Jarosław Piecha Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Witamco sadzicie o tym wydechu:http://moto.allegro.pl/supertrapp-jak-nowy-dr-350-drz-i-inne-i2486556467.htmlWarto kupic?mial ktos z was zalozony ten wlasnie wydech?zastanawiam sie nad zakupem I pytanie jeszcze jedno pisze gdzies na gazniku jaki to model ? Bo napewno mam inny niz BST 33 tylko nieweim jaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiex6666 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Mam pytanie, kupilem niedawno dr 350 no i mam problem. Mianowicie bierze olej, DUZO oleju po 20 km wessalo litr. Oczywiscie dymi przy dodaniu gazu dym bialy przy odcieciu czarnyKoles opisal go tak, zakladajac ze to prawda moze byc jakas inna przyczyna utraty oleju(nie traci go z usczelek czy czegos podobnego) Silnik w bdb stanie. W motocyklu zostala zrobiona góra silnika, tzn Zregenerowana glowica, nowa świeca, pierścienie, uszczelki, wyregulowane zawory, ustawiony rozrząd, wyregulowany gaźnik wymienione tarcze sprzęgła, olej, filtry Chociaz watpie w jego prawdomownosc jaki moze byc koszt naprawy plus minus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Kopcenie na wszystkie kolory i branie oleju wiadrami nazywasz stanem bardzo dobrym ? Agonalny to raczej maks. Koszt naprawy zależy od zakresu, jeśli głowica z tłokiem jeszcze żyją to cena pierścieni, uszczelka głowicy, uszczelniacze zaworów i koszty planowania głowicy. To jest wersja mocno optymistyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiex6666 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 (edytowane) Ja go tak nie nazwalem. To jest opis motoru ktory kupilem z allegro. Przeplacilem dwukrotnie za ten motor tak powiedzial moj znajomy sam na tym znam sie tyle co nic dlatego tez pytam was. Moze ktos ma jeszcze jakis inny pomysl. Dodam ze motor jest na rzekomym dotarciu ma przejechane jakies 200km Edytowane 27 Lipca 2012 przez misiex6666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 No to nie widziałeś przy kupnie że kopci? Litr oleju na 20km to przeciez tyle co benzyny pali... kopcić musi jak lokomotywa. Skoro gość mówił, że jest na "dotarciu" to wszystko co innego mówił można schować między bajki. Podstawowy remont DR to jakieś 1000zł jak sam zrobisz - czyli dobry tłok, szlif, uszczelki jakieś uszczelniacze itp. Lepiej dla ciebie żeby głowica nie była po remoncie. Jakie odgłosy tak w ogóle silnik wydaje z siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Misiex a ty go wogole odpalales przy kupnie, czy na zimnym silniku nie kopcila? Bo nie wiem co o tym sadzic.Te objawy ktore napisales swiadcza o jednym -motocykl umiera... Az noz w kieszeni sie otwiera jak czyta sie o allegrowych sprzedawcach-oszustach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makiel1916 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Panowie jak by ktoś miał dr 350 na sprzedaż najchętniej do remontu za nie duże pieniądze to jestem bardzo zainteresowany. (wiem że nie ten dział ale w dziale kupie też już dodałem ogłoszenie poprostu gdyby ktoś tam nie zauwazył to wrzucam zapytanie jeszcze tu ) kontakt najlepiej na e-mail [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) . Edytowane 2 Października 2012 przez Virusi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Sorry za ten wcześniejszy pusty post . :) Od paru dni stałem się posiadaczem DR 350S 93r. Moto jak narazie jest super, ale po dzisiejszej niespodziance chciałbym się zaopatrzyć w większy bak do niego. Nie chce się znowu pchac ponad 2km DR'ki :D lekki nie jest. Drugie pytanie to nie równe obroty na wolnych... czy to może być wina nie szczelnego układu wydechwego ? Mam się za niego brać ale z tym bedzie wiecej roboty dlatego bede to robił jak znajde troche wiecej czasu. Ile wam przejedzie km na pełnym baku ? tak raczej "mieszana " jazda :D czasem wcisne mu ale tak to jezdze spokojnie. A i jeszcze jedno pytanie czy latanie kierownicy w kazda strone na asfalnie przy lekko ponad 100km/h to wina kostki ? Czy może moja (niedoświadczonego kierowcy ;p) chciałbym zaznaczyć że wcześniej jeżdziłem tylko na simsonie s51 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 http://www.procycle.us/bikepages/dr350.html#bodyframe - Raczej jako wskazówka czego szukać niż na bezpośrednie zakupy. Wydech uszczelnij od razu, bo nieszczelności potrafią zubożyć mieszankę albo powodować niepotrzebne zawirowania spalin i cylinder źle się opróżnia.Jeśli kierownica Ci lata gdy ją trzymasz w dłoniach to nie jest problem kostki tylko niedokręconej lub zużytej główki ramy ewentualnie koło jest paskudnie skrzywione ale to podejrzewam zauważyłbyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 (edytowane) Jeśli kierownica Ci lata gdy ją trzymasz w dłoniach to nie jest problem kostki tylko niedokręconej lub zużytej główki ramy ewentualnie koło jest paskudnie skrzywione ale to podejrzewam zauważyłbyś.No to bym raczej zauważył, ale jutro się temu dokładnie przyglądne i zobacze tą główke ramy,A nie wiesz może gdzie w Polse najlepiej szukać takich części do dr'ki ? Edytowane 6 Października 2012 przez Virusi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 http://www.rider.com.pl/pl,acerbis-acerbis popytaj o bak. Reszty nie wiem, nie wnikałem aż tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Jak narazie co zauważyłem nie tak to lekko krzywa kierownica. Nie ukrzywiona po jakimś większym wypadku tylko przestawiona i gdy trzymam prosto w dr'ka skręca w prawo. i nie wiem co teraz z tym zrobić no bo jak jeżdże sobie spokojnie to mi to jakoś nie przeszkadza tylko przy większych prędkościach zaczyna rzucać kirownicą, ale jak się ją lepiej dociąży to już nie rzuca tak bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 (edytowane) Masz rozkręcone zawieszenie. Wyprostuj kierownicę tak jak w rowerze i poskręcaj półki z momentem podanym w serwisówce albo przynajmniej na tyle porządnie żeby śruby nie wykręcały się same. Edytowane 7 Października 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Mi też troche kierą rzucało koło 80-100kmh na kostce. Daj wtedy opór gaz albo zwolnij to przestanie. Według mnie to norma na kostce. Po co ci większy bak? DR mi paliła 4-5l./100km. Bak powinien ci starczyć przynajmniej na 120km i to przy jeździe po żwirowniach, na rezerwie zrobisz dodatkowe przynajmniej 50km. Ja przy spokojnej jeździe robiłem 180km bez rezerwy. Wyreguluj gaźnik, zadbaj o filtr i tego typu podstawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.