Strzalek Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Jak żle zapala ciepła to znaczy, że możesz mieć podwieszony zawory.Czasem pomaga regulacja a czasem trzeba wymienić wyklepane zaworki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Mi DR jak jest zimna to pali opornie(ale to kwestia przekopania na dekompresatorze) a jak ciepla to 1-2kop i chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 CześćCzy stosujecie u sibie filtr paliwa?PozdrawiamGajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 a na kraniku przypadkiem nie ma filtra?? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 witam jestem ty nowy i moje pytanie kieruje do Was czyli użytkowników dr 350 zaczołem przygodę z motorkami jak miałem 9 lat od motorynki potem jawka, mz 150, mz 251 a od 2 lat gs 500 . na gs –ie zrobilem przez 1,5 roku 15 tys. lecz czuje ze to nie to . chce się przesiąść na enduro. i tu moje pytanie mam 170 wzrostu warze 68 kilo, zastanawiałem sie nad xt 600 ale jest trochę ciężkie i toporne no i do głowy mi wpadł dr 350 tylko się zastanawiam czy nie będzie za mały poza jazdą w terenie, chciałem tez po szosie jakieś wyprawy na miasto. oczywiście zegary i inne duperele bym wyrzucił. i tu moje pytanie czy dr będzie dobrym motórem bo ze wzglądów na moje gabaryty boje sie że w terenie miał bym problem z np dużym moto wysokim i ciężkim ale znowu czy dr da sobie rade jak go zapakuje bagażem i gdzieś pojadę dalej odcinkami szosy i też z tym bagażem w trudny teren –lasy błoto itp :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Tez mialem te obawy co ty. Przesiadlem sie z GS550 wczesniej od 6 roku zycia tylko szosowki od motorynki po GS550. Zloty itp, bagaze plecak. Jednak po wypadku rok temu narazie nei wsiadam na szosowke i wybieralem enduro pod wzgledem terenu jak i wlasciwosci turystycznych.Dzis pierwszy raz mialem okazje sprawdzic to w realu wiec za chwile ci wszystko opisze. Chcialem kupic DR650 jednak zakupilem DR350 i chyba tego nie zaluje. Glowne zalozenie : lajtowy teren i szosa. Codzienne dojazdy do pracy, weekendowe latanie po lasach i polach, co jakis czas wypad na zlot w odleglosci max 250km w jedna strone lub nad morze (odemnie 110km). Przy takim zalozeniu nie wywalalem zegarow a wrecz przeciwnie zalozylem nawet stelaz na tyl oryginalny ktory wszyscy hardkorzacy wywalaja (notabene zakupiony tutaj na forum :icon_biggrin: P.S. stelaz bardzo fajnie pasuje i juz smiga, jeszcze raz dzieki :cool: ). Dolozylem do tego elektroniczny licznik i mam zamiar dodac GPS. Do sedna. Dzis rano zapakowalem koze, przedemna ok 50km z czego 20% asfaltem reszta pola, lasy, szutry. Zapakowana tak srednio ale weszlo by jeszcze duuuzo. Jechalem solo. Pierwsze wrazenia : kurde jak na enduro ten motocykl nawet niezle sklada sie w zakrety i trzyma sie drogi pomimo sporej kostki na tyle i przedzie. Pierwszy szok. Jedziemy 70km/h dalej asfaltem wlecze sie katamaran widze wolne przed nim no to jeden w dol i pedzel (przyzwyczajenie z rzedowej czworki :banghead: ) uooojeezuuuuuu jak to ciagnie i nawet nie trzeba zrzucac tego biegu o czym sie przekonalem przy nastepnym wyprzedzaniu. No to jak juz zaczalem jechac szybciej to zobaczymy co to da rade i jade piatka zapieta gaz na 3/4 100km/h kurcze troche wieje jednak inna pozycja