Virusi Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 To w takim razie coś nie tak musze mieć z gaźnikiem bo mi to paliwo coś za szybko ubywa z baku...;/bo znowu nie cisne mu jakoś bardzo sądze że nawet w porównaniu do nie których to jeżdże jak emeryt, bo dopiero zaczynam. Co powinienem sprawdzić na początku jakie mogą być tego przyczyny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Cały układ dolotowy musi być szczelny i czysty - jak z fabryki, gaźnik wyregulowany. Wydech masz seryjny? Dysze w gaźniku fabryczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Wydech mam marki IXIL, dysze nie wiem jak ale pewnie fabryczne. I właśnie z tym wydechem musze popracować bo nie jest dobrze zrobiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Jak masz wydech inny to możliwe, że dysze ktoś zmieniał, a przynajmniej dał mieszanke bogatszą. Zmierz dysze główną w gaźniku to się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Narazie się wezme za regeneracje całego wydechu ponieważ nie był on dobrze zrobiony. Potem sprawdze na całym baku ile km przejade. I zobacze ile mi pali. Potem dopiero się wezme za gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Wydech naprawiony uszczelniony...teraz jest całkiem inny głos, duzo cichszy. Od jutra będe sprawdzał ile przejde na pełnym baku i zobaczymy ile tak naprawde pali ta maszyna. I czy przy prędkości ponad 100km/h chodzenie kierownicą na prawo i lewo jeżdżąc na kostce to normalne czy mam coś źle ustawione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 A wyprostowałeś tą kierownicę w ogóle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 nie mialem bardzo czasu w tym tygodniu co kolwiek robic. Wydech uszczelnilem bo do tego nie potrzebowalem serwisowki i nie było z tym duzo roboty. Jutro jade zobaczyć jak się zachwouje w terenie i zobacze ile pali. Dzisiaj zauważyłem ze zebatka z tyłu jest założona 51 chyba troche za duzo .... w podelku lezy stara 43 i 14 ( nie zepsute) i tak sie zastanawiam czy nie przełożyć. A i jeszcze założyłem sobie stacyjke i obroty mi pokazuje ze mam miedzy 2 a 3000 a tak nie powinno być, oraz w zależności jak włącze/wyłącze światła ta wskazówka skacze do góry/dół ale silnik chodzi tak samo. Jak by ktoś miał i by mu się chciało to niech wyśle link serwisówki PL wersja S 93r. szukałem i nawet znalazłem coś ale link już wygasł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 To najpierw napraw a potem pytaj czy dany objaw jest normalny. Jak już wyprostujesz to poskręcaj porządnie śruby dbając o to żeby ich nie urwać. Zębatkę możesz zmienić ale jeśli łańcuch jest mniej lub bardziej wyciągnięty to komplet szybko może się zużyć. Obroty mają być w okolicach 1'500 jeśli silnik nie jest w stanie ich utrzymać to trzeba to naprawić.Po kolei, zrobisz jedno to pomożemy z drugim tylko bądź tak dobry i nie zlewaj tematu wracając z coraz to nowym problemem jak niektórzy mają w zwyczaju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 (edytowane) Po wczorajszych skokach wydech muszę niestety robić jeszcze raz.... :) te obory na wolnym od razu po odpaleniu były już stabilniejsze, kiedy wydech Był dobry. Jak chciałem ustawić obroty tą sróbką to jak pokazywało na liczku tak koło 2000 to jak zszedłem poniżej to już gasł... wiecie może jak to dobrze wyregulować ? chyba że mam coś z licznikiem bo jeżdżę bez akumulatora i jak włączę światła to mi ta wskazówka nieraz pokazuje 3000+. a jak jeżdże bez świateł no to pokazuje inaczej. Czasem też trzeba kopnąć go z 4/5 razy na ciepłym.. albo ja jeszcze nie umiem dobrze go odpalić albo coś jest do regulacji. EDIT:to odpalanie już nie aktualne, poprotstu źle go odpalałem. teraz już wiem i od strzała idzie.. ;) Edytowane 15 Października 2012 przez Virusi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiex6666 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Witam mam problem z suzuki dr 350 z 1992r. Mianowicie kolega zgasil ja na blizej nieokreslonym biegu no i tu jest problem dzwigni zmiany biegu nei da sie nijak ruszyc gora dol na popych przejedzie kawalek i gasnie. z kopki pali przejedzie 2m i znowu to samo. jakis pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 90km na pełnym baku i musialem już wracać na rezerwie ...;/ możecie powiedzieć co sprawidzić czy jest ok ? kierownice wyprostowałem tak jak się w rowerze prostuje ale przy wiekszej prędkości dalej rzuca.Moje aktualne żębatki na których był wcześniej kiedy kupiłem to 13 i 51 .. lepiej zmienić na 13 i 43 bo taką mam w pudełku czy nie zmieni się dużo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Jak ktoś szuka moto,to moja jest na sprzedaż, http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1IdUl.html Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Wiecie może skąd mogę wziąć , kupić stacyjkę pasującą do DR 350S 93r ?? Po ostatnim upadku ze skarpy poszły be białe plastiki od stacyjki co ją trzymały oraz nadłamałem błotnik przedni, ale to błotnik pójdzie blacha i nity może jakość pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donger Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Cześć,powiedzcie, bo już się pogubiłem. Śruba składu mieszanki w gaźniku podciśnieniowym reguluje paliwo czy powietrze? Wykręcając tę śrubę więcej czego, mniej czego?Najlepiej silnik chodzi, ma najwyższe obroty i najlepiej odpala, gdy ów śruba jest wkręcona do końca. Gdy zaczynam wykręcać, słabnie i padaczy. Ale najlepiej chodzi na wkręconej do końca śrubie?! Chyba dziwne w tym gaźniku?! ja mam potobnie jak wkrecam srube do konca od składu mieszanki to motor chodzi jak nalezy jak odkręce to moto słabnie juz sam niewiem co robic :banghead: pomozecie?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.