Skocz do zawartości

CBR600 rr vs GSX-r 600


Gość bike_majster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bike_majster

witam, co jest z tym deficytem mocy w średnich obrotach w 600rr??? jak cbr-ka ma sie w konfrontacji z gixerem 600k4??? na co patrzeć przy kupnie 600rr?? prosze o linki z opiniami na temat 600rr, codzienna eksploatacja itp. dzieki pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie czytałeś o deficycie mocy w zakresie średnich obrotów ale moim skromnym zdaniem nie ma żadnego deficytu , możesz przejrzeć wyniki mistrzostw świata supersport 600 za ostatnie trzy lata i wtedy sam się przekonasz które motocykle mają deficyt mocy.

W codziennej eksploatacji zgodnie z przepisami motocykl prowadzi się b.dobrze a jedyną jego wadą i nie tylko jego jest duży apetyt na paliwo w zakresie czerwonego pola.

Jeżeli jednak chcesz aby silnik zabierał ostro od 3000 obr. to powinieneś wybrać 1000RR.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000RR spala w moich rękach 6.5 do 7.5 czyli średnio 7 litrów.

To większe spalanie ma w granicach czerwonego pola ale na krótkich odcinkach. Nie testowałem jeszcze na długiej trasie jazdy na maxa.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bike_majster

ok, a co z serwisowaniem??? jakie są najczęstsze usterki w 600rr-kach?? czy nie bedzie problemu z częsciami? zamierzam kupic moto na pare dobrych lat. Spotykam sie często z nieprzychylnymi opiniami o rr-kach, niby silniki super ale...... za to suza ( 600 k4) nie do zdarcia, częsci ogólnie dospępne, dobry serwis. a tak ze strony technicznej- czym gsx-r 600k4 przewyzsza 600rr-kę???? który bedzie łatwiejszy do ujarzmienia przez mało doświadczonego motocykliste???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok' date=' a co z serwisowaniem??? jakie są najczęstsze usterki w 600rr-kach?? czy nie bedzie problemu z częsciami? zamierzam kupic moto na pare dobrych lat. Spotykam sie często z nieprzychylnymi opiniami o rr-kach, niby silniki super ale...... za to suza ( 600 k4) nie do zdarcia, częsci ogólnie dospępne, dobry serwis. a tak ze strony technicznej- czym gsx-r 600k4 przewyzsza 600rr-kę???? który bedzie łatwiejszy do ujarzmienia przez mało doświadczonego motocykliste???[/quote']

 

No nie wiem, czy suza 600k4 nie do zdarcia... Ostatnio koledze w takim wynalazku silnik wybuchł na torze... a kolega jeździ w stokach, więc bez żadnych kombinacji przy silniku a na olej i wymiany nie żałował kasy (biedny nie jest)... może felerny był, ale nie dał rady.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało doświadczony motocyklista nie powinien aż tak wysoko mierzyć.

Obydwa wymienione motocykle należą do górnej półki i musisz już sporo umieć aby wykorzystać ich możliwości.

Nie chcę dyskutować na temat dostępności do części w Suzuki ale mogę Cię zapewnić że do 600RR od zamówienia do odbioru potrzebujemy 48 godzin. Sam możesz sprawdzić jak wygląda sytuacja u konkurencji.

Pytasz czym GSX-R 600 przewyższa Hondę 600RR to Ci odpowiem że napewno ilością awarii i przegranych wyścigów w klasie SSP600 o mistrzostwo świata.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z odrobiną humoru powiem Ci że każda Honda ma paliwomierz ukryty w obrotomierzu z niewielką tolerancją pokazuje obroty silnika i jednocześnie spalanie w litrach na setkę.

Jak każdy wskaźnik mogą występować przekłamania ale w zakresie pomiędzy 5 a 12 tys. obr. raczej się nie myli.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co poruszany jest tu temat sportu, przecież te motocykle z nazwy przypominają tylko seryjne maszyny bo która 6 ma 150KM? Chyba żadna ale może sie myle :D. Kupując motocykl można zasugerowac się osiągnięciami w sporcie danego producenta, ale nie należy tylko tym sie kierować. Z tego co mi wiadomo to honda na rok 2005 w serii wypuściła /pod względem mocy/ najsłabsze modele w porównaniu z konkurencją. Ale każdy chwali to co lubi więc pisac można wszystko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to honda na rok 2005 w serii wypuściła /pod względem mocy/ najsłabsze modele w porównaniu z konkurencją.

a brałeś pod uwagę trwałość tych motocykli mocniejszych?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Ciekawie czytać waszych opinii.

Jedna rzecz mnie zastanawia. Jest ciągła poprawa trwałości

w nowych modelach ale czy spadek niezawodności nie jest wywołany

wprowadzaniem modeli nastawionych głównie na moc i moment

gdzie coś kosztem czegoś traci użytkownik na trwałości w aspekcie

wieloletnim.

Chodzi mi o to że sobie nieraz porównuję pracę silnika i ogólnie stan

moto jak mam okazję i np. u mnie (f3) silnik wypada często tak samo

jak w f2 i f4, podobnie jest ze zużyciem i ogólnie kosztami uzytkowania

na podstawie opinii właścicieli.

Miałem też okazję zasięgnąć danych z pierwszej ręki w np gsx600f i choć

kultura pracy silnika jakby gorsza a moto często mocno "zużyte"

to jednak ludzie spokojnie i bez przykrych niespodzianek z nich korzystali.

Kiedy jednak zacząć się czepiać szczegółów to moto tak od 2000r wzwyż

po prostu jakby inna półka.

Właśnie pytanie co będzie z tymi pięknymi maszynkami gdy im stuknie 10lat?

Chodzi mi o to jaki teraz jest trend bo jakoś dyskusje na temat osiągów

tłumią wszyskie rozsądne próby spojrzenia na sprawę a przecież

ilu ludzi będzie jeździć po torze, ilu stać na te wszystkie dodatki i koszty.

A przecież dopiero po ich poniesieniu można zacząć porównywać.

 

Krótko więc: jak jest z trwałością generalnie nowych 6-tek, f i r ?

 

 

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...