Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z kierunkowskazami,czy zeby dzialaly to trzeba podlaczyc wszystkie, bo dzis sprawdzalem i podlaczylem 2 i nie dzialaly:/czy jest jakis specjalny sposob ich podlaczenia?? na marginesie dodam ze nie mam pojecia o elektryce :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to normalne jest to cykanie w dr tez takie cos mialem i do tej pory mam ze sobie cyka. przywiozlem z niemiec , mial tam remont za 700 euro i cyka sobie od tej pory odkad go kupilem tak samo. To raczej nic zlowieszczego :lalag:

 

 

Co do pytanie wyzej kierunki nawet jak masz tylko 2 podlaczone to powinny dzialac tylko z duza czestotliwoscia mrugania. Masz chyba przerywacz do wymiany albo cos z kablami przy lampie. Tez mialem podony problem okazalo sie ze nie loczylo na tej kostce przy lampie w calym tym ustrojstwie

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie slizg lancucha do DR-ki poszukiwany na gwalt (znaczy sie szybko;) Wiecie gdzie dostane bezproblemowo za w miare przyzwoite pieniadze? W Mieloch-u powiedzieli ze tylko oryginal, w dodatku nie maja go na miejscu musza go sciagac z Niemiec, koszt ok 150 zl. Myslalem ze to zwykla eksploatacyjna rzecz, a tu takie cyrki... Jakies rady? Z gory dzieki. Pozdr.

Zamawiaj ,bop z tego co wiem to podrob nie ma do dr 350. Sprzedaja jakies zamienniki od ktm'a ale to nie pasuje za bardzo,jakies dziury nowe trzeba robic czy cos - a kosztuja tez ok 100 wiec za 50 zl nie warto sie bawic wg mnie.

 

Najgorsze jest tylko to odpalanie:) Po całym dniu noga boli od tylu kopań. Ale tego już nikt nie zmieni...

 

Pozdrawiam

urban

 

A urzywasz dekompresora na kierownicy?? :lalag:

Jesli nie to Ci wierze,ze nogi nie czujesz. Ja ta twoja maszyne odpalalem po przyjezdzie z niemiec (no z 5 razy musialem kopnac),na drogi dzien po nocy (zapomnialem ssania wyciagnac a i tak odpalila po 4 podejsciu :smile: ) a jak ciepla to od strzalu pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A urzywasz dekompresora na kierownicy?? :D

Jesli nie to Ci wierze,ze nogi nie czujesz. Ja ta twoja maszyne odpalalem po przyjezdzie z niemiec (no z 5 razy musialem kopnac),na drogi dzien po nocy (zapomnialem ssania wyciagnac a i tak odpalila po 4 podejsciu ;) ) a jak ciepla to od strzalu pali.

 

Oczywiście że używam dekompresora, ale jak sama zgaśnie lekko zarzuci świece to ciężko odpalić:buttrock: A co do odpalania na zimno to fakt jest problem, ale przeważnie za 2 3 kopnięciem chodzi:)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Czy gaśnięcie bez powodu, to może być to samo, co przeczytałem w opisie z allegro, który zamieścił SEBA? Tzn kabrl wysokiego napięcia i fajka? Sprawdza się to jakoś, czy od razu wymienić? U mnie jest tak, że chodzi sobie fajnie i naraz obroty zaczynają spadać i gaśnie.

Pozdrawiam

Gajep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to normalne jest to cykanie w dr tez takie cos mialem i do tej pory mam ze sobie cyka. przywiozlem z niemiec , mial tam remont za 700 euro i cyka sobie od tej pory odkad go kupilem tak samo. To raczej nic zlowieszczego :bigrazz:

Co do pytanie wyzej kierunki nawet jak masz tylko 2 podlaczone to powinny dzialac tylko z duza czestotliwoscia mrugania. Masz chyba przerywacz do wymiany albo cos z kablami przy lampie. Tez mialem podony problem okazalo sie ze nie loczylo na tej kostce przy lampie w calym tym ustrojstwie

A mozesz mi powiedziec gdzie mam tego przerywacza szukac?? gdzies przy tym przelaczniku przy kierownicy czy gdzies kolo lapmy...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo lampy gdzies tam jest nie pamietam juz dokladnie w ktorym to miejscu bylo bo robilem to zaraz po kupnie dr. Rozbierz to wszystko i po kablach dotrzesz do tego badziewia. Powiedzialbym bym ci gdzie to tego szukac ale siedze w szkocji i nie mam kolo siebei moto :icon_mrgreen:

 

 

Aha i sam mam ogolnie pytanie do was pewnie glupie al juz sam nie wiem czy jak utwardze tylny amor to zmienie sie wysokosc siedziska |????????????

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo lampy gdzies tam jest nie pamietam juz dokladnie w ktorym to miejscu bylo bo robilem to zaraz po kupnie dr. Rozbierz to wszystko i po kablach dotrzesz do tego badziewia. Powiedzialbym bym ci gdzie to tego szukac ale siedze w szkocji i nie mam kolo siebei moto :D

Aha i sam mam ogolnie pytanie do was pewnie glupie al juz sam nie wiem czy jak utwardze tylny amor to zmienie sie wysokosc siedziska |????????????

 

Raczej nie ;)

 

Przerywacz jest widoczny po zdjeciu owiewki i siedzac na moto to po lewej stronie z tylu za lampa na wsporniku od wewnatrz ;)

 

URBAN - jak Ci tak zdechnie to na dekompresatorze wez przekop z 10 nawet 20 razy i musi od strzala zapalic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki panowie za odpowiedz, teraz bede sie bawil w elektryka i mam nadzieje ze podolam tym kierunkom :icon_question: a mysle ze jak utwardzisz amora to skok sie nie zmieni w zwiazku z czym i wysokosc tez sie nei zmieni,moze byc tylko ze po utwardzeniu zmieni sie SAG amora, czyli ugiecie wstepne, czyli jak siadziesz na moto to moze sie mniej ugiac pod toba i bedzie uczucie ze wyzej siedzisz,ale to tyle tylko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ,ze od niedawna posiadam enduro chcialem zapytac jak sprawdzic i gdzie sie ewentualnie ustawia zawieche do jazdy w terenie.Cos mi sie wydaje ,ze mam dosc twarde zawieszenie jak na teren i troche nie obliczalne na mokrym gruncie.

 

dodam,ze mam upsajdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Czytalem wczoraj duzo w tym temacie ale nie znalazlem wiekkszosci tego co chcialem :/

 

1.Zapodajcie mi jakis link do koncowki wydechu, ktora by bezproblemowo pasowala do DR 350 S...chodzi mi rzecz jasna o przelotowke...

2.Mam olej 10w50 i nie wiem czy moge go wlac do DR'ki...nic sie nie stanie? Jaki jest zalecany przez producenta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem na Twoje drugie pytanie.

Wydaje mi się że olej 10W50 jest olejem pół syntetycznym i możesz go jak najbardziej wlać do DR. Producent zaleca 10W40. Różnica pomiędzy 40 a 50 jest taka że olej z indeksem 50 ma lepsze własności przy wyższych temperaturach, co do DR jest bardzo dobre, ponieważ DR jest chłodzona powietrzem i nie posiada chłodnicy oleju. Zależy jeszcze jakiego producenta masz ten olej.

 

A tak OT to kupiłeś DR jakaś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...