czy bedzie ciężko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Da rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoś Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Pikus ile cie wyszedl caly remont?? I czy moglbys napisac ile za co dales?? Mam podobnie cala gore do roboty tzn glowica walek popychacze lancuszek tlok szlif no i uszczelki ;/ ;p No ale pocieszam sie tym ze jak to zrobie to moto bedzie chulalo jak glupie! A wlasnie czy to prawda ze dr 350 bo wymianie czesci na nowe lub zregenerowaniu jest prawie o dwa razy silniejsze niz pod koniec gdy jeszcze stare czesc smigaly prawie na zurzyciu?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.