Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

kurcze, przyjzalem sie mu...nie dla mnie ta robota. Za duzo tego wszystkiego, trzeba odkrecic go od filtra i od cylindra. Moze jutro sie skusze, ale wątpie. Wydaje mi sie, że to jednak dysze.

Z kranika leci paliwo, ale jak sie dłuzej przyjzalem to widzialem dosc spore bable powietrza.

Teraz odpalilem, pojezdzilem, zgasilem, znowu zaskoczyl, pojezdzilem, zgasilem, zaskoczyl i zdechł (objawy jak wyzej-wejscie na wysopkie obroty, strzaly powietrzne i gasnie)

wczesniej spuscilem paliwo z gaznika.

 

Pozdrawiam

 

Ok wykrecilem gaznik i... teraz powiedzcie mi jak mam odkrecic linke gazu od gaznika? bo nie widze takiej mozliwosci. A najlepsze jest to, ze nie moge odkrecic tych srobek pod gaznikiem zebby zobaczyc do plywaka... na złość wszystko sie psuje :/

Edytowane przez Scooby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linki - no normalnie :icon_mrgreen: Popuszczasz u gory kontre i wkrecasz na dol tak ,zeby linka Ci sie zluznila i wyciagasz ja z pol ksiezyca - mozesz sobie pomoc obracajac przepustnica(tym polksiezycem gdzie wpiete sa linki).

Do srubek musisz miec dobry srobokret i urzyc troche sily - musza pojsc. Po zdjeciu pokrywki bedziesz widzial dysze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popuszczasz u gory kontre i wkrecasz na dol tak ,zeby linka Ci sie zluznila

 

masz na mysli ta srubke ktora ustawia sie obroty tak? Kurcze jak pozniej znowu nie bede mogl ustawic, to mnie szlak trafi..

no ale dobra zrobie jak mowisz :bigrazz:

 

dzieki pozniej dam znac co i jak

pozdrowionko

 

udało sie :icon_mrgreen:

odrecilem spód gaznika. I teraz kurde jak te dysze wykrecic i ktore to sa :eek: nigdy nie zagladalem do takiego gaznika wiec nie mam pojecia. mam gore odkrecic (taka czarna czesc)?

mam zdjecia tego gaznika ale nie wiem jak je wstawic.

Edytowane przez Scooby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz na mysli ta srubke ktora ustawia sie obroty tak? Kurcze jak pozniej znowu nie bede mogl ustawic, to mnie szlak trafi..

no ale dobra zrobie jak mowisz :lalag:

 

dzieki pozniej dam znac co i jak

pozdrowionko

 

udało sie :buttrock:

odrecilem spód gaznika. I teraz kurde jak te dysze wykrecic i ktore to sa :biggrin: nigdy nie zagladalem do takiego gaznika wiec nie mam pojecia. mam gore odkrecic (taka czarna czesc)?

mam zdjecia tego gaznika ale nie wiem jak je wstawic.

 

Gore zostaw w spokoju.

Po zdjeciu pokrywki znajdziesz koloru mosieznego,miedzianego czy co to tam jest okragle dluzsze - to jest dysza glowna - caly trzpien wykreca sie kluczem chyba 8 a na koncu masz na plaski srubokret sama dysze. Jeszcze jedna powinna byc jedna - tez bedzie na plaski srubokret

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie

 

właśnie wykręciłem dysze (z tą małą też sie musiałem sra* :/) wydmuchałem i wkręciłem spowrotem. Ale przez przypadek pokręciłem śrubką tą która chyba w puszcza paliwo z gaznika do silnika ta z ostrą końcówką. Czy nie rozregulowałem gaznika przez to? :/

cholerka...

 

pozdrawiam

 