niz na szosowce, ale nic to odwijam do konca i szosteczka, osiagnalem 125km/h i dalem spokoj bo chcialo mnie zwiac z kanapy. Dalej jechalem 90 - 100km/h ciagle majac zapas mocy na wyprzedzanie. To byl nastepny pozytywny szok. Wioseczka zwalniamy do 40 zaraz do 20km/h prog zwalniajacy dwojka i ogien uoojezuuu ja chce na ziemie przez dluzsza chwile przednie kolo lawirowalo w powietrzu ku uciesze dzieci ktore machaly przy drodze. Ok tutaj zjezdzamy na teren. Najpierw zuzel i szuter, ojj ostroiznie z tym gazem tylnie kolo tanczy a ja nie potrafie jeszcze opanowac dobrze uslizgu tego typu. Po kilku kilometrach przyzwyczajam sie i dalsza jazda po lesnych duktach przebiega z predkosciami 70 - 80km/h. Miekko nic sie nie dzieje, na stojaco takze bardzo przyjemnie. Po dojechaniu na miejsce motocykl nie wykazywal zadnych oznak przemeczenia czy zgrzania choc jechalem bez przystankow, plecy ani dupa nie bolaly, wszystko w normie a ja szczesliwy. No moze tylko zmienie sobie te gogle madheada na scotta bo cos nie bardzo one sa dobre. Tak wiec spokojnie polecam DR350 nawet do jazdy po szosie naprawde sympatyczny sprzed ktory naprawde potrafi zaskoczyc. Jedyny mankament jaki prawie mi popsul dzien wczoraj to odpalanie na kopniak. Dziewczyna swoja DR125 rozruszniczkiem zakrecila i juz pyrkala a ja kopalem 20 minut. Jednak dzis rano przed wyjazdem poprawilem kabel wysokiego napiecia (wysunal sie z cewki) i jak reka odjal. Gora 3 kopniecia i pali. Jak cos to wal smialo moge poopowiadac szczegoly a przyszly weekend Polanow ;) Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 a na kraniku przypadkiem nie ma filtra??Wykręciłem kranik i są tam takie dwa jakby "ołówki" zakończone sitkami. Jeden dłuższy, drugi krótszy. Ale jak kupiłem swoje moto, to miało założony jeszcze jeden filtr paliwa. Dlatego pytam, czy go wywalić?Pozdro Gajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Dziewczyna swoja DR125 rozruszniczkiem zakrecila i juz pyrkala a ja kopalem 20 minut. Jednak dzis rano przed wyjazdem poprawilem kabel wysokiego napiecia (wysunal sie z cewki) i jak reka odjal. Gora 3 kopniecia i pali. To ja Ci poradze jak się kopie enduro 4T i napewno Ci pomoże. Po pierwsze szukasz kompresji naciskając na kopniak. Jak kopniak stanie i masz kompresje to zapinasz odprężnik. Po zapięciu odpręznika znowu naciskasz kopniak , aż odbije (powróci) dekompresor. I wtedy z impetem strzelasz kopa. U mnie pali za 1 razem , czy zimny , czy ciepły, bez pompowania.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 A wiec THORS miales racje co do tego bezpiecznika i zwarcia zrobilem to i jest ok jest prad. Teraz mam inny problem z tym zasranym pradem przekrecam stacyjke daje swiatla i swieca sie tylko z przodu z tylu nie swieci sie zarowka jest dobra bo jak daje na stcyjce pozycyjne to swieci ale jak juz wlacze swiatla to nie swieci. Jak sprawdzic to czemu tam prad nie dochodzi czy co. Moze i glupie pytania zadaje ale dla mnie to wazne bo lubie wieczorkami jezdzic i nie chce zeby mi ktos w dupe wjechal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 no to jak na kraniku jest filtr to go nie dubluj :icon_biggrin: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 To ja Ci poradze jak się kopie enduro 4T i napewno Ci pomoże. Po pierwsze