biedron Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Ok, a powiedzcie mi jeszcze, która to śruba do składu mieszanki (nr)?Rozumiem, że żeby rozebrać gaźnik i dostać się do iglicy to trzeba zdjąć bak?http://www.wrzuta.pl/obraz/5UbBTTLsnQ/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Ok, a powiedzcie mi jeszcze, która to śruba do składu mieszanki (nr)?Rozumiem, że żeby rozebrać gaźnik i dostać się do iglicy to trzeba zdjąć bak?http://www.wrzuta.pl/obraz/5UbBTTLsnQ/ Tak naprawdę, to nic bym nie rozbierał. Ja w swojej DR mieszałem w gaźniku i żałowałem, bo nie potrzebnie. Ktoś wczześniej tak jeździł i pewnie było dobrze. Najpierw zacząłbym od zmiany świecy. Świeca to podstawa!!!! Moja DR już nie chciała pod koniec przed sprzedażą jeździć, myślałem że silnik padł, bo jechała za chwile buuuu, postała minute szła dalej i tak wkółko, zmieniłem świece, to nie ten motocykl. A ta świeca była prawie nowa, miała zaledwie 1500km, poźniej założyłem platynową za 56 zł i nawet lepiej zapałał i równiej chodził na wolnych. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 No rzeczywiście, najprościej zacząć od sprawdzenia świecy i tak też zrobię na początek. Świeca jest NGK Iridium i wg mnie jest ok. Na końcach elektrod kolor jest brązowy. W koło przy gwincie była czarna sadza, która dość łatwo odstała. Wyczyściłem i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Sprawdź filtr powietrza, wypierz go i nasącz olejem. Może gaźnik brudny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 (edytowane) filtr powietrza umyłem i nasączyłem.Chyba trzeba się będzie wziąć za gaźnik. Jutro wywoże moto na wieś, robię 1-wszy przegląd techn., a w środę przy nim pogrzebię krok po kroczku żeby nic nie zepsuć :crossy:Od czego zacząć czyszczenie? Edytowane 28 Kwietnia 2008 przez biedron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 w gaźniku nie ma opcji od czego zacząć, po prostu rozbierasz i czyścisz co jest brudne, delikatnie go rozbieraj i pamiętaj co gdzie było. Ja za pierwszym razem musiałem podjechać do domu po lapka z serwisówką bo nie pamiętałem jak to do kupy poskładać :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Tak właśnie zamierzam :clap:Jutro biorę się za robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoś Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Siemeczka! Ja znow w sprawie tej nieszczesnej glowicy. Jakbyscie cos wiedzieli to dajcie znac, chodzi mi o glowice w dobrym stanie lub caly silnik tez w dobrym lub B dobrym stanie. Pozdro i prosze o pomoc;p Sorki za styl pisania ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 gdzie kupic śrubę główną do spuszczania oleju i czy można ją kupić samodzielnie. Moja dokańcza już swój żywot. Byłem w kilku sklepach metalowych i nikt nie ma, ani nie potrafi mi polecić gdzie się w tej sprawie udać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ja kupowałem sporo gratów w SUZUKI Jaskłowski. Powinni mieć i wbrew pozorom ceny nie są aż tak straszne. Np za nowy ślizg łańcucha oryginał suzuki made in Japan zapłaciłem 130zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Panowie mam pytanko. Dlaczego DR 350 są duzo drozsze niz DR 650?. Czym sie róznia te 2 motocykle oprócz pojemnoscią?. Za tą samą kase mozna kupic DR 650 z 2000r a 350 z 95. Czy 650 miały gorsze silniki czy jak to jest?.Bardzo prosze panowie o rady. Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Na pewno róznią sie KM , 350ccm ma ich mniej wiecej 30, widzialem roznce(27KM,33KM) pewnie to blokady itdDr 650 ma koło 50KM jesli dobrze pamietam. OGólem suzuki dr 350 jest praktyczniejszy w teren.. Wydaje sie bardziej agresywny, mniej pali i chyba jest lzejszy... Mialem stycznosc tylko z 350 ale polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 650 jest raczej na lżejszy teren, a 350 na cięższy teren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Bo kolega chce kupic DR 350 ale zastanawia sie teraz nad 600 bo są tańsze. Dziękuje za odpowiedzi,z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoś Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Nie wiecie ile kosztują popychacze zaworowe do dr 350?? Wlasnie mozecie mi podac jakas strone sklepu z czesciami do dr 350, moze tez byc strona firmy zajmujacj sie regeneracja czesci do dr 350 najlepiej niedaleko malopolski ale niekoniecznie ;p Pozdro i dzieki z gory! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.