Ja sie za*ebie zaraz... Urwałem linke od dekompresatora. Przeciez to nie moze byc prawda.!!! A po zamontowaniu gaznika nic sie nie zmienilo:/ juz nie wiem co mam robic :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ci moto pali i dziala tak jak wczesniej to nic nie rozregulowales chociaz nie mam pojecia o jaka srubke ci chodzi :/ Sam sobie ustawialem gazniczek i mi moto teraz ladnie pali i lata (na zimnym ma tylko mega mula bo zmniejszylem dawke paliwa). Co do dekompresora - mi sie tez urwala i odpalam bez. Noga troche boli i trzeba miec wprawe ale naprawde sie da :icon_rolleyes: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie bawie w jakies tam oryginaly ani nawet dorabianie bo szkoda kasy a bazujac na moich doswiadczeniach z dorabianiem wole zrobic sam. Kupje linke od np hamulca rowerowa i po malych kombinacjach z uzyciem diaksa (zmniejszenie lebka) i takiej jakby wsuwki na koniec linki(wkladasz linke w srodek i skrecasz srubokretem by sie trzymala) linka bedzie sprawna. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie bawie w jakies tam oryginaly ani nawet dorabianie bo szkoda kasy a bazujac na moich doswiadczeniach z dorabianiem wole zrobic sam. Kupje linke od np hamulca rowerowa i po malych kombinacjach z uzyciem diaksa (zmniejszenie lebka) i takiej jakby wsuwki na koniec linki(wkladasz linke w srodek i skrecasz srubokretem by sie trzymala) linka bedzie sprawna. POZDRO

 

Dokladnie tak samo zrobilem ponad rok temu gdy zerwalem linke od dekompresatora-zwykla rowerowa linka- trzma do dzisiaj! Tyle ze ja lutowalem a nie skrecalem. A co do sruby spustowej i samego spustu gaznika... powinien tam byc zamontowany wezyk i pociagniety w gdzies w dol? Bo mi zdarza sie ze pokapie troszku jak mocno ja hulam;) A nie wiem czy zdrowe (bezpieczne) jest gdy sobie kapie na rozgrzany silnik. A tak wogole to co jest powodem tego ze spust nie trzyma? Dokrecam ja co jakis czas,ale tak czy siak po jakims czasie kapie...

Scooby... cos zaczarowana masz ta DR-ke. Najlepiej i najpewniej (a moze tez najtaniej) bedzie jak udasz sie do jakiegos motocykowego szamana. Wymiana oleju, czyszczenie i regulacja gaznika, zaworow, elektryki, zawieszenia itp. Warto by profesjonalista zajrzal i wyregulowal co trzeba chociaz raz na poczatku. Potem mozesz sobie sam dlubac;) Z tego co piszesz to na moje objawy typowo paliwowo-gaznikowe. Elektryke bym wykluczyl (choc mnie motor swirowal jak padl modol zaplonowy CDI) Tak jak koledzy pisali. Sprawdz wszystko po kolei: bak, kranik, przewod, (filtr paliwa), gaznik. Potem filtr powietrza, dolot, swieca, fajka, przewod... nie ma h.... musi gadac!!!!!!!

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie

 

właśnie wykręciłem dysze (z tą małą też sie musiałem sra* :/) wydmuchałem i wkręciłem spowrotem. Ale przez przypadek pokręciłem śrubką tą która chyba w puszcza paliwo z gaznika do silnika ta z ostrą końcówką. Czy nie rozregulowałem gaznika przez to? :/

cholerka...

 

pozdrawiam

 

Ja sie za*ebie zaraz... Urwałem linke od dekompresatora. Przeciez to nie moze byc prawda.!!! A po zamontowaniu gaznika nic sie nie zmienilo:/ juz nie wiem co mam robic :notworthy:

 

Tą śrubką z ostrą końcówką (jak to w ogóle stwierdziłeś) kręciłeś u dołu komory pływakowej - tej co zdjąłeś?? Czy tą śrubką która jest przy wlocie od strony cylindra (patrząc na gaźnik) pod jego spodem, w takiej jakby tylei???? Bo ta pierwsza śrubka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej, a ta druga od regulacji dawki paliwa chyba (nie jestem pewien), ale jest ona ważna przy regulacji.

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie tą od strony cylindra. Ona jest malutka. To wlasnie ona sluzy do regulacji i nia pokrecilem niechcacy ;] kurde.

A ta druga to jest pod spodem gaznika ona jest duza i kreci sie nia kluczem - to nie o ta mi chodzi ecz o ta pierwsza :notworthy:

 

sluchajcie, na szczecie ta linka nie pekla, a chyba urwala sie ta koncówka ktora jest przy glowicy (?) ktora utrzymuje, zeby linka nie wypadala z oslonki. musze kupic tą "wsówke" ze srubka dociskajaca, tak?

 

Nie wiem juz co z tym motorem. Kumpel ktory sie zna i ma DRke moze zagladnac dopiero w przyszlym tygodniu, takze bida az kwiczy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...