Scooby Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) kurcze, przyjzalem sie mu...nie dla mnie ta robota. Za duzo tego wszystkiego, trzeba odkrecic go od filtra i od cylindra. Moze jutro sie skusze, ale wątpie. Wydaje mi sie, że to jednak dysze.Z kranika leci paliwo, ale jak sie dłuzej przyjzalem to widzialem dosc spore bable powietrza. Teraz odpalilem, pojezdzilem, zgasilem, znowu zaskoczyl, pojezdzilem, zgasilem, zaskoczyl i zdechł (objawy jak wyzej-wejscie na wysopkie obroty, strzaly powietrzne i gasnie)wczesniej spuscilem paliwo z gaznika. Pozdrawiam Ok wykrecilem gaznik i... teraz powiedzcie mi jak mam odkrecic linke gazu od gaznika? bo nie widze takiej mozliwosci. A najlepsze jest to, ze nie moge odkrecic tych srobek pod gaznikiem zebby zobaczyc do plywaka... na złość wszystko sie psuje :/ Edytowane 5 Czerwca 2007 przez Scooby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Linki - no normalnie :icon_mrgreen: Popuszczasz u gory kontre i wkrecasz na dol tak ,zeby linka Ci sie zluznila i wyciagasz ja z pol ksiezyca - mozesz sobie pomoc obracajac przepustnica(tym polksiezycem gdzie wpiete sa linki).Do srubek musisz miec dobry srobokret i urzyc troche sily - musza pojsc. Po zdjeciu pokrywki bedziesz widzial dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) Popuszczasz u gory kontre i wkrecasz na dol tak ,zeby linka Ci sie zluznila masz na mysli ta srubke ktora ustawia sie obroty tak? Kurcze jak pozniej znowu nie bede mogl ustawic, to mnie szlak trafi..no ale dobra zrobie jak mowisz :bigrazz: dzieki pozniej dam znac co i jakpozdrowionko udało sie :icon_mrgreen: odrecilem spód gaznika. I teraz kurde jak te dysze wykrecic i ktore to sa :eek: nigdy nie zagladalem do takiego gaznika wiec nie mam pojecia. mam gore odkrecic (taka czarna czesc)?mam zdjecia tego gaznika ale nie wiem jak je wstawic. Edytowane 5 Czerwca 2007 przez Scooby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 masz na mysli ta srubke ktora ustawia sie obroty tak? Kurcze jak pozniej znowu nie bede mogl ustawic, to mnie szlak trafi..no ale dobra zrobie jak mowisz :lalag: dzieki pozniej dam znac co i jakpozdrowionko udało sie :buttrock: odrecilem spód gaznika. I teraz kurde jak te dysze wykrecic i ktore to sa :biggrin: nigdy nie zagladalem do takiego gaznika wiec nie mam pojecia. mam gore odkrecic (taka czarna czesc)?mam zdjecia tego gaznika ale nie wiem jak je wstawic. Gore zostaw w spokoju. Po zdjeciu pokrywki znajdziesz koloru mosieznego,miedzianego czy co to tam jest okragle dluzsze - to jest dysza glowna - caly trzpien wykreca sie kluczem chyba 8 a na koncu masz na plaski srubokret sama dysze. Jeszcze jedna powinna byc jedna - tez bedzie na plaski srubokret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 witajcie właśnie wykręciłem dysze (z tą małą też sie musiałem sra* :/) wydmuchałem i wkręciłem spowrotem. Ale przez przypadek pokręciłem śrubką tą która chyba w puszcza paliwo z gaznika do silnika ta z ostrą końcówką. Czy nie rozregulowałem gaznika przez to? :/cholerka... pozdrawiam Ja sie za*ebie zaraz... Urwałem linke od dekompresatora. Przeciez to nie moze byc prawda.!!! A po zamontowaniu gaznika nic sie nie zmienilo:/ juz nie wiem co mam robic :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Skoro ci moto pali i dziala tak jak wczesniej to nic nie rozregulowales chociaz nie mam pojecia o jaka srubke ci chodzi :/ Sam sobie ustawialem gazniczek i mi moto teraz ladnie pali i lata (na zimnym ma tylko mega mula bo zmniejszylem dawke paliwa). Co do dekompresora - mi sie tez urwala i odpalam bez. Noga troche boli i trzeba miec wprawe ale naprawde sie da :icon_rolleyes: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 no da sie, ale ile taka linka moze kosztowac i gdzie taka dostac>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ja sie nie bawie w jakies tam oryginaly ani nawet dorabianie bo szkoda kasy a bazujac na moich doswiadczeniach z dorabianiem wole zrobic sam. Kupje linke od np hamulca rowerowa i po malych kombinacjach z uzyciem diaksa (zmniejszenie lebka) i takiej jakby wsuwki na koniec linki(wkladasz linke w srodek i skrecasz srubokretem by sie trzymala) linka bedzie sprawna. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ja sie nie bawie w jakies tam oryginaly ani nawet dorabianie bo szkoda kasy a bazujac na moich doswiadczeniach z dorabianiem wole zrobic sam. Kupje linke od np hamulca rowerowa i po malych kombinacjach z uzyciem diaksa (zmniejszenie lebka) i takiej jakby wsuwki na koniec linki(wkladasz linke w srodek i skrecasz srubokretem by sie trzymala) linka bedzie sprawna. POZDRO Dokladnie tak samo zrobilem ponad rok temu gdy zerwalem linke od dekompresatora-zwykla rowerowa linka- trzma do dzisiaj! Tyle ze ja lutowalem a nie skrecalem. A co do sruby spustowej i samego spustu gaznika... powinien tam byc zamontowany wezyk i pociagniety w gdzies w dol? Bo mi zdarza sie ze pokapie troszku jak mocno ja hulam;) A nie wiem czy zdrowe (bezpieczne) jest gdy sobie kapie na rozgrzany silnik. A tak wogole to co jest powodem tego ze spust nie trzyma? Dokrecam ja co jakis czas,ale tak czy siak po jakims czasie kapie...Scooby... cos zaczarowana masz ta DR-ke. Najlepiej i najpewniej (a moze tez najtaniej) bedzie jak udasz sie do jakiegos motocykowego szamana. Wymiana oleju, czyszczenie i regulacja gaznika, zaworow, elektryki, zawieszenia itp. Warto by profesjonalista zajrzal i wyregulowal co trzeba chociaz raz na poczatku. Potem mozesz sobie sam dlubac;) Z tego co piszesz to na moje objawy typowo paliwowo-gaznikowe. Elektryke bym wykluczyl (choc mnie motor swirowal jak padl modol zaplonowy CDI) Tak jak koledzy pisali. Sprawdz wszystko po kolei: bak, kranik, przewod, (filtr paliwa), gaznik. Potem filtr powietrza, dolot, swieca, fajka, przewod... nie ma h.... musi gadac!!!!!!!pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 witajcie właśnie wykręciłem dysze (z tą małą też sie musiałem sra* :/) wydmuchałem i wkręciłem spowrotem. Ale przez przypadek pokręciłem śrubką tą która chyba w puszcza paliwo z gaznika do silnika ta z ostrą końcówką. Czy nie rozregulowałem gaznika przez to? :/cholerka... pozdrawiam Ja sie za*ebie zaraz... Urwałem linke od dekompresatora. Przeciez to nie moze byc prawda.!!! A po zamontowaniu gaznika nic sie nie zmienilo:/ juz nie wiem co mam robic :notworthy: Tą śrubką z ostrą końcówką (jak to w ogóle stwierdziłeś) kręciłeś u dołu komory pływakowej - tej co zdjąłeś?? Czy tą śrubką która jest przy wlocie od strony cylindra (patrząc na gaźnik) pod jego spodem, w takiej jakby tylei???? Bo ta pierwsza śrubka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej, a ta druga od regulacji dawki paliwa chyba (nie jestem pewien), ale jest ona ważna przy regulacji. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 właśnie tą od strony cylindra. Ona jest malutka. To wlasnie ona sluzy do regulacji i nia pokrecilem niechcacy ;] kurde.A ta druga to jest pod spodem gaznika ona jest duza i kreci sie nia kluczem - to nie o ta mi chodzi ecz o ta pierwsza :notworthy: sluchajcie, na szczecie ta linka nie pekla, a chyba urwala sie ta koncówka ktora jest przy glowicy (?) ktora utrzymuje, zeby linka nie wypadala z oslonki. musze kupic tą "wsówke" ze srubka dociskajaca, tak? Nie wiem juz co z tym motorem. Kumpel ktory sie zna i ma DRke moze zagladnac dopiero w przyszlym tygodniu, takze bida az kwiczy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Skad jestes?? Moze ktos ma blisko do Ciebie i by Ci pomogl?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Jestem z Kostrzyna nad Odrą. 45 km na zachód od Gorzowa. Miejsce gdzie Warta wpada do Odry, miasto przygraniczne. Park Narodowy Ujscie Warty. Kojarzycie gdzie to? Ma ktos blisko? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 No ja mam ponad 200km :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Wrzuc jakies fotki na fotosik.pl z zaznaczeniem co kreciles, gdzie i jak... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.