Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Koedzy-mam wielką prośbę-moze ktoś ma zdjęte przednie koło i mógł by mi podać długość tulejki dystansowej koła od strony zacisku.

Powiedzcie mi czy macie przednie koło w osi?

Bo moje nie jest (wieksza odległosc od strony zacisku) i nie wiem czy mam z tym walczyc.

Z tulejką sprawa dość nagląca.

Z goory dzięx.

 

yo :flesje:

 

Panowie ktoś się zlituje?

 

 

yo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ktoś się zlituje?

yo

 

Witam!

 

Dokładnej długości tej tulejki to nie podam, bo jestem w przymusowej separacji z dyrą, ale u mnie koło jest w osi (ta sama odległość opony od lagi zarówo z lewej jak i prawej strony). Kiedyś mialem podobny problem z ustawieniem koła (większa odległość od strony zacisku), a rozwiązanie problemu okazało się prozaiczne. Nie wiem jak montowałeś koło, ale w clymerze elegancko podają całą procedurę... w skrócie => z tego co wyczytałem to najpierw dokręcasz na fast ośkę koła, potem dokręcasz ręką cztery małe śrubki które zapobiegają odkręceniu się ośki, kręcisz kołem i blokujesz za pomocą hamulca, zestawiasz motocykl z podnośnika, siadasz na dyrę i enegicznie kilka razy z zaciśnietym przednim hamulcem naciskasz na kierownice w dół, co spowoduje wycentrowanie ośki względem widelca, dopiero po tym dokręcasz kluczem wspomniane wczescniej cztery śrubki....uffff:) pownno być prosto, a jeśli nie to faktycznie coś ktoś musiał kombinować, ale gdyby to była wina tulejki, to chyba przecież tarcza mogłaby nie trafić w zacisk(?)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz-dzięki.

Ewidentnie mam coś poryte z tymi tulejkami.

Najgorsze jst to że że jak miałem stare klocki to było ok.

Teraz jak mam nowe to strasznie mi obciera i zauważyłem ze koło jest nie w osi.

Czyli ewidntnie tulejka od strony tarczy.

Musze teraz ztylko poczekac a ktos mi poda długosc do dam do wytoczenia.

 

pzdr i dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,ma ktoś może do sprzedania DR'kę? ;] do 5500zł . I pytanie z innej beczki DR czy TT ?

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tt 350 oczywiście,od 91 roku, jak wypada w porównaniu do drki ? konkretniej myślę nad tą http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M946489 może ktoś był?

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo. Odnosnie tej TTR to nic nie pisze o dokumentach. I jeszcze ta "rzeźba" z zawieszeniem - takie coś zmienia geometrie ramy i może spowodować, nawet nie może bo to jest raczej pewne, że motocykl będzie źle się prowadził. Jak chcesz w teren to jeszcze trzeba doliczyć ~350zł na kostki.

Pzdr, Maciek

p.s.

na przyszlość jak chcesz pytać o jakiś motocykl z aukcji czy ogłoszenia to pisz w temacie odnoszącym sie do danej maszyny lub w "co kupić, wybrać?"

pzdr

p.s.2

poszukaj na forum bo z tego co pamietam był na forum temat o porównaniu dr350 to ttr350.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutny jest fakt że nie doczekałem się odpowiedzi na forum,co do długosci tulejki.

 

Napisze więc dla potomnych.

-tulejka od stony zacisku-25,5mm

-ślimak, ew tulejak która można go zastąpić-37,5mm

 

Info od kolegi Lichy z Boostera z Katowc.

Dzięki Licha raz jeszcze.

 

 

yo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutny jest fakt że nie doczekałem się odpowiedzi na forum,co do długosci tulejki.

 

Napisze więc dla potomnych.

-tulejka od stony zacisku-25,5mm

-ślimak, ew tulejak która można go zastąpić-37,5mm

 

Info od kolegi Lichy z Boostera z Katowc.

Dzięki Licha raz jeszcze.

yo

W sumie to chyba lepiej że dowiedziałeś sie konkretu od fachowca a nie jakiejś sciemy która do niczego by Cię nie doprowadziła.

Może Licha miarę sciagał z mojego koła;) bo moja DR była u doktora:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam problemy z rozrusznikiem. Rozmontowałem go dzisiaj. Wydaje mi się, że wszystko jest w porządku. Natomiast nadal nie ma żadnej reakcji na starter :rolleyes:

 

Obejrzałem sam guzik - wygląda na ok. Przeglądnąłem z grubsza kable i też nic nie widzę.

Jako, że w ogóle nie znam się na elektryce, to mam pytanie do tych co się znają.

Co i gdzie po kolei zmierzyć, aby dojść co i jak? :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten przekaźnik rozrusznika jest rozbieralny?

 

 

Powiedzcie mi, czy te dwa mniejsze bolce na przekaźniku rozrusznika są od guzika startera, który zamyka obwód i wtedy płynie napięcie przez ten przekaźnik? Bo po naciśnięciu guzika nie pojawia się żadne napięcie na wyjściu z tego przekaźnika, a akumulator ma nawet trochę ponad 12V :confused:

Edytowane przez hetfield
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...