szukasz kompresji naciskając na kopniak. Jak kopniak stanie i masz kompresje to zapinasz odprężnik. Po zapięciu odpręznika znowu naciskasz kopniak , aż odbije (powróci) dekompresor. I wtedy z impetem strzelasz kopa. U mnie pali za 1 razem , czy zimny , czy ciepły, bez pompowania.Pozdrawiam Yhmm pisalem chyba wczesniej a moze nie. Nie mam odpreznika, walek i dzwigienki poi regeneracji i siedza nisko wiec odpreznik nie siega. Ale daje rade. Bez odpreznika szukam komprechy hopsa zeby ja przeskoczyc i kop, max 3 razy i pali. Pozdro! [...]swiatla to nie swieci. Jak sprawdzic to czemu tam prad nie dochodzi czy co. Moze i glupie pytania zadaje ale dla mnie to wazne bo lubie wieczorkami jezdzic i nie chce zeby mi ktos w dupe wjechal Pod tylnim blotnikiem idzie wiazka do swiatla. W niej sa 3 kabelki. Po drodze jest wtyczka, odepnij ja i sprawdz czy jest tam prad. Ale jesli na pozycjach swieci a na drogowych nie to znaczy ze masz cos w instalacji powalone. Moze byc ze to ci wywalilo bezpiecznik. Gdybys byl blizej to bym wzial twoja DR na warsztat ale tak to lepiej poszukaj dobrego elektryka bo pierwszy lepszy zrobi ci kaszane z elektryki a jak cos zwiera to mozesz narobic sobie bigosu z altkiem. Pozdro! CześćCzy stosujecie u sibie filtr paliwa?PozdrawiamGajep Lepiej stosuj. Malutki na stacji paliw lub w jakichs moto akcesoriach za 5zl i bedzie git. To co przy kraniku moze piasek zatrzyma ale nic wiecej. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Pod tylnim blotnikiem idzie wiazka do swiatla. W niej sa 3 kabelki. Po drodze jest wtyczka, odepnij ja i sprawdz czy jest tam prad. Ale jesli na pozycjach swieci a na drogowych nie to znaczy ze masz cos w instalacji powalone. Moze byc ze to ci wywalilo bezpiecznik. Gdybys byl blizej to bym wzial twoja DR na warsztat ale tak to lepiej poszukaj dobrego elektryka bo pierwszy lepszy zrobi ci kaszane z elektryki a jak cos zwiera to mozesz narobic sobie bigosu z altkiem. Bo tak wogole to ja mialem rozwalona stacyjke zrobilem ja ale moze byc taka sytuacja ze gdzies w niej cos nie laczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Bo tak wogole to ja mialem rozwalona stacyjke zrobilem ja ale moze byc taka sytuacja ze gdzies w niej cos nie laczy Jesli ci przednie swieci a tylnie nie to raczej nie stacyjka bo ona laczy tylko dwa obwody na zaplon i swiatla ogolnie. Predzej gdzies na laczeniach pod kanapa albo w przelaczniku na kierownicy. Pozdrawiam! Ma ktos oryginalny wydech na sprzedaz?? Chce swoj przerobic i w razie w lub na przeglady oryginal miec :icon_biggrin: Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Witam jestem nowy :banghead: Chciałem zapytać dlaczego mój tylny hamulec piszczy przy chamowaniu i nie jest az tak skuteczny jak powinien być;/ kupiłem nowe klocki hamulcowe i piszacza ;/ :) Moja dr mam od 3 miesiecy i tak nie bylo;/ Jaki olej polecacie do silnika i jaki filtr oleju ?? konkretne firmy ?? :icon_mrgreen: pozdrawiam i z góry dzieki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 proponuje zmienic tarcze.........( ale zaczely piszczec jak zmieniles czy juz wczesniej??) a olej wystarczy pól syntetyk 10W40 ale nie zaszkodzi full(castrol, motul, shell, mobil) a filtr albo Hiflo-Filtro abo Meiwